Az új kollekciókat mutatják be a képek
Vad kampányfotók a luxusmárkáktól
39 hozzászólás
Szabó Adrienn    2011.10.27

Ezúttal is a legvadabb kampányfotókkal készültek a világ legnépszerűbb luxusbrandjei, a tavaszi és tavaly őszi bemutatónkhoz hasonlóan, most is egy rövid összefoglalóval kedveskedünk Nektek! Szavazásra felkészülni!

A hideg színvilág mellett megjelennek a meleg színek is a palettán; a hűvös, jeges, már-már rideg világ és a forró, pikáns, vad elegancia olvadt eggyé az ősz szeles, leveleket kavaró forgatagában. Az éles kontrasztos fotók elrepítenek minket egy olyan korszakba, amelyben még gondolatban sem voltunk. A régi kastélyok, az oldtimer autók és a háborús időkre emlékeztető faragott faburkolatos szalonok birodalmába. De a szabadtéri fotózások is hatalmas sikert arattak a fás ligetekben és parkokban.

Roberto Cavalli



  • 6.1
0


A Roberto Cavalli mindig a legpikánsabb, legfűszeresebb, legszínesebb kollekcióval és reklám fotó sorozattal gyönyörködteti a közönséget. Cavalli úr a természethez idén is hű maradt, vörös ajkú, porcelán bőrű modelljei egy színpompás őszi háttér előtt lettek megörökítve. A természet istennőit megtestesítő 3 hölgyet egy csodaszép paripa társaságában fotózták.

D&G



  • 6.1
0


Vibráló színek, fiatalosság, és még ősszel is az üdeség jellemzi a D&G-t, ahogyan azt megszokhattuk. Sajnos ez az utolsó kampányok egyike, de a márka emelt fővel vonulhat háttérbe a piacról és olvadhat be nagy testvére mellé. A hangulat a partyzni induló fiatalok feelingjét sugározza egy vidám, mégis komor formában. Az alagútban sétáló modellek csábos tekintete és a határozott megjelenése úgy hiszem, mindenkit magával ragad idén is.

Versace



  • 6.1
0


A Versace egy rendkívül érdekes világba kalauzol el bennünket. A rideg, zord háttér horizontján enyhe nap pír teszi perzselővé a hideg képeket. Ez a kontrasztos világ tökéletesen kiemeli a modellt. Engem személy szerint egy picit Lagerfeld apokaliptikus fotósorozatára emlékeztet az idei kampány hangulata.

Givenchy



  • 6.1
0


A Givenchy, hát hogy is mondjam elég érdekes módját választotta a reklámozásnak. A modellek elővették legvadabb arcukat. Személy szerint az én tekintetem jobban vonzzák a villanó, vicsorgó fogak és a gyilkos szemek, de a barna háttér tökéletes alapként szolgál a színes ruhák számára.

Louis Vuitton



  • 6.1
0


A Louis Vuitton 2011-es főszereplői fiatal, üde arcú modell üdvöskék, pár kutyus és oldtimer járgányok. A veterán autókban pózoló bőrkesztyűs és tiszti sapkás kisasszonyok még Beyoncét és Tyra Bankset is megihlették. Az új kollekció legkülönlegesebb darabjai kerültek kiemelésre, mint például a lebilincselő, csuklóhoz csatolható, aligátorbőr kézitáska.

Giorgio Armani



  • 6.1
0


Armani ezúttal egy igen egyszerű és letisztult alapot választott. Az egy színű háttérnek és a különleges fehér fényjátéknak köszönhetően a modell élesen kiemelkedik a képből. Mimikájával az idei sorozatok nagy részét átható szenvedélyt és szenvedést fejezi ki, Sasha Pivivarova.

Valentino



  • 6.1
0


Suhanó alakok, rejtélyes árnyak, rideg falak, sötét folyosók, ez a Valentino idei kampányának fő témája. Megvilágítást csak a ruhák és az azokat viselő modellek kaptak. Az arcélek és vonások ilyen jellegű kiemelése egy nagyon markáns és erős világot képvisel. Ezzel a komor formával mégis egy ultra nőies karaktert teremtettek, melyet a dinamizmus, mély érzelmek és fiatalosság hatott át.

Dior



  • 6.1
0


A múlt században járunk, egy vidéki, eldugott kis kastélyban, hatalmas festmények a falon, hangulatvilágítás a szalonban, méregzöld bőrfotel, csalogató bárpult és pár előkelően pózoló hölgy. A Dior idén ezt a kristálycsillárokkal tarkított, barnás világot választotta, már csak a szivarfüst és a férfi társaságok zaja hiányzik pár pohár whisky társaságában.

