A Coca-Cola minden létező eszközzel próbálja népszerűsíteni üdítőit, így a jól megszokott tévéreklámok mellett a divat nagyágyúi is beszálltak a marketingbe. Tavaly Karl Lagerfeld tervezett új palackokat a Light kollekció számára. A 'Diet Coke Limited Edition Collection by Karl Lagerfeld'' nevű kollekciót a stílusos hölgyek számára tervezték, ez meg is látszott a mindent elárasztó pink színvilágon.
A kollekció nagy sikere után idén Diane von Furstenberget érte a megtiszteltetés, hogy az idei évben meglepje a szénsavas üdítők szerelmeseit egy új dizájnnal. A formatervezett üvegekre ezúttal sem lehet panasz, Diane remekül eltalálta a Coca-Cola stílusát, amit a saját elképzelései szerint úgy alakított át, hogy négy különálló, de mégis harmonizáló palack lett a munka eredménye.
A palackokat a tervező butikjaiban vásárolhatjuk meg egy olyan csomagolásban, ami mind a négy modellt tartalmazza a 30 dolláros árért. A befolyó összegeket pedig a The Heart Truth programnak ajánlják fel, ami a nők szívproblémáinak megelőzésével foglalkozik.
Tavaly a D&G is a Coca-Colát választotta egyik központi területének, amikor az őszi/téli kollekciójában az üdítőital 125. évfordulójáról emlékezett meg.