A svjci mrka vezre Knrl, Tiger Woodsrl s kedvenc rjrl is beszlt
A TAG Heuernl imdjuk a kihvsokat
WtheJournal/TM    2013.12.30    5 hozzszls

Nemrégiben nevezték ki a vezérigazgatói posztra, miután már 20 éve a TAG Heuer­nél dolgozott. Stéphane Linder jól tudja, mi a képlete annak, hogy sikeres legyen a munkájában. Miközben a WtheJournal munkatársával beszélgetett, nemcsak a karrierjérl, hanem a TAG Heuer termékeirl és piacról is elárult egyet, s mást.

Stephane Linder, a TAG Heuer
vezrigazgatja (Fot: ablogtowatch.com)
Stephane Linder, a TAG Heuer vezrigazgatja (Fot: ablogtowatch.com)

WtheJournal: Történelmi visszatérést produkálva, az amerikai Oracle Team épp most nyerte meg az amerikai kupát az új-zélandi csapat ellen. Mit gondolsz errl?

Stéphane Linder: Természetesen elégedett vagyok, hiszen ez fantasztikus gyzelem! Megnyerni nyolc magas szint vitorlásversenyt, egyszeren hihetetlen visszatérés. A TAG Heuer­nél imádjuk a kihívásokat, és a kiválóságot is persze, hiszen ezek olyan értékek, amiket mi magunk is támogatunk. Akár azt is mondhatnánk, hogy ezek a cég alkotóelemei, ilyen a DNS-­e. Az Oracle gyzelem megtanította nekünk, hogy mindig van remény, még akkor is, ha a dolgok keménnyé válnak.

2013. június elsejétl lettél igazgató, de most sszel ünnepelhetted azt, hogy már 20 éve a TAG Heuer­nél dolgozol. Boldog vagy?

Imádom ezt a márkát, hiszen nekem két f szenvedélyem van: az innováció és az autók,­ és mindkett összekapcsolható a TAG Heuer­rel. A cégnél nemcsak boldog vagyok, de otthon is érzem magam. Ha ez nem így lenne, nem is maradtam volna már itt ennyi ideig. Elégedett vagyok az évforduló miatt is, de ami a leginkább érdekel az, hogy milyen kihívások állnak elttünk.

Mik ezek a kihívások?

Ugyanazt a stratégiát fogom majd követni, mint amit az én eldöm, Jean­-Christophe Babin is csinált. A TAG Heuer márka mindig is újítónak számított, amennyiben a termékeirl volt szó. Ezt persze be kellett bizonyítanunk azzal, hogy egyre több díjat nyerünk, megnyertük például még a Geneva Grand Prix d’Horlogerie díjat is, nem kevesebb, mint hét alkalommal. 2004 volt az az év, amikor belekezdtünk lényegesebb, nagyra tör újításokat létrehozni, például a Monaco V4­ modellel, ami épp az én felügyeletem mellett történt abban az idben. Végül is a terméket csak 2011­-ben dobtuk piacra. Manapság, az egyik f kihívásunknak tartjuk, hogy 5000­-10000­ CHF árskálában innovatív fejlesztésekkel rukkoljunk el. Van benne potenciál, hiszen kivételes eredményeket érhetünk el ebben a szegmensben. Most már megvannak a szükséges ipari létesítményeink is, köszönheten az új Chevenez Manufacture­nek, ami 2013. június 15-­tl üzemképes. Persze megvan hozzá a szükséges tudásunk is, nagy teljesítmény termékfejlesztési szekcióval, melyet Guy Semon irányít. Chevenezben az a célunk, hogy legalább 100 ezer versenyórát produkáljunk évente.



Mi a TAG Heuer gyengesége?

A kínai piacon lév szegényes betörésünk. A TAG Heuer – összehasonlítva a többi márkával -­ késn érkezett meg a kínai környezetbe. Már dolgozunk az ottani piacon kialakult képünk finomításán, és igyekszünk kihangsúlyozni a sportos óráinkat is, társítva a többi TAG Heuer órával. A kínai vásárlók különösen értékelik a vékony, és elegáns mechanikus órákat, melyeknek fehér számlapja van. A Carrera modellt jelenleg próbáljuk a piacon, de Kínában még mindig csak egy olyan márka vagyunk, mely folyamatos versenyben áll a többivel.

Híve vagy az e-­kereskedelemnek?