Bottega Veneta



  • 6.1
0


A Bottega Veneta is a tágas teret választotta, a falon futó arany, antik bordűrök és a márvány érdekes kettőse szolgált alapul. A fő kampányfotó különlegessége, a falon a képkeretben és a burkolaton tükröződő modell képe.

Chloé



  • 6.1
0


A fák lombjain átszűrődő kora őszi napfény egy utolsó visszakacsintás a nyárra a Chloé segítségével. A fás ligetben libbenő modellek az őzikékre emlékeztetnek, akik könnyed léptekkel szökellnek át a levelüket hullató fák közt. Ti levadásznátok a Chloé idei kollekcióját?

Jimmy Choo



  • 6.1
0


A Jimmy Choo egy igazi nagyságos asszony életébe ad betekintést. A méregdrága cipőkben az ágyon heverésző és a fotelban ülve a frissen vásárolt csomagokat pakolászó nő képe jelenik meg a fotókon. Míg kedvenc márkánk tökéletes cipőjében lóbáljuk a lábunkat, a háttérben párunk kényelembe helyezve magát elkortyolgathatja kedvenc italát. Ebben a környezetben a cipők és táskák tökéletes kiemelést nyernek.

Burberry



  • 6.1
0


A Burberry még mindig a párokra támaszkodik. A férfi és női modellek így tökéletes harmóniában jelennek meg együtteseket alkotva.

Lanvin



  • 6.1
0


A Lavninnél egy nagyon sikeres fotósorozat készült a reklám video forgatásán. A modellek szinte tombolva táncolnak az antik stílusban berendezett, barokk tapétás szobában. A tökéletes feeling lejön a képekről és mindenkit mozgásra késztet, természetesen a Lavnin legújabb kollekciójában.

Prada



  • 6.1
0


A sápadt arcú Prada lányok világosra sminkelt pofijukkal és hangsúlyos szemeikkel tökéletesen beillenek a pasztelles, halovány világba, melyet a fotó képvisel. Ezzel a színvilággal egy hidegen frissítő és üde képet alkottak.

Gucci



  • 6.1
0


A Gucci a Cavallihoz hasonlóan egy pirosas, vad vonalat csípett el, de egy sokkal szexisebb formában. Mondhatni, Moulin Rouge-os életérzését közvetíti a fotósorozat.

Sinéquanone



  • 6.1
0


A Sinéquanone ezúttal is a tökéletes nőiesség jegyében alkotta meg kampány munkáját. A modell mögött a kék égen gomolygó felhők a szabadság és könnyedség élményére emlékeztetnek, míg a szilárd női egyéniség kitűnik egy éles színkülönbséggel a hangulatos háttérből.



