Trendmagazin

Dolce & Gabbana 2011 - reklámfotók

Domenico Dolce és Stefano Gabbana reklámfotói

2011.02.18 | Szabó Adrienn

Sokszor megállapítják, hogy egy és ugyan azon szülőktől származó gyerkőcök olykor teljes mértékben különböznek egymástól. Domenico Dolce és Stefano Gabbana pedig alátámasztja az állítást. Idén a cég két ága, minden tekintetben, egymástól tökéletesen eltérő tavaszi-nyári reklámkampánnyal készült.


Vegyük elsőként a Dolce & Gabbana fotósorozatát. A látványtól lever mindenkit a víz! A sima, ragyogó bőrfelületeken néhol tükröződik a tenger márványozódása. Páratlan fényjáték mutatkozik, az amúgy fekete-fehér fotókon. A mediterrán éghajlat halász fiúi pedig, a cég megbízásából most a márka szerelmeseire vetették ki hálóikat. A képsorozatból ítélve, a felsőruházatra fektették a fő hangsúlyt, a mellkas a vállak kiemelésére. Sam Webb, Tony Ward, Adam Senn, Noah Mills és David Gandy számára, minden bizonnyal felejthetetlen élmény marad a fotózás épp, úgy mint a képeket készítő Steven Kleinnek.


Ezek a fiúk egy percre sem állnak le, ha éppen nem halásznak és küzdenek a tengeren; erőfitogtatásból kötelet húznak, gúlába állnak; vagy a begyakorolt, sármos nézésükkel próbálják meghódítani a parton, gyanútlanul sétálgató hölgyeket.


Most, hogy így szóba került a gyengébbik nem, amelynek cseppet sem gyenge a fotósorozata, essen róluk is néhány szó. Ezek bizony hangos képek, bebizonyították, hogy még a legszebb nők is tudnak torkuk szakadtából ordítani. De, a finoman kacérkodó, lábukat dézsában mosó leányzók sem maradtak ki a teljes képből. A temperamentumos, határozott, erős egyéniségeket; csak egy valaki tudta meghódítani, a Dolce & Gabbana.


Hiába, bármennyire is a férfiakat bálványozzák, a nőket két perc alatt meggyőzik a divatdiktátorok. Hát nem furcsa? Nem furcsa, épp úgy, ahogy az sem, hogy a forró nyári nap után jöhet egy üde szellő. Nagyjából így mutatható be a különbség a már elemzett reklámkampány és a soron következő között. Nézzük, mivel állt elő a D&G.


Egy varázslatos, titkos kert szívében talált helyet idén a frissesség, üdeség, finomság és elegancia, hogy eltöltsenek egy közös délutánt egy piknik keretében. Szín, élet, vidámság tükröződik a képekből. A fény miért is maradt volna ki, hiszen a lombokon áttörő napfény játszik a legszebben nyáron a fás ligetekben. A lágy esésű maxiruháknak és a lenge miniknek a hangulatát tovább fokozza a kiengedett, lágyan omló, selymes hajzuhatag. Hogy tökéletes maradjon a történet, és ne egy randa napszúrással érjen véget a kellemes ebéd a szabadban, elmaradhatatlan a fejkendő. Az idilli hangulatot a fehér, az ég, a homok, a fák, a nap, a virágok, a cseresznye színei színezték tovább.


A piknik vendégeit pedig, Mario Testino – fotós – fogadta. Zuzana Gregorova, Keke Lindgard, Julia Turenkova, Jessica Clarke, Mariana Idzkowska, Tobias Sorensen, Simon Nessman és Alexandre Cunha csaphatták el idejüket együtt az elvarázsolt erdőben.


A cseresznyét szedő, majd azt vígan elmajszoló apróságok is kivették a részüket az idei kampányból. A hatalmas kék szemű csöppségek jókedvűen pózoltak, a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsével. Nagy örömükre ez úttal lehetett játszani az étellel, a piros finomságot így kedvükre pakolhatták kistáskájukba, szórhatták ki kosárkájukból, vagy tömhették meg vele pofijukat egy óvatlan pillanatban. Zárásként csak erősíteni tudom önmagam, a bevezetésben megállapított tényekről. Egy családon belül két gyermek, ha még hasonlít is, különböző.