Domenico Dolce és Stefano Gabbana reklámfotói
Dolce & Gabbana 2011 - reklámfotók
34 hozzászólás
Szabó Adrienn    2011.02.18

Sokszor megĂĄllapĂ­tjĂĄk, hogy egy ĂŠs ugyan azon szĂźlőktől szĂĄrmazĂł gyerkőcĂśk olykor teljes mĂŠrtĂŠkben kĂźlĂśnbĂśznek egymĂĄstĂłl. Domenico Dolce ĂŠs Stefano Gabbana pedig alĂĄtĂĄmasztja az ĂĄllĂ­tĂĄst. IdĂŠn a cĂŠg kĂŠt ĂĄga, minden tekintetben, egymĂĄstĂłl tĂśkĂŠletesen eltĂŠrő tavaszi-nyĂĄri reklĂĄmkampĂĄnnyal kĂŠszĂźlt.


VegyĂźk elsőkĂŠnt a Dolce & Gabbana fotĂłsorozatĂĄt. A lĂĄtvĂĄnytĂłl lever mindenkit a vĂ­z! A sima, ragyogĂł bőrfelĂźleteken nĂŠhol tĂźkrĂśződik a tenger mĂĄrvĂĄnyozĂłdĂĄsa. PĂĄratlan fĂŠnyjĂĄtĂŠk mutatkozik, az amĂşgy fekete-fehĂŠr fotĂłkon. A mediterrĂĄn ĂŠghajlat halĂĄsz fiĂşi pedig, a cĂŠg megbĂ­zĂĄsĂĄbĂłl most a mĂĄrka szerelmeseire vetettĂŠk ki hĂĄlĂłikat. A kĂŠpsorozatbĂłl Ă­tĂŠlve, a felsőruhĂĄzatra fektettĂŠk a fő hangsĂşlyt, a mellkas a vĂĄllak kiemelĂŠsĂŠre. Sam Webb, Tony Ward, Adam Senn, Noah Mills ĂŠs David Gandy szĂĄmĂĄra, minden bizonnyal felejthetetlen ĂŠlmĂŠny marad a fotĂłzĂĄs ĂŠpp, Ăşgy mint a kĂŠpeket kĂŠszĂ­tő Steven Kleinnek.


Ezek a fiĂşk egy percre sem ĂĄllnak le, ha ĂŠppen nem halĂĄsznak ĂŠs kĂźzdenek a tengeren; erőfitogtatĂĄsbĂłl kĂśtelet hĂşznak, gĂşlĂĄba ĂĄllnak; vagy a begyakorolt, sĂĄrmos nĂŠzĂŠsĂźkkel prĂłbĂĄljĂĄk meghĂłdĂ­tani a parton, gyanĂştlanul sĂŠtĂĄlgatĂł hĂślgyeket.


Most, hogy Ă­gy szĂłba kerĂźlt a gyengĂŠbbik nem, amelynek cseppet sem gyenge a fotĂłsorozata, essen rĂłluk is nĂŠhĂĄny szĂł. Ezek bizony hangos kĂŠpek, bebizonyĂ­tottĂĄk, hogy mĂŠg a legszebb nők is tudnak torkuk szakadtĂĄbĂłl ordĂ­tani. De, a finoman kacĂŠrkodĂł, lĂĄbukat dĂŠzsĂĄban mosĂł leĂĄnyzĂłk sem maradtak ki a teljes kĂŠpből. A temperamentumos, hatĂĄrozott, erős egyĂŠnisĂŠgeket; csak egy valaki tudta meghĂłdĂ­tani, a Dolce & Gabbana.


HiĂĄba, bĂĄrmennyire is a fĂŠrfiakat bĂĄlvĂĄnyozzĂĄk, a nőket kĂŠt perc alatt meggyőzik a divatdiktĂĄtorok. HĂĄt nem furcsa? Nem furcsa, ĂŠpp Ăşgy, ahogy az sem, hogy a forrĂł nyĂĄri nap utĂĄn jĂśhet egy Ăźde szellő. NagyjĂĄbĂłl Ă­gy mutathatĂł be a kĂźlĂśnbsĂŠg a mĂĄr elemzett reklĂĄmkampĂĄny ĂŠs a soron kĂśvetkező kĂśzĂśtt. NĂŠzzĂźk, mivel ĂĄllt elő a D&G.