Kapcsolódó cikkek
Őszi bemutatónkhoz hasonlóan, most tavasszal is válogattunk a reklámkampányok tengeréből, hogy valamilyen módon adjunk egy kis betekintést a 2011-es trendek világába. Szavazzatok!
Az idei év reklámkampányai mind híres-nevezetes alakokra épülnek, Al Capone, Bonnie és Clyde és a fiktív Corleone család. Sok a közös bennük, de legfőbb vonásuk, hogy a ’40-es, ’50-es évek életét megszínesítő személyekről beszélünk. Most a luxusmárkának hála, a bőrükbe bújhatunk. 
8,744,700 Huf / 28,300 Eur
10,382,400 Huf / 33,600 Eur
Oldalunkon hamarosan egy nagyobb összefoglaló írás jelenik meg az idén április 9-én 21. életévét betöltő Kristen Stewartról. Ennek kapcsán a Trendmagazin a hazai rajongói közösségekkel együttműködve születésnapi ajándékcsomagot küld Kristennek!
Hennel Ádám is részt vett azon a rendezvényen, ahol az ország legtehetségesebb fodrászai mutatták be munkáikat.
Mivel az utóbbi időkben egyre gyakrabban esik szó ilyen-olyan módon a bulvármédiáról, ezért úgy döntöttünk, hogy egy asztalhoz ültetjük a Starity és a Trendmagazin vezetőjét.
avatar
Adrihanna
-
2011.11.17. 19:54
39
Sajnos nagyon nehéz ezt eltalálni =/ de igazából ezért is szavaztatunk Titeket, hogy aki lajikus az lajikus szemmel természetéből fakadó szépérzékkel tudjon ítéletet hozni, a szakértők meg már úgy is eldöntötték, melyik \"nyert\" =) amúgy egyértelműen a Cavalli vitte mindenhol a pálmát, pedig a lányok kifejezetten csúnyák, de jól adták el a termékeket... és itt csak ez számít igazából... nem a gyönyörködtetés... a hatás gyakorlás valamilyen eszközzel ;)
avatar
lizzy
-
2011.11.17. 18:53
38
Egyetértek Zsófival, biztos hogy a többségnek azok a képek tetszenek amiken jól mutatnak a lányok és megnyerő az egész beállítás.
avatar
Jonny
-
2011.11.02. 03:36
37
a D&G elég idétlen de legalább látszik pár férfiruha is :DD
avatar
lovelyrekus
-
2011.11.01. 18:16
36
A D&G-re először azt hittem hogy Benetton reklám.. Szinte 1:1-ben ugyanolyanok :)
Szerintem mindegyik szép, de a Cavalli a legérdekesebb számomra.
avatar
Zsofi
-
2011.10.31. 19:03
35
Adrihanna: ez igaz, de valahogy mégis mindig azok a képek tetszenek a többségnek ahol minden szép, nem kell hogy nagyon extravagáns legyen, elég ha visszafogottan szép. Én úgy vagyok ezzel hogy nem tudom beleélni magam hogy mennyire jól fog állni nekem az a ruha ami egy nekem nem tetsző módon van fotózva és még a modell is ijesztő.
Ezért tetszik a Vuitton és a Burberry, Dior vagy a Sinequanone! Az egyik előttem kommentelővel egyetértek abban hogy jobb ha egész alakosak a képek mert akkor látszik a nadrág és a cipő is..
avatar
Zoldalma
-
2011.10.31. 14:49
34
Kritikusak mindenhol az olvasók :-) de az itteni képek többsége nagyon jó és van köztük néhány elég vad is!
avatar
Adrihanna
-
2011.10.31. 12:08
33
ennyi..... de Magyarországon annyi szakmai zseni van, aki méltónak érzi magát arra, hogy mások munkáját a végletekig megítélje... nem értem mi bajod van ezzel Mollym =P... ők már terveztek olyan kollekciót ami meghódította a világot és lőttek olyan képet, amitől mindenki elájult, sőt olyan szépek, hogy azért nem modellkednek, hogy a többiek ne csődöljenek be... ők úgy is jól megélnek a divatfotózásból =P hehehe.... amúgy ez az egyik legnehezebb műfaj de elmondom a lényegét: a ruha bemutatásáról szól, kellékek segítségével adott esetben... épp úgy mint a divatbemutató... nem arról szól, hogy szépek legyenek az anorexiás csontos arcú modellek (azért is vannak csúnyára sminkelve =P) arról szól, hogy a ruhát úgy mutassa be, hogy ha abba a pózba vágod magad átéld azt az életérzést, hogy tökéletes vagy egy tökéletes ruhában... a termék a lényeg a modell a ruhában és a környezete az csak a feelinget adja vissza meg persze sokszor azt is megmutatja, honnan merített ihletett a tervező, milyen stílusvilágból, korszakból stb...
avatar
Molly
-
2011.10.31. 11:14
32
Szerintem attól függetlenül, hogy az olvasók értékelik és megnevezik kedvencüket még nem azt mondják hogy a többi szar. Mindenki tisztába van vele, hogy ezek a világon a legnevesebb márkák s valamiért azok lettek, tehát hiába egy \"nekem nem tetszik komment\" nem a minőséget és a márkát ítélik meg.
Az meg, hogy szép modellek, azt azért vitatnám... egyedinek mind egyedi.
Az értékelők pedig nem izlésficamosok és vakok hanem olyan emberek akik nem szakmai szemmel nézik a divatot, a modelleket és a kampányfotókat, hanem azt írják le amit kiváltott belőlük egy egy kép ránézésre. És szerintem ezeknek az embereknek is fontos a véleményük. legalábbis a Trendmagazinnak igen! Ez az a hely, ahol az emberek informálódnak és barátkoznak a legújabb trendekkel!
avatar
Buttonfly
-
2011.10.31. 01:48
31
Chloé: mint az élőhalottak pffff
Valentino: elmosott emberek? hűde eredeti..
D&G: ízléstelenül öltözött tinik sétafikálnak..
Gucci: a háttér meg a ruha szép de a modellről először azthittem a marslakók c. filmből került oda
Prada: Molly jól írta.. mint az ovis gyerekek akik felnőttest játszanak
Versace: a legszebb ruha ott van, de ha már cicivillantás akkor legalább a csaj szép legyen :S

