2011-es tavaszi-nyári reklámkampányok
A divattervezők tavasza képekben
59 hozzászólás
Szabó Adrienn    2011.03.10

Őszi bemutatónkhoz hasonlóan, most tavasszal is válogattunk a reklámkampányok tengeréből, hogy valamilyen módon adjunk egy kis betekintést a 2011-es trendek világába. Nagyon színes és vegyes a felhozatal, most is a közönségre bízzuk, melyik cég érzett rá legjobban a közönség igényeire. Szavazzatok!

Bvlgari


 


  • 6.1
0


Hogy hol találkozik Spanyolország és Délkelet-Ázsia? Nos, a Bvlgariban egyesült a világ egyik két legszebb helye. Több közös munka után, idén is Oriol Elcacho a Bvlgari reklámarca, és persze egy édes fehér tigriskölyök. A fotósorozat a szereplőkhöz képest elég komolyra sikerült. Mindenkinek egy aranyos kis jelenet jutna amúgy eszébe, de nem-nem; Oriol mellett a kékszemű apróság ugyanazt a hűvös eleganciát és komolyságot képviselte, mint modellünk. Már csak egyet sajnálok személy szerint, hogy nem látszódnak Oriol tengerkék szemei, de legalább a fehér szőrmók szépsége jobban érvényesül. A tavalyi év során is vadmacskákkal tarkították a kampányt. Akkor Julianne Moore pózolt oroszlán kölykökkel, úgy látszik a Bvlgarinál most ez a vad vonal adja az alapot.

Roberto Cavalli



  • 6.1
0


Igyekszem minden kampánynál kiemelni annak különlegességét. A Roberto Cavalli szél fújta hatása, a lobogó hajzuhatagok és a repülő rojtok különleges hangulatot adnak a reklámfotóknak. A természet, főleg a föld színeinek pedig, tökéletes alapot ad a türkizes háttér. Az önmagukkal pózoló modellek két féle képen mutatják be a páratlan darabokat, ettől különleges, játékos és egyedi a Cavalli reklámkampánya.

Miu Miu



  • 6.1
0


Erre alapozott a Miu Miu is. A darabokat a modellek a tükröknek köszönhetően több beállításban, több irányból is bemutatták. A háttér színeivel pedig, úgy játszottak, hogy az ne vonja el a figyelmet a ruhákról. Így, a piros és a fekete segített a tökéletes kiemelésben; a végtelenül egyszerű, egyetlen kellék egy szék volt, ami nem jelentett zavaró tényezőt az összképben.

Fendi



  • 6.1
0


Nem úgy, mint a Fendinél, ahol nehéz eldönteni, hogy a modelleket vagy a különleges hátteret nézzük. Az élénk színű, extra formatervezésű berendezési tárgyak könnyen vonzzák a tekintetet és terelik el a figyelmet, a lényegről. Később viszont mindenki megnézi, kik és miben lakják ezt a kis elvarázsolt szobát. Ha már elvarázsolt dologról van szó, megemlíteném, hogy a divat legfurcsább figurájának a nevéhez fűződik a reklámkampány, nevezetesen Karl Lagerfeldéhez. Személy szerint nekem a Parc Güell jut a fotósorozatról eszembe, mintha abba a színes, vidám, absztrakt világba csöppentünk volna.

Chanel



  • 6.1
0


Most viszont egy kicsit kiruccanunk Indiába. Valahogy folyton e között a két térség közt ugrálunk most. Hol is járunk pontosan? Monszun öntözte növényzet, fehérre festett gyönyörűen megmunkált vas kerti bútorok, baldahinos ágy és benne pár brit, a frissen szerzet gyarmati területen. 2011-ben a Chanel zászlaját tűzték ki, a területfoglaló gyarmatosítók, méghozzá Freja Beha Erichsen és Baptiste Giabiconi személyében. A modernkor hódítói, a modernkor ruháiban egy nagyon hangulatos fotósorozaton. Igazából csak egy dolog nem stimmel az egészben; hol van, a dúsgazdag helytartó bácsikánk? Ezt a szerepet Karl Lagerfeld kapta, a fotós személyében.