Határozottan! Ebben az évben februárban az Egyesült Államokban indítottunk egy e­-kereskedelemmel foglalkozó weboldalt, a legnagyobb piacunkon, ahol vezet márkának számítunk. Július végén ugyanezt tettük az Egyesült Királyságban is, de még mindig sok a teendnk. Az üzleti megközelítésünk természetesen vásárló-orientált, ami azt jelenti, hogy ha egy vásárló megnézi a weboldalt, akkor megtudhatja onnan az óra árát, és persze minden mást is róla, nem úgy, mint más közösségi oldalakon. Szintén megpróbálunk számolni a szürke piaccal is. Viszonyítási alapon, reméljük azt is, hogy a keresési listák elejét el tudjuk érni, és az olyan gátlástalan viszonteladók elé tudunk kerülni, akik elhomályosítják a márkánk képét azzal, hogy leértékelt áron kínálják eladásra a termékeinket. Természetesen, az internetes kereskedelem csak a kiegészítje a bolti árusításnak, hiszen a legtöbb vásárlónk szereti látni a terméket közelrl, és személyesen is, még mieltt megveszi, és ami talán a legfontosabb, szeretnék megérinteni is azt.

Neked melyik a kedvenc TAG Heuer órád?

Ez attól függ, épp mit csinálok. Hogyha természetes, trendi külsben szeretnék megjelenni, a Monaco­t választanám. Mivel imádom az autókat, ezért nagyon kedvelem a Carrera modelleket is, de ha épp valamilyen kikapcsolódáshoz kell órát választanom, akkor az Aquaracer modellek közül válogatnék. Hogy szinte legyek, mindet imádom! De ha szigorúan szinte akarok lenni önmagamhoz, a valódi kedvencem a Monaco V4­-es modell.

TAG Heuer Monaco V4
TAG Heuer Monaco V4

Visszanézve, mit gondolsz Tiger Woods 2009-­es családi problémáiról?

Nagyon nehéz erre válaszolni, különösen most, így utólag bölcselkedve. egyértelmen egy komoly reklám volt a TAG Heuer számára, különösen az Egyesült Államokban, ahol a golf egy nagyon befolyásos sportnak számít. Néhány idre még meg tudtuk tartani t, de fogalmunk sem volt arról, hogy egyáltalán visszatér-e majd valamikor. A róla kialakult kép akkoriban nagyon eltorzult lett egyik pillanatról a másikra, és észrevettük hogy már nem is olyan népszer, mint korábban volt. Tisztelnünk kell a fogyasztóinkat, így nincs mit megbánnunk ma sem.

Milyen a TAG Heuer és a Forma 1 kapcsolata?

A Forma 1 még mindig a TAG Heuer egyik legersebb területe, és mi mindig is készítettünk versenyórákat. Az 1970-­es években mi voltunk a Ferrari hivatalos óragyártója, és a futamok összes versenyzje TAG Heuer­ idmérket viselt. Mára ez a légkör szerencsére ismét újjáéledt, elssorban Ron Howard filmjének, a Rush­nak köszönheten, melyben James Hunt (akit Chris Hemsworth játszik) és Niki Lauda (akit pedig Daniel Brühl játszik) mérik össze versenyzi tudásukat. Mostanra már a McLaren csapattal is jó kapcsolatot ápolunk mintegy 25 éve, és szeretnénk még tovább ersíteni ezt a kötdést. Sajnos az egész Forma 1­ brandet nem tudjuk megvásárolni!

Cimkk: Interj, karra, Tag Heuer,
avatar
vivtomas
-
2014.01.01. 16:47
5
\"Az zleti megkzeltsnk termszetesen vsrl-orientlt, ami azt jelenti, hogy ha egy vsrl megnzi a weboldalt, akkor megtudhatja onnan az ra rt, s persze minden mst is rla, nem gy, mint ms kzssgi oldalakon. \"

Ez tk j, nem rtem ms racgeknl mirt nincs ez sehol weben.
avatar
tSas
-
2013.12.31. 16:40
4
7-8 ezer? :O 700-800 ezer inkbb :D Amgy jah a Monaco a kirly, de a Carrerk se rosszak.
avatar
andor44
-
2013.12.30. 23:41
3
Nekem furak ezek az orak, nem nagyon rajongok ertuk, talan a Monaco szep (a kek szamlapos). De 7-8 ezerert en inkabb Coaxial Omegat vagy Breitlinget vasarolnek.
avatar
andor44
-
2013.12.30. 23:40
2
Nekem furak ezek az orak, nem nagyon rajongok ertuk, talan a Monaco szep (a kek szamlapos). De 7-8 ezerert en inkabb Coaxial Omegat vagy Breitlinget vasarolnek.
avatar
Balumsn
-
2013.12.30. 20:29
1
Nekem a Grand Carrera-k tetszenek, fleg a feketk! Remlem majd szert teszek egyre :)
Ralph Lauren plk tbbfle sznben
Ralph Lauren pólót szeretnél vásárolni, de itthon egyáltalán nem találsz? Gyakori probléma, de az internetes vásárlás lehetsége ezt is megoldja.

Idén sem lesz hiány új karórákból, errl a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissül cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzésébl kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissül cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
1987-ben Jasszer Arafat vezetésével megindult az els palesztin intifáda, a Föld elérte az ötmilliárdos népességet, a mozikat pedig meghódította Gordon Gekko.