A szingliknél a Facebook a nyerő
A Pöttyös a legkedveltebb hazai brand
0 hozzászólás
MTI/TM    2013.09.20

Nagy nemzetközi márkák uralják a magyarországi márkarangsort, de az élen a Pöttyös végzett, megelőzve a Facebookot és a Google-t - tájékoztatta kutatása eredményeiről a Millward Brown nemzetközi piackutató cég csütörtökön az MTI-t.


Közlésük szerint az eltérő termékkategóriákat értékelő felmérés ezer magyar megkérdezett véleménye alapján született, és külön vizsgálta a férfiak, a nők vagy éppen a szinglik márkaviszonyulását. A válaszadók 70 előre felkínált és tetszőleges számú szabadon választott márka közül nevezték meg a hozzájuk közel és kevéssé közel állókat. A minta nem, kor, régió, településtípus és végzettség szerint reprezentálja a 18-59 éves magyarországi lakosságot. A legszeretettebb márka 2013-ban a Pöttyös lett, az összesített TOP10-be a klasszikus magyar márkák közül a Pick és a Szentkirályi került még be. A dobogósok után rendre a Milka, a T-Mobile, a Pick, a Vodafone, a Danone, a Coca-Cola és a Szentkirályi következik.

A kutatásból kiderül, hogy a férfiaknál a Pick és az Unicum mellett jó néhány sörmárka, míg a nőknél a Milka-Danone-Ariel trió szerepelt az összesített eredménynél kedvezőbben. Érdekesség, hogy a szinglik körében a Facebook a "csúcsmárka", illetve az is figyelemreméltó, hogy a hazai tőzsdei favoritok jellemzően megosztóak: az OTP és a Mol például "hideget-meleget" egyaránt kapott - olvasható a Millward Brown közleményében. A rangsor elsősorban fogyasztói ragaszkodást fejez ki. "Mondhatjuk, hogy az a márka, amelyik előrébb van, közelebb áll a fogyasztók szívéhez. Szól arról, hogy kiket nem cserélnénk el szívesen, melyek azok a márkák, amelyeket akkor is szeretnénk a közelünkben tudni, akkor is szeretnénk találkozni velük, ha minden megváltozik körülöttünk" - idézi a közlemény Virágh Miklóst, a Millward Brown ügyfélkapcsolati vezetőjét.

Cimkék: kutatás,
Salvatore Ferragamo 'Boston' utazótáska
A Salvatore Ferragamo márka talán nem túlzottan ismert hazánkban, ám nyugodt szívvel ajánlom termékeiket.

Idén sem lesz hiány új karórákból, erről a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissülő cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzéséből kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissülő cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
A nyolcvanas évek derekán a világ országai fokozatosan demokratizálódtak: Brunei elnyerte függetlenségét, és Uruguay-ban is demokráciát kiáltottak ki a diktatúra helyett.