Burberry



  • 6.1
0


A Burberry idén havonta fog új képsorozattal meglepni bennünket. A kampány Burberry lányait és fiújait úgy válogatták, hogy azok különleges egyéniségek legyenek, a párok tökéletesen passzoljanak és így egy dinamikus, változatos, más-más érzelmeket kifejező sorozat készüljön, mellyel több stílus képviselőit megfoghatják.

United Colors of Benetton



  • 6.1
0


Most jön a szín, élet, vidámság, azaz a United Colors of Benetton. Mint minden évben, idén sem csak egy színt kaptunk a palettáról, hanem teljes skálát. A rangasz hippik, az angol telepes lányok, az egyenruhás gimis lánykórus tagjai, a nagyvárosi vagányok és a tündérkatonák, akiknek már csak a makkalap hiányzik a fejükről. Mert, hogy a fő hangsúly a színár mellett a fejrevalókon van. A Benetton rendszeresen új szavak alkotásába kényszerít mindenkit, ezért írtam fejrevalót, mert van pár beazonosíthatatlan elem is a különleges kiegészítők közt. Minden esetre egy biztos, idén is mosolyt csaltak az arcokra és újraszínezték a szürke hétköznapokat.

Armani Exchange



  • 6.1
0


Style Festival a kamp címe, Empire Polo Fields, az iskola menőinek és csajainak a meccs utána hangulatát idézi a három napos kőkemény munka eredménye, az Armani Exchange reklámkampánya. Helyszínül az Empire Polo Fields egyik pályája szolgált; ahol a meccs utáni hangulatot idézi pár frissen érettségizett és sporteredményeiért a legjobb californiai egyetemre bekerült nagymenő. És hogyan maradhatnának ki a képből, még népszerűbb, gyöngyfogsorú, kifogásolhatatlan alakú barátnőik? Ennyi kell egy szabad, fiatalos és tökéletes reklámfotó sorozathoz.

Nálunk a tabellán ezek a cégek vezettek. Nézzük, szerintetek melyik a legsikeresebb?



Kapcsolódó cikkek
Az idei év reklámkampányai mind híres-nevezetes alakokra épülnek, Al Capone, Bonnie és Clyde és a fiktív Corleone család. Sok a közös bennük, de legfőbb vonásuk, hogy a ’40-es, ’50-es évek életét megszínesítő személyekről beszélünk. Most a luxusmárkának hála, a bőrükbe bújhatunk. 
2,255,700 Huf / 7,300 Eur
12,329,100 Huf / 39,900 Eur
A Twilight Saga óta világszerte ismerik a nevét, ám az így kialakult médiafigyelmet nem mindig viseli jól. Kristen Stewart idén április 9-én töltötte be a 21. életévét.
Megszerveztük. Azaz elintéztük, hogy a hazai rajongói közösségek a Trendmagazin segítségével üzenhessenek kedvencüknek. 
Oldalunkon hamarosan egy nagyobb összefoglaló írás jelenik meg az idén április 9-én 21. életévét betöltő Kristen Stewartról. Ennek kapcsán a Trendmagazin a hazai rajongói közösségekkel együttműködve születésnapi ajándékcsomagot küld Kristennek!
avatar
Adrihanna
-
2011.08.12. 10:07
60
Valjean: ennek örülünk =) hamarosan (kb 1-1.5 hónap) és jön a következő ilyen cikkem =)
avatar
flashy2
-
2011.04.05. 12:48
58
Andras74 ezek alapján nagyon kúúl vagy :))
avatar
sweetie
-
2011.03.28. 23:59
57
tisza cipő??? love! :)
avatar
Athos
-
2011.03.28. 22:40
56
A Bvlgari képen az óra is Bvlgari?
avatar
Andras74
-
2011.03.28. 17:49
55
Trapper farmer,Május 1 ruhagyár,PÉCSI KESZTYÜ,Tisza cipö........
avatar
Adrihanna
-
2011.03.27. 18:03
54
Cheewa: lesz persze, mindig írok mindenből férfit nőit is
avatar
Chewaa
-
2011.03.27. 17:15
53
kösz petra
avatar
cukorka
-
2011.03.27. 16:24
52
Hát igen! A Cavallit nagyon elrontották.
avatar
zZz
-
2011.03.26. 21:14
51
Molly: ebben igazad van,de hiaba jo a ruha ha egy rossz sminkelessel vagy rossz beallitassal elrontjak a kepet.. es itt elsosorban a kepekre szavazunk.
avatar
petra19
-
2011.03.26. 18:42
50
mindig szokott lenni tuti most is írnak! (mellékesen hihi)
avatar
Chewaa
-
2011.03.26. 18:12
49
d&gnél lesz férfi rész is igaz?
avatar
Adrihanna
-
2011.03.22. 12:20
48
belehúzok jólvanna =$ =P

