2011-es tavaszi-nyári reklámkampányok
A divattervezők tavasza képekben
59 hozzászólás
Szabó Adrienn    2011.03.10

Őszi bemutatónkhoz hasonlóan, most tavasszal is válogattunk a reklámkampányok tengeréből, hogy valamilyen módon adjunk egy kis betekintést a 2011-es trendek világába. Nagyon színes és vegyes a felhozatal, most is a közönségre bízzuk, melyik cég érzett rá legjobban a közönség igényeire. Szavazzatok!

Bvlgari


 


  • 6.1
0


Hogy hol találkozik Spanyolország és Délkelet-Ázsia? Nos, a Bvlgariban egyesült a világ egyik két legszebb helye. Több közös munka után, idén is Oriol Elcacho a Bvlgari reklámarca, és persze egy édes fehér tigriskölyök. A fotósorozat a szereplőkhöz képest elég komolyra sikerült. Mindenkinek egy aranyos kis jelenet jutna amúgy eszébe, de nem-nem; Oriol mellett a kékszemű apróság ugyanazt a hűvös eleganciát és komolyságot képviselte, mint modellünk. Már csak egyet sajnálok személy szerint, hogy nem látszódnak Oriol tengerkék szemei, de legalább a fehér szőrmók szépsége jobban érvényesül. A tavalyi év során is vadmacskákkal tarkították a kampányt. Akkor Julianne Moore pózolt oroszlán kölykökkel, úgy látszik a Bvlgarinál most ez a vad vonal adja az alapot.

Roberto Cavalli



  • 6.1
0


Igyekszem minden kampánynál kiemelni annak különlegességét. A Roberto Cavalli szél fújta hatása, a lobogó hajzuhatagok és a repülő rojtok különleges hangulatot adnak a reklámfotóknak. A természet, főleg a föld színeinek pedig, tökéletes alapot ad a türkizes háttér. Az önmagukkal pózoló modellek két féle képen mutatják be a páratlan darabokat, ettől különleges, játékos és egyedi a Cavalli reklámkampánya.

Miu Miu



  • 6.1
0


Erre alapozott a Miu Miu is. A darabokat a modellek a tükröknek köszönhetően több beállításban, több irányból is bemutatták. A háttér színeivel pedig, úgy játszottak, hogy az ne vonja el a figyelmet a ruhákról. Így, a piros és a fekete segített a tökéletes kiemelésben; a végtelenül egyszerű, egyetlen kellék egy szék volt, ami nem jelentett zavaró tényezőt az összképben.

Fendi



  • 6.1
0


Nem úgy, mint a Fendinél, ahol nehéz eldönteni, hogy a modelleket vagy a különleges hátteret nézzük. Az élénk színű, extra formatervezésű berendezési tárgyak könnyen vonzzák a tekintetet és terelik el a figyelmet, a lényegről. Később viszont mindenki megnézi, kik és miben lakják ezt a kis elvarázsolt szobát. Ha már elvarázsolt dologról van szó, megemlíteném, hogy a divat legfurcsább figurájának a nevéhez fűződik a reklámkampány, nevezetesen Karl Lagerfeldéhez. Személy szerint nekem a Parc Güell jut a fotósorozatról eszembe, mintha abba a színes, vidám, absztrakt világba csöppentünk volna.

Chanel



  • 6.1
0


Most viszont egy kicsit kiruccanunk Indiába. Valahogy folyton e között a két térség közt ugrálunk most. Hol is járunk pontosan? Monszun öntözte növényzet, fehérre festett gyönyörűen megmunkált vas kerti bútorok, baldahinos ágy és benne pár brit, a frissen szerzet gyarmati területen. 2011-ben a Chanel zászlaját tűzték ki, a területfoglaló gyarmatosítók, méghozzá Freja Beha Erichsen és Baptiste Giabiconi személyében. A modernkor hódítói, a modernkor ruháiban egy nagyon hangulatos fotósorozaton. Igazából csak egy dolog nem stimmel az egészben; hol van, a dúsgazdag helytartó bácsikánk? Ezt a szerepet Karl Lagerfeld kapta, a fotós személyében.