Egy varĂĄzslatos, titkos kert szĂ­vĂŠben talĂĄlt helyet idĂŠn a frissessĂŠg, ĂźdesĂŠg, finomsĂĄg ĂŠs elegancia, hogy eltĂśltsenek egy kĂśzĂśs dĂŠlutĂĄnt egy piknik keretĂŠben. SzĂ­n, ĂŠlet, vidĂĄmsĂĄg tĂźkrĂśződik a kĂŠpekből. A fĂŠny miĂŠrt is maradt volna ki, hiszen a lombokon ĂĄttĂśrő napfĂŠny jĂĄtszik a legszebben nyĂĄron a fĂĄs ligetekben. A lĂĄgy esĂŠsű maxiruhĂĄknak ĂŠs a lenge miniknek a hangulatĂĄt tovĂĄbb fokozza a kiengedett, lĂĄgyan omlĂł, selymes hajzuhatag. Hogy tĂśkĂŠletes maradjon a tĂśrtĂŠnet, ĂŠs ne egy randa napszĂşrĂĄssal ĂŠrjen vĂŠget a kellemes ebĂŠd a szabadban, elmaradhatatlan a fejkendő. Az idilli hangulatot a fehĂŠr, az ĂŠg, a homok, a fĂĄk, a nap, a virĂĄgok, a cseresznye szĂ­nei szĂ­neztĂŠk tovĂĄbb.


A piknik vendĂŠgeit pedig, Mario Testino – fotĂłs – fogadta. Zuzana Gregorova, Keke Lindgard, Julia Turenkova, Jessica Clarke, Mariana Idzkowska, Tobias Sorensen, Simon Nessman ĂŠs Alexandre Cunha csaphattĂĄk el idejĂźket egyĂźtt az elvarĂĄzsolt erdőben.


A cseresznyĂŠt szedő, majd azt vĂ­gan elmajszolĂł aprĂłsĂĄgok is kivettĂŠk a rĂŠszĂźket az idei kampĂĄnybĂłl. A hatalmas kĂŠk szemű csĂśppsĂŠgek jĂłkedvűen pĂłzoltak, a nyĂĄr egyik legkedveltebb gyĂźmĂślcsĂŠvel. Nagy ĂśrĂśmĂźkre ez Ăşttal lehetett jĂĄtszani az ĂŠtellel, a piros finomsĂĄgot Ă­gy kedvĂźkre pakolhattĂĄk kistĂĄskĂĄjukba, szĂłrhattĂĄk ki kosĂĄrkĂĄjukbĂłl, vagy tĂśmhettĂŠk meg vele pofijukat egy Ăłvatlan pillanatban. ZĂĄrĂĄskĂŠnt csak erősĂ­teni tudom Ăśnmagam, a bevezetĂŠsben megĂĄllapĂ­tott tĂŠnyekről. Egy csalĂĄdon belĂźl kĂŠt gyermek, ha mĂŠg hasonlĂ­t is, kĂźlĂśnbĂśző.