lesz d&g azzal kezdem vagy a cavallival.. =) még nem döntöttem el, de sztem D&G
avatar
Nora16
-
2011.03.22. 11:13
47
Emporio Armani is lesz ugye ugye lécci.. :P
avatar
Oliv3r
-
2011.03.21. 17:45
46
Én a D&G-set várom már rem lesz:D
avatar
suvitomi
-
2011.03.20. 21:29
45
húzz bele Adri!!!! :P
avatar
Balumsn
-
2011.03.20. 21:08
44
:DDD
avatar
Adrihanna
-
2011.03.20. 20:03
43
nézd még kicinkel :P na privibe msnen elmondom barátosném mé nem olvashattátok eddig.. =))) ;))) haha.. hamarosan ha összeszedem magam végre.. =PPP
avatar
Molly
-
2011.03.20. 19:49
42
Zzzzz! Szerintem a ruhán van a hangsúly és ez a lényeg...Amúgy olvassátok majd az Adrihanna Cavalli cikkét...meglátjátok, hogy a legjob lesz 2011 tavaszban:) Köhöm...tényleg...és mikor is olvashatjuk már végre....???:P
avatar
Adrihanna
-
2011.03.19. 22:57
41
Nincs mit Sarah =) örömmel írtam Nektek ismét =) és jövök majd az újabbakkal =)))
avatar
Emma
-
2011.03.19. 18:43
40
Vegyes a felhozatal. Miu Miu es Cavalli nem jon be, nem szeretem ha kurvakat csinalnak a modellekbol! A legjobb talan a Burberry lett, ok mindig eltalaljak a szineket es a modelleik is tokeletesek:)
avatar
flashy2
-
2011.03.19. 17:38
39
Sarah22 a legtöbb képen nincs márkajelzés ami nem is baj. Chanelnél elég rosszul néz ki:S
avatar
Sarah22
-
2011.03.19. 00:28
38
Köszi Adrihanna a cikket már vártam! :-) Szerintem mindben van valami ami megfogó lehet, de nekem a Fendi tetszik a legjobban, csak onnan meg hiányolom a márkalogót. Lehet már plakátokra úgy megy.
avatar
biropeti
-
2011.03.18. 16:36
37
Úgy látszik senki nem képes megszorongatni Armaniékat :)
avatar
Marci20
-
2011.03.18. 13:03
36
Oliv3r: Nekem is a Benetton színkavalkádja már kicsit sok. :D
avatar
andy
-
2011.03.17. 21:00
35
Sajnos nincs pedig jó ruhákat hoznak ki:)
avatar
Kitti
-
2011.03.17. 18:29
34
nem hiszem sweetie :( itthon csak emporio van
avatar
sweetie
-
2011.03.17. 15:37
33
armani exchanget hol lehet kapni magyarországon?
avatar
petra19
-
2011.03.14. 20:41
32
a legszebb ruha a burberry-s csajszin van így nekem az lett a legjobb:)
avatar
zZz
-
2011.03.14. 19:51
31
Molly neked mi tetszik a cavalliban? a ruhak elhiszem h jok de a kepek.. :S
avatar
Zsofi
-
2011.03.14. 15:08
30
Nagyon jó cikk lett Adri! :) Nálam toronymagasan az Armani nyert!
Fullextrás Dolce & Gabbana öltöny
A Raffaello Networknek hála befutott a szezon legmenőbb, legfeltűnőbb öltönye. Hogy melyik márkáról van szó? Természetesen a Dolce&Gabbana jelentette meg ezt a 100% gyapjúból készült, nagyon fényes kék öltönyt.

Idén sem lesz hiány új karórákból, erről a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissülő cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzéséből kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissülő cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
1988-ban véget értek az iraki-iráni harcok az Öböl-háborúban, Szöülban megkezdődtek a huszonnegyedik nyári olimpiai játékok, a Die Hard pedig óriási sikert ért el a mozikban.