Trendmagazin

Vad kampányfotók a luxusmárkáktól

Az új kollekciókat mutatják be a képek

2011.10.27 | Szabó Adrienn

Ezúttal is a legvadabb kampányfotókkal készültek a világ legnépszerűbb luxusbrandjei, a tavaszi és tavaly őszi bemutatónkhoz hasonlóan, most is egy rövid összefoglalóval kedveskedünk Nektek! Szavazásra felkészülni!

A hideg színvilág mellett megjelennek a meleg színek is a palettán; a hűvös, jeges, már-már rideg világ és a forró, pikáns, vad elegancia olvadt eggyé az ősz szeles, leveleket kavaró forgatagában. Az éles kontrasztos fotók elrepítenek minket egy olyan korszakba, amelyben még gondolatban sem voltunk. A régi kastélyok, az oldtimer autók és a háborús időkre emlékeztető faragott faburkolatos szalonok birodalmába. De a szabadtéri fotózások is hatalmas sikert arattak a fás ligetekben és parkokban.

Roberto Cavalli


[szavazas=1342643]


A Roberto Cavalli mindig a legpikánsabb, legfűszeresebb, legszínesebb kollekcióval és reklám fotó sorozattal gyönyörködteti a közönséget. Cavalli úr a természethez idén is hű maradt, vörös ajkú, porcelán bőrű modelljei egy színpompás őszi háttér előtt lettek megörökítve. A természet istennőit megtestesítő 3 hölgyet egy csodaszép paripa társaságában fotózták.

D&G


[szavazas=1342644]


Vibráló színek, fiatalosság, és még ősszel is az üdeség jellemzi a D&G-t, ahogyan azt megszokhattuk. Sajnos ez az utolsó kampányok egyike, de a márka emelt fővel vonulhat háttérbe a piacról és olvadhat be nagy testvére mellé. A hangulat a partyzni induló fiatalok feelingjét sugározza egy vidám, mégis komor formában. Az alagútban sétáló modellek csábos tekintete és a határozott megjelenése úgy hiszem, mindenkit magával ragad idén is.

Versace


[szavazas=1342645]


A Versace egy rendkívül érdekes világba kalauzol el bennünket. A rideg, zord háttér horizontján enyhe nap pír teszi perzselővé a hideg képeket. Ez a kontrasztos világ tökéletesen kiemeli a modellt. Engem személy szerint egy picit Lagerfeld apokaliptikus fotósorozatára emlékeztet az idei kampány hangulata.

Givenchy


[szavazas=1342646]


A Givenchy, hát hogy is mondjam elég érdekes módját választotta a reklámozásnak. A modellek elővették legvadabb arcukat. Személy szerint az én tekintetem jobban vonzzák a villanó, vicsorgó fogak és a gyilkos szemek, de a barna háttér tökéletes alapként szolgál a színes ruhák számára.

Louis Vuitton


[szavazas=1342647]


A Louis Vuitton 2011-es főszereplői fiatal, üde arcú modell üdvöskék, pár kutyus és oldtimer járgányok. A veterán autókban pózoló bőrkesztyűs és tiszti sapkás kisasszonyok még Beyoncét és Tyra Bankset is megihlették. Az új kollekció legkülönlegesebb darabjai kerültek kiemelésre, mint például a lebilincselő, csuklóhoz csatolható, aligátorbőr kézitáska.

Giorgio Armani


[szavazas=1342648]


Armani ezúttal egy igen egyszerű és letisztult alapot választott. Az egy színű háttérnek és a különleges fehér fényjátéknak köszönhetően a modell élesen kiemelkedik a képből. Mimikájával az idei sorozatok nagy részét átható szenvedélyt és szenvedést fejezi ki, Sasha Pivivarova.

Valentino


[szavazas=1342649]


Suhanó alakok, rejtélyes árnyak, rideg falak, sötét folyosók, ez a Valentino idei kampányának fő témája. Megvilágítást csak a ruhák és az azokat viselő modellek kaptak. Az arcélek és vonások ilyen jellegű kiemelése egy nagyon markáns és erős világot képvisel. Ezzel a komor formával mégis egy ultra nőies karaktert teremtettek, melyet a dinamizmus, mély érzelmek és fiatalosság hatott át.

Dior


[szavazas=1342650]


A múlt században járunk, egy vidéki, eldugott kis kastélyban, hatalmas festmények a falon, hangulatvilágítás a szalonban, méregzöld bőrfotel, csalogató bárpult és pár előkelően pózoló hölgy. A Dior idén ezt a kristálycsillárokkal tarkított, barnás világot választotta, már csak a szivarfüst és a férfi társaságok zaja hiányzik pár pohár whisky társaságában.

Bottega Veneta


[szavazas=1342651]


A Bottega Veneta is a tágas teret választotta, a falon futó arany, antik bordűrök és a márvány érdekes kettőse szolgált alapul. A fő kampányfotó különlegessége, a falon a képkeretben és a burkolaton tükröződő modell képe.

Chloé


[szavazas=1342652]


A fák lombjain átszűrődő kora őszi napfény egy utolsó visszakacsintás a nyárra a Chloé segítségével. A fás ligetben libbenő modellek az őzikékre emlékeztetnek, akik könnyed léptekkel szökellnek át a levelüket hullató fák közt. Ti levadásznátok a Chloé idei kollekcióját?

Jimmy Choo


[szavazas=1342653]


A Jimmy Choo egy igazi nagyságos asszony életébe ad betekintést. A méregdrága cipőkben az ágyon heverésző és a fotelban ülve a frissen vásárolt csomagokat pakolászó nő képe jelenik meg a fotókon. Míg kedvenc márkánk tökéletes cipőjében lóbáljuk a lábunkat, a háttérben párunk kényelembe helyezve magát elkortyolgathatja kedvenc italát. Ebben a környezetben a cipők és táskák tökéletes kiemelést nyernek.

Burberry


[szavazas=1342654]


A Burberry még mindig a párokra támaszkodik. A férfi és női modellek így tökéletes harmóniában jelennek meg együtteseket alkotva.

Lanvin


[szavazas=1342655]


A Lavninnél egy nagyon sikeres fotósorozat készült a reklám video forgatásán. A modellek szinte tombolva táncolnak az antik stílusban berendezett, barokk tapétás szobában. A tökéletes feeling lejön a képekről és mindenkit mozgásra késztet, természetesen a Lavnin legújabb kollekciójában.

Prada


[szavazas=1342656]


A sápadt arcú Prada lányok világosra sminkelt pofijukkal és hangsúlyos szemeikkel tökéletesen beillenek a pasztelles, halovány világba, melyet a fotó képvisel. Ezzel a színvilággal egy hidegen frissítő és üde képet alkottak.

Gucci


[szavazas=1342657]


A Gucci a Cavallihoz hasonlóan egy pirosas, vad vonalat csípett el, de egy sokkal szexisebb formában. Mondhatni, Moulin Rouge-os életérzését közvetíti a fotósorozat.

Sinéquanone


[szavazas=1342658]


A Sinéquanone ezúttal is a tökéletes nőiesség jegyében alkotta meg kampány munkáját. A modell mögött a kék égen gomolygó felhők a szabadság és könnyedség élményére emlékeztetnek, míg a szilárd női egyéniség kitűnik egy éles színkülönbséggel a hangulatos háttérből.