Cimkék: D&G, divat, Dolce & Gabbana,
Kapcsolódó cikkek
Hull a hó és senki sem fázik, ha ruhatára csupa-csupa D&G-ben játszik. A hópelyhek hangulatosan hullnak a D&G őszi-téli kollekcióját bemutató honlapon. Ez, a kellemes feeling árad minden darabból. 
Az idei év reklámkampányai mind híres-nevezetes alakokra épülnek, Al Capone, Bonnie és Clyde és a fiktív Corleone család. Sok a közös bennük, de legfőbb vonásuk, hogy a ’40-es, ’50-es évek életét megszínesítő személyekről beszélünk. Most a luxusmárkának hála, a bőrükbe bújhatunk. 
Tavaly december 4-én megnyitott a várva várt D&G boutique az Andrássy út 33. szám alatt! A rég várt megnyitóról eddig csak álmodtak a nemzetközi luxuscikkek szerelmesei, mára azonban mindenki nagy örömére a D&G store tökéletes valóság itt Magyarországon is. 
1,699,500 Huf / 5,500 Eur
3,213,600 Huf / 10,400 Eur
Megszerveztßk. Azaz elintÊztßk, hogy a hazai rajongói kÜzÜssÊgek a Trendmagazin segítsÊgÊvel ßzenhessenek kedvencßknek. 
A Trendmagazin tavaly mĂĄr bemutatta az AndrĂĄssy Ăşton talĂĄlhatĂł Zegna szalont. A cikk nagyon nagy visszhangot vĂĄltott ki, ĂŠppen ezĂŠrt Ăşgy lĂĄttuk, van ĂŠrtelme egy Ăşjabb interjĂşnak is ebben a tĂŠmakĂśrben. KolozsvĂĄri ZsuzsĂĄval, az Ermenegildo Zegna ĂźzletvezetőjĂŠvel Hennel ÁdĂĄm beszĂŠlgetett.
Kristen Stewart megjelenĂŠsĂŠt igen erős kritikĂĄk szoktĂĄk ĂŠrni, lezser, kĂśnnyed, laza hĂŠtkĂśznapi viseletei miatt. SzĂźletĂŠsnapja alkalmĂĄbĂłl egy rĂśvid ĂśsszeĂĄllĂ­tĂĄst olvashattok a legemlĂŠkezetesebb ruhĂĄirĂłl.
avatar
Zoldalma
-
2011.03.07. 22:30
34
A fehér nadrág divatos sztem férfiaknál meg nőknél is! :)
avatar
Zoldalma
-
2011.03.07. 22:29
33
Bernie: Sajnos nincs :(
avatar
flashy2
-
2011.03.07. 17:13
32
még jóhogy :)) sose ment ki a divatból
avatar
gabesz21
-
2011.03.06. 22:32
31
ezekszerint a fehér farmer megint divatba jön?
avatar
Bernie
-
2011.03.01. 20:41
30
Adrihanna: Jah, elfelejtettem hogy Dolce & Gabbana nincs itthon!
avatar
Zoldalma
-
2011.02.23. 14:17
29
Zelda: ez nekem is feltűnt, de szerintem nem baj ez, ha tehetségesek a modellek akkor ki tudnak hozni érdekes dolgokat is! Uncsi lenne mindig ugyanaz a séma.
avatar
Adrihanna
-
2011.02.23. 00:25
28
Zelda: szerintem hatalmas jó ez a feeling =)))
avatar
Zelda
-
2011.02.22. 22:15
27
észrevettem hogy mostanság egyre többször agresszív arcukat mutatják a női modellek.. furi.
avatar
lovelyrekus
-
2011.02.21. 23:10
26
Látványos képek, de én meg nem tudnám határozni ezek alapján hogy mi lesz a stílus vagy az irányzat? Sejtelmes képek ;)
avatar
Marcipan
-
2011.02.21. 14:59
25
Kíváncsi lennék hányan vesznek a 4-5 éves gyereküknek olyan drága ruhát mint a Dolce & Gabbana? Mert nem hiszem hogy sokkal olcsóbb lenne mint a felnőtt, és a gyerekek egy pillanat alatt tönkre tudnak tenni bármilyen cipőt, ruhát.
avatar
Adrihanna
-
2011.02.20. 21:49
24
hát én csak a D&G-t terveztem bemutatni... de majd meglátjuk... =)
avatar
Bernie
-
2011.02.20. 18:07
23
Hát ebből sok miinden nem látszik a ruhákból, inkább megvárom a kollekciót bemutató cikket :)
avatar
Szeki
-
2011.02.20. 17:00
22
Nem gond sztem se :)
avatar
chloe
-
2011.02.19. 22:20
21
Jaj Walther semmi gáz nincs a képekkel.. sokat nem mutatnak a ruhákból de valszeg nem is ez volt a céljuk vele
avatar
Walther
-
2011.02.19. 21:39
20
Nem tudom miért jó az ha állandóan félmeztelen férfiakat mutogat a Dolce & Gabbana.. Még ha alsógatyákat reklámozna, de ez konkrétan az egész kollekciót kéne mutassa. Ebből a szempontból sokkal jobb a D&G bár az meg elég ötlettelen, csak állnak mint egy csoportképen. Még a gyerkőcök a legjobbak. :)
avatar
Adrihanna
-
2011.02.19. 18:40
19
...elvileg ...
avatar
Adrihanna
-
2011.02.19. 18:40
18
ez szerepel minden reklámfelületen.
avatar
Sarah22
-
2011.02.19. 18:28
17
Profin megcsinálták! Ezek amúgy hova mennek ilyenkor? Csak internetre vagy lesz belőlük plakát is?
avatar
Adrihanna
-
2011.02.19. 16:58
16
Gery, segítek a női szememmel.. =) a Dolce & Gabbana arcai szebbek szerintem.
a D&G első kép, balról a második csaj szerintem kifejezetten nem szép =SSS
avatar
Szandi
-
2011.02.19. 16:30
15
wow! nagyon tetszik a D&G női vonal!
avatar
Tompi
-
2011.02.19. 14:41
14
Nekem is jobban tetszenek a színes képek!
avatar
gery
-
2011.02.19. 13:25
13
azon jár az agyam hogy melyikben vannak szebb lányok, de nem tudok dönteni :D
avatar
zZz
-
2011.02.18. 23:47
12
de aranyosak a gyerekek :)
avatar
Athos
-
2011.02.18. 23:16
11
A D&G nincs bajom, az jó lett :)
avatar
Adrihanna
-
2011.02.18. 23:11
10
azért, hogy nagyon alaposan megnézd és a feelingbe szeress bele =) a női azért viszonylag jól sikerült ott.. de számomra sokkal barátságosabb a D&G.. a gyereket meg nézzétek meg a teljeset.. jaaaj nagyon édes. =) de a többi is.
avatar
Athos
-
2011.02.18. 23:05
9
Az elsőket jól elszúrták. Semmi nem látszik a ruhákból!
avatar
Adrihanna
-
2011.02.18. 22:54
8
február közepén jön be mindenhova az áru, én most várakozó pozícióban vagyok, hogy mehessek felderíteni a terepet.. =))) utána jönnek is a cikkek =)
avatar
andy
-
2011.02.18. 22:43
7
Intel: elég művészi lett :) ez elvileg a tavasz/nyár, tehát marciusban már kapható kell hogy legyen!
avatar
intel
-
2011.02.18. 21:55
6
ezek mikortól kaphatók? a Dolce & Gabbanából nem sok látszik :D
avatar
andy
-
2011.02.18. 20:58
5
Szupiiiii!!
Emporio Armani gyűrű
Lányok! Nem tudjátok mit vegyetek a párotoknak karácsonyra? Mutatok néhány lehetőséget, rögtön itt is van egy rozsdamentes acélból készült, durván bordázott, Armani logós gyűrű.

