Trendmagazin

Divatgurukkal erősít a Coca-Cola

Karl Lagerfeld után idén Diane von Furstenberg tervezett palackokat

2012.02.11 | Nagy Anna

A Coca-Cola minden létező eszközzel próbálja népszerűsíteni üdítőit, így a jól megszokott tévéreklámok mellett a divat nagyágyúi is beszálltak a marketingbe. Tavaly Karl Lagerfeld tervezett új palackokat a Light kollekció számára. A 'Diet Coke Limited Edition Collection by Karl Lagerfeld'' nevű kollekciót a stílusos hölgyek számára tervezték, ez meg is látszott a mindent elárasztó pink színvilágon.

Coca Cola palackok Karl Lagerfeldtől

A kollekció nagy sikere után idén Diane von Furstenberget érte a megtiszteltetés, hogy az idei évben meglepje a szénsavas üdítők szerelmeseit egy új dizájnnal. A formatervezett üvegekre ezúttal sem lehet panasz, Diane remekül eltalálta a Coca-Cola stílusát, amit a saját elképzelései szerint úgy alakított át, hogy négy különálló, de mégis harmonizáló palack lett a munka eredménye.

Idén Diane von Furstenberg négy változatot tervezett

A palackokat a tervező butikjaiban vásárolhatjuk meg egy olyan csomagolásban, ami mind a négy modellt tartalmazza a 30 dolláros árért. A befolyó összegeket pedig a The Heart Truth programnak ajánlják fel, ami a nők szívproblémáinak megelőzésével foglalkozik.

A D&G 2011-es kollekciójában is szerepet játszott az amerikai márka

Tavaly a D&G is a Coca-Colát választotta egyik központi területének, amikor az őszi/téli kollekciójában az üdítőital 125. évfordulójáról emlékezett meg.