Trendmagazin

A divattervezők tavasza képekben

2011-es tavaszi-nyári reklámkampányok

2011.03.10 | Szabó Adrienn

Őszi bemutatónkhoz hasonlóan, most tavasszal is válogattunk a reklámkampányok tengeréből, hogy valamilyen módon adjunk egy kis betekintést a 2011-es trendek világába. Nagyon színes és vegyes a felhozatal, most is a közönségre bízzuk, melyik cég érzett rá legjobban a közönség igényeire. Szavazzatok!

Bvlgari


 

[szavazas=1342616]

Hogy hol találkozik Spanyolország és Délkelet-Ázsia? Nos, a Bvlgariban egyesült a világ egyik két legszebb helye. Több közös munka után, idén is Oriol Elcacho a Bvlgari reklámarca, és persze egy édes fehér tigriskölyök. A fotósorozat a szereplőkhöz képest elég komolyra sikerült. Mindenkinek egy aranyos kis jelenet jutna amúgy eszébe, de nem-nem; Oriol mellett a kékszemű apróság ugyanazt a hűvös eleganciát és komolyságot képviselte, mint modellünk. Már csak egyet sajnálok személy szerint, hogy nem látszódnak Oriol tengerkék szemei, de legalább a fehér szőrmók szépsége jobban érvényesül. A tavalyi év során is vadmacskákkal tarkították a kampányt. Akkor Julianne Moore pózolt oroszlán kölykökkel, úgy látszik a Bvlgarinál most ez a vad vonal adja az alapot.

Roberto Cavalli


[szavazas=1342617]

Igyekszem minden kampánynál kiemelni annak különlegességét. A Roberto Cavalli szél fújta hatása, a lobogó hajzuhatagok és a repülő rojtok különleges hangulatot adnak a reklámfotóknak. A természet, főleg a föld színeinek pedig, tökéletes alapot ad a türkizes háttér. Az önmagukkal pózoló modellek két féle képen mutatják be a páratlan darabokat, ettől különleges, játékos és egyedi a Cavalli reklámkampánya.

Miu Miu


[szavazas=1342618]

Erre alapozott a Miu Miu is. A darabokat a modellek a tükröknek köszönhetően több beállításban, több irányból is bemutatták. A háttér színeivel pedig, úgy játszottak, hogy az ne vonja el a figyelmet a ruhákról. Így, a piros és a fekete segített a tökéletes kiemelésben; a végtelenül egyszerű, egyetlen kellék egy szék volt, ami nem jelentett zavaró tényezőt az összképben.

Fendi


[szavazas=1342619]

Nem úgy, mint a Fendinél, ahol nehéz eldönteni, hogy a modelleket vagy a különleges hátteret nézzük. Az élénk színű, extra formatervezésű berendezési tárgyak könnyen vonzzák a tekintetet és terelik el a figyelmet, a lényegről. Később viszont mindenki megnézi, kik és miben lakják ezt a kis elvarázsolt szobát. Ha már elvarázsolt dologról van szó, megemlíteném, hogy a divat legfurcsább figurájának a nevéhez fűződik a reklámkampány, nevezetesen Karl Lagerfeldéhez. Személy szerint nekem a Parc Güell jut a fotósorozatról eszembe, mintha abba a színes, vidám, absztrakt világba csöppentünk volna.

Chanel


[szavazas=1342620]

Most viszont egy kicsit kiruccanunk Indiába. Valahogy folyton e között a két térség közt ugrálunk most. Hol is járunk pontosan? Monszun öntözte növényzet, fehérre festett gyönyörűen megmunkált vas kerti bútorok, baldahinos ágy és benne pár brit, a frissen szerzet gyarmati területen. 2011-ben a Chanel zászlaját tűzték ki, a területfoglaló gyarmatosítók, méghozzá Freja Beha Erichsen és Baptiste Giabiconi személyében. A modernkor hódítói, a modernkor ruháiban egy nagyon hangulatos fotósorozaton. Igazából csak egy dolog nem stimmel az egészben; hol van, a dúsgazdag helytartó bácsikánk? Ezt a szerepet Karl Lagerfeld kapta, a fotós személyében.

Burberry


[szavazas=1342621]

A Burberry idén havonta fog új képsorozattal meglepni bennünket. A kampány Burberry lányait és fiújait úgy válogatták, hogy azok különleges egyéniségek legyenek, a párok tökéletesen passzoljanak és így egy dinamikus, változatos, más-más érzelmeket kifejező sorozat készüljön, mellyel több stílus képviselőit megfoghatják.

United Colors of Benetton


[szavazas=1342622]

Most jön a szín, élet, vidámság, azaz a United Colors of Benetton. Mint minden évben, idén sem csak egy színt kaptunk a palettáról, hanem teljes skálát. A rangasz hippik, az angol telepes lányok, az egyenruhás gimis lánykórus tagjai, a nagyvárosi vagányok és a tündérkatonák, akiknek már csak a makkalap hiányzik a fejükről. Mert, hogy a fő hangsúly a színár mellett a fejrevalókon van. A Benetton rendszeresen új szavak alkotásába kényszerít mindenkit, ezért írtam fejrevalót, mert van pár beazonosíthatatlan elem is a különleges kiegészítők közt. Minden esetre egy biztos, idén is mosolyt csaltak az arcokra és újraszínezték a szürke hétköznapokat.

Armani Exchange


[szavazas=1342623]

Style Festival a kamp címe, Empire Polo Fields, az iskola menőinek és csajainak a meccs utána hangulatát idézi a három napos kőkemény munka eredménye, az Armani Exchange reklámkampánya. Helyszínül az Empire Polo Fields egyik pályája szolgált; ahol a meccs utáni hangulatot idézi pár frissen érettségizett és sporteredményeiért a legjobb californiai egyetemre bekerült nagymenő. És hogyan maradhatnának ki a képből, még népszerűbb, gyöngyfogsorú, kifogásolhatatlan alakú barátnőik? Ennyi kell egy szabad, fiatalos és tökéletes reklámfotó sorozathoz.

Nálunk a tabellán ezek a cégek vezettek. Nézzük, szerintetek melyik a legsikeresebb?