Burberry



  • 6.1
0


A Burberry idén havonta fog új képsorozattal meglepni bennünket. A kampány Burberry lányait és fiújait úgy válogatták, hogy azok különleges egyéniségek legyenek, a párok tökéletesen passzoljanak és így egy dinamikus, változatos, más-más érzelmeket kifejező sorozat készüljön, mellyel több stílus képviselőit megfoghatják.

United Colors of Benetton



  • 6.1
0


Most jön a szín, élet, vidámság, azaz a United Colors of Benetton. Mint minden évben, idén sem csak egy színt kaptunk a palettáról, hanem teljes skálát. A rangasz hippik, az angol telepes lányok, az egyenruhás gimis lánykórus tagjai, a nagyvárosi vagányok és a tündérkatonák, akiknek már csak a makkalap hiányzik a fejükről. Mert, hogy a fő hangsúly a színár mellett a fejrevalókon van. A Benetton rendszeresen új szavak alkotásába kényszerít mindenkit, ezért írtam fejrevalót, mert van pár beazonosíthatatlan elem is a különleges kiegészítők közt. Minden esetre egy biztos, idén is mosolyt csaltak az arcokra és újraszínezték a szürke hétköznapokat.

Armani Exchange



  • 6.1
0


Style Festival a kamp címe, Empire Polo Fields, az iskola menőinek és csajainak a meccs utána hangulatát idézi a három napos kőkemény munka eredménye, az Armani Exchange reklámkampánya. Helyszínül az Empire Polo Fields egyik pályája szolgált; ahol a meccs utáni hangulatot idézi pár frissen érettségizett és sporteredményeiért a legjobb californiai egyetemre bekerült nagymenő. És hogyan maradhatnának ki a képből, még népszerűbb, gyöngyfogsorú, kifogásolhatatlan alakú barátnőik? Ennyi kell egy szabad, fiatalos és tökéletes reklámfotó sorozathoz.

Nálunk a tabellán ezek a cégek vezettek. Nézzük, szerintetek melyik a legsikeresebb?



Kapcsolódó cikkek
Az idei év reklámkampányai mind híres-nevezetes alakokra épülnek, Al Capone, Bonnie és Clyde és a fiktív Corleone család. Sok a közös bennük, de legfőbb vonásuk, hogy a ’40-es, ’50-es évek életét megszínesítő személyekről beszélünk. Most a luxusmárkának hála, a bőrükbe bújhatunk. 
Megszerveztük. Azaz elintéztük, hogy a hazai rajongói közösségek a Trendmagazin segítségével üzenhessenek kedvencüknek. 
Rajongsz Kristenért? Szeretnél üzenni neki? Rajtunk keresztül írhatsz kedvencednek!
Kristen Stewart megjelenését igen erős kritikák szokták érni, lezser, könnyed, laza hétköznapi viseletei miatt. Születésnapja alkalmából egy rövid összeállítást olvashattok a legemlékezetesebb ruháiról.
avatar
Adrihanna
-
2011.08.12. 10:07
60
Valjean: ennek örülünk =) hamarosan (kb 1-1.5 hónap) és jön a következő ilyen cikkem =)
avatar
flashy2
-
2011.04.05. 12:48
58
Andras74 ezek alapján nagyon kúúl vagy :))
avatar
sweetie
-
2011.03.28. 23:59
57
tisza cipő??? love! :)
avatar
Athos
-
2011.03.28. 22:40
56
A Bvlgari képen az óra is Bvlgari?
avatar
Andras74
-
2011.03.28. 17:49
55
Trapper farmer,Május 1 ruhagyár,PÉCSI KESZTYÜ,Tisza cipö........
avatar
Adrihanna
-
2011.03.27. 18:03
54
Cheewa: lesz persze, mindig írok mindenből férfit nőit is
avatar
Chewaa
-
2011.03.27. 17:15
53
kösz petra
avatar
cukorka
-
2011.03.27. 16:24
52
Hát igen! A Cavallit nagyon elrontották.
avatar
zZz
-
2011.03.26. 21:14
51
Molly: ebben igazad van,de hiaba jo a ruha ha egy rossz sminkelessel vagy rossz beallitassal elrontjak a kepet.. es itt elsosorban a kepekre szavazunk.
avatar
petra19
-
2011.03.26. 18:42
50
mindig szokott lenni tuti most is írnak! (mellékesen hihi)
avatar
Chewaa
-
2011.03.26. 18:12
49
d&gnél lesz férfi rész is igaz?
avatar
Adrihanna
-
2011.03.22. 12:20
48
belehúzok jólvanna =$ =P