IdĂŠn sem lesz hiĂĄny Ăşj karĂłrĂĄkbĂłl, erről a bĂĄzeli ĂłrakiĂĄllĂ­tĂĄs gondoskodik. Folyamatosan frissĂźlő cikkĂźnkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
IdĂŠn ĂŠrkezett el 40. ĂŠvfordulĂłjĂĄhoz a Patek Philippe legnĂŠpszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletĂŠre kĂŠt kĂźlĂśnleges verziĂłt jelentettek be.
RenĂŠ Weber elemzĂŠsĂŠből kiderĂźl, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svĂĄjci luxusĂłrĂĄk toplistĂĄjĂĄt. A mĂĄsodik helyen az Omega ĂĄll.
Az idei Baselworld kiĂĄllĂ­tĂĄs is szĂĄmtalan ĂşjdonsĂĄgot tartogat a luxusĂłrĂĄk rajongĂłinak. Folyamatosan frissĂźlő cikkĂźnkben a legĂŠrdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velĂźnk!
A folyamatosan kiĂşjulĂł izraeli-arab konfliktus 1982-ben egy Ăşjabb fordulĂłponthoz ĂŠrkezett, kĂśzben Michael Jackson Thriller cĂ­mű albuma vilĂĄgsikert ĂŠrt el, Steven Spielberg E.T.-je pedig Golden Globe-ot nyert.