a többivel nincs baj!
avatar
Adrihanna
-
2011.10.30. 22:27
30
a-a.... még lesz =)
avatar
Nora16
-
2011.10.30. 22:17
29
A D&G-nél ez az utolsó ugye? Ennek tiszteletére csinálhattak volna valami egyedibbet :S
avatar
Adrihanna
-
2011.10.30. 22:12
28
Kedves Cristopher =) a cikkel jó régen kész voltam már én is, mert, hogy én is láttam ezeket a fotókat, csak a fiúk nem töltötték fel =) vad a Cavalli, a Givenchy és a Versace is =) remélem Te is szavaztál... Te leszel a kedvenc kommentelőm =)
avatar
Marcipan
-
2011.10.30. 22:08
27
Üdv Cristopher, szerintem is nagyon jók vannak köztük, de nem mind egyformán jó. Kinek a pap kinek a papné. :) És ha egy ilyen összeállítás van akkor természetes hogy egyiket a másikhoz képest pontoz mindenki. Szerintem a Valentino a leggyengébb és a Cavalli a legötletesebb.
avatar
Cristopher
-
2011.10.30. 21:44
26
én ezeket a fotókat már augusztusban láttam(olasz vogue). szerintem egyik sem vad kezdjük ott, nem értem miért ez a címe...gyönyörű színek szép modellek jó beállítások stb. úgy jók ahogy vannak az értékelők pedig vakok vagy ízlésficamosak. személy szerint nekem mindegyik a kedvencem .
avatar
szelina
-
2011.10.30. 21:07
25
A LV színek annyira élesek és a beállítás is profi! 10 pont :)
avatar
Tompi
-
2011.10.30. 19:59
24
A D&G azért jó mert jó sok ruhát bemutat. A legszebb viszont a Burberry! :D
avatar
Natalie
-
2011.10.29. 23:38
23
Valakik nagyon lepontozták a Givenchyt! :( Amikor én szavaztam még 9,2% volt most meg 7,1%...
avatar
Roxygirl
-
2011.10.29. 17:19
22
a legjobb háttere a cavallinak van, atomjó :) meg még a dior tetszik mert ott is látszik az egész ruha cipővel együtt.
avatar
flashy2
-
2011.10.28. 19:49
21
Dior és Burberry!!! :))
avatar
szili
-
2011.10.28. 18:50
20
Nagyon egyedi mind.Armani a best Nekem.
avatar
Athos
-
2011.10.28. 17:03
19
A Dior nagyon szép de mégis visszafogott.
avatar
Adrihanna
-
2011.10.28. 11:38
18
amúgy a Gucci modell nem csúnya... pár nap múlva rám is azt mondjátok, hogy csúnya vagyok =P mert meg fog jelenni egy meglepi fotósorozatunk ;) de csak ennyit mondok és 2 hét múlva is kijön egy meg majd karácsony előtt is... a téma lesz meglepi minden alkalommal.... ;)
avatar
Adrihanna
-
2011.10.28. 11:36
17
szóval azt mondod Bigyo92, hogy a D&G-vel nincs ám semmi baj, azt leszámítva, hogy a főmodell lábfejét levágták??? =) hahahaha....

ezt mondom!!!! a Burberry egyhangú és mindenkinek tipikus cover arca van tökéletes és bájos .... reklámarcok... púderarcú szépfiúk és porcelánbabák.... amivel nincs is gond, mert legalább a téma változik... vagy a háttér.. ők olyanra építenek amit nagyon nehéz elrontani =) okos a Burberry...
avatar
annacska
-
2011.10.28. 05:13
16
A Louis Vuittoné a legegyedibb! ;)
avatar
bigyo92
-
2011.10.28. 00:42
15
a D&G jó lenne ha nem vágták volna le a képet alul és látszanának a cipők :SS
a legrondább a Gucci a modell miatt :S ijesztő :S
nekem favorit: Dior!!!!!!
avatar
Marci20
-
2011.10.28. 00:17
14
A Burberry modell kiköpött Avril Lavigne! :D
avatar
sunshine
-
2011.10.27. 23:24
13
sztem a burberry azért jó mert ott mindig szépek a modellek.. a pasik is tök helyesek és nyugodtan nézem meg a képet nem félek h egy banyát látok :P
avatar
Adrihanna
-
2011.10.27. 22:14
12
de a Burberrybe tipikus cover emberek vannak mindig... nekem üres :S bár.... mikor tavaly volt egy fekete fickó benne... khm... őőőőm na akkor tetszett az adv c ;) =P
avatar
sweetie
-
2011.10.27. 21:30
11
Jah és a Burberry is jó, mert ott tényleg mindig van egy srác is a lány mellett és ez már a védjegyükké vált :)
avatar
sweetie
-
2011.10.27. 21:29
10
Ilyen képeknél szerintem a modell is fontos hogy szép legyen, ez pl a Pradánál nem annyira mondható el.. A Givenchy tetszik nekem is a legjobban, az szexi :)
Bőrből készült Afrango mokaszin
Beköszöntött a jó idő! Mire lesz szüksége a nyár folyamán egy elegáns úriembernek? Mokaszinra!

Idén sem lesz hiány új karórákból, erről a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissülő cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzéséből kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissülő cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
A folyamatosan kiújuló izraeli-arab konfliktus 1982-ben egy újabb fordulóponthoz érkezett, közben Michael Jackson Thriller című albuma világsikert ért el, Steven Spielberg E.T.-je pedig Golden Globe-ot nyert.