lesz d&g azzal kezdem vagy a cavallival.. =) még nem döntöttem el, de sztem D&G
avatar
Nora16
-
2011.03.22. 11:13
47
Emporio Armani is lesz ugye ugye lécci.. :P
avatar
Oliv3r
-
2011.03.21. 17:45
46
Én a D&G-set várom már rem lesz:D
avatar
suvitomi
-
2011.03.20. 21:29
45
húzz bele Adri!!!! :P
avatar
Balumsn
-
2011.03.20. 21:08
44
:DDD
avatar
Adrihanna
-
2011.03.20. 20:03
43
nézd még kicinkel :P na privibe msnen elmondom barátosném mé nem olvashattátok eddig.. =))) ;))) haha.. hamarosan ha összeszedem magam végre.. =PPP
avatar
Molly
-
2011.03.20. 19:49
42
Zzzzz! Szerintem a ruhán van a hangsúly és ez a lényeg...Amúgy olvassátok majd az Adrihanna Cavalli cikkét...meglátjátok, hogy a legjob lesz 2011 tavaszban:) Köhöm...tényleg...és mikor is olvashatjuk már végre....???:P
avatar
Adrihanna
-
2011.03.19. 22:57
41
Nincs mit Sarah =) örömmel írtam Nektek ismét =) és jövök majd az újabbakkal =)))
avatar
Emma
-
2011.03.19. 18:43
40
Vegyes a felhozatal. Miu Miu es Cavalli nem jon be, nem szeretem ha kurvakat csinalnak a modellekbol! A legjobb talan a Burberry lett, ok mindig eltalaljak a szineket es a modelleik is tokeletesek:)
avatar
flashy2
-
2011.03.19. 17:38
39
Sarah22 a legtöbb képen nincs márkajelzés ami nem is baj. Chanelnél elég rosszul néz ki:S
avatar
Sarah22
-
2011.03.19. 00:28
38
Köszi Adrihanna a cikket már vártam! :-) Szerintem mindben van valami ami megfogó lehet, de nekem a Fendi tetszik a legjobban, csak onnan meg hiányolom a márkalogót. Lehet már plakátokra úgy megy.
avatar
biropeti
-
2011.03.18. 16:36
37
Úgy látszik senki nem képes megszorongatni Armaniékat :)
avatar
Marci20
-
2011.03.18. 13:03
36
Oliv3r: Nekem is a Benetton színkavalkádja már kicsit sok. :D
avatar
andy
-
2011.03.17. 21:00
35
Sajnos nincs pedig jó ruhákat hoznak ki:)
avatar
Kitti
-
2011.03.17. 18:29
34
nem hiszem sweetie :( itthon csak emporio van
avatar
sweetie
-
2011.03.17. 15:37
33
armani exchanget hol lehet kapni magyarországon?
avatar
petra19
-
2011.03.14. 20:41
32
a legszebb ruha a burberry-s csajszin van így nekem az lett a legjobb:)
avatar
zZz
-
2011.03.14. 19:51
31
Molly neked mi tetszik a cavalliban? a ruhak elhiszem h jok de a kepek.. :S
avatar
Zsofi
-
2011.03.14. 15:08
30
Nagyon jó cikk lett Adri! :) Nálam toronymagasan az Armani nyert!
Modern Ungaro Homme ing
Remek döntés volt a YOOX részéről, hogy az Emanuel Ungaro által alapított Ungaro Homme márkát is elérhetővé tette a kínálatában. Túlzás nélkül mondhatom, hogy a néhány napja elérhető, 2012 spring/summer kollekciók egyik legszebb ingjét mutatom be számotokra.

Idén sem lesz hiány új karórákból, erről a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissülő cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzéséből kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissülő cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
A nyolcvanas évek derekán több terror támadás is történt, de elindult a világsztárokat tömörítő USA for Africa project is.