A pénzes férfiak pedig egyre többet költenek Jimmy Choo és Louis Vuitton lábbelikre
Egyre több nő vásárol magának Ferrarit
5 hozzászólás
Munkatársunktól    2012.03.12

Az utóbbi években jelentősen megváltoztak a tehetős nők és a férfiak vásárlási szokásai – derül ki a Bain & Company pénzügyi tanácsadó vállalat legújabb felméréséből.

Míg a kilencvenes, vagy akár a kétezres évek elején nagyon jól leoszthatók voltak a luxuskategóriás termékek nőkhöz és férfiakhoz viszonyított aránya, addig az utóbbi néhány évben új tendenciákat lehet megfigyelni, amik egyre pontosabban kimutatják, hogy az eddigi érdeklődési és vásárlási szokások napjainkban már-már felcserélődni látszanak.

Csinos modellekkel
reklámozzák a Ferrari autókat, de egyre több a női
vásárlójuk is
Csinos modellekkel reklámozzák a Ferrari autókat, de egyre több a női vásárlójuk is

A luxusautók piacán is érzekelhető egy tendenciaváltás, ami a Ferrari eladási adataiból is jól kivehető. Az észak-amerikai értékesítéseknek évekkel ezelőtt csupán 1 százaléka volt női vásárló, míg a legfrissebb adatok szerint ez ma már eléri a 10 százalékot. Kínában még gyorsabban változik a trend: ott a Ferrarik mintegy harminc százalékát nő vásárolja meg.

Ahogy a nők elkezdtek érdeklődni az autók és technikai kütyük iránt, úgy a férfiak egyre több időt töltenek a megfelelő ruhatáruk kialakításával. Ezen belül is a cipőknél figyelhető meg jelentős növekedés, amit a nagy divatházak időben érzékeltek is, ezért kezdett el például férfiaknak szánt cipőket gyártani a Jimmy Choo vagy a Christian Louboutin.

Egy elegáns Louis Vuitton
cipő a stílusos férfiak számára - 570€
Egy elegáns Louis Vuitton cipő a stílusos férfiak számára - 570€

Mivel nagyon sok dizájner márka nyújt prémium minőségű, elegáns lábbeliket a költeni képes férfiak számára, ezért a Louis Vuitton a gyártásnál és a reklámkampányaiban is rendre felülsúlyozza a férficipők népszerűsítését. A LV dizájnerei mindemellett nagy gondossággal minden egyes kollekciójukban többféle cipővel kedveskednek az úriemberek számára, méghozzá olyan modellekkel, amik kialakításukkal és egyedi dekorációjukkal kitűnnek a többi luxusmárka közül.

avatar
suvitomi
-
2012.03.14. 16:00
5
De amúgy ez tényleg így van, nekem is több lány \"barátom\" érdeklődik telefonok meg laptopok iránt, csak néztem :D
avatar
alawa
-
2012.03.13. 20:21
4
nem meglepő.. ha a nő aki teli van pénzzel már vett magának 100 féle cipőt meg ruhát akkor is el kell vmire költse a pénzét szal vesz telefont v kocsit stb :PP
avatar
zZz
-
2012.03.13. 14:14
3
nahat! felfordult a vilag.
avatar
Beyoncefs
-
2012.03.13. 01:23
2
Ha pasi lennék csak olyan cipőben járnék <3
avatar
Karessz
-
2012.03.12. 20:52
1
Érdekes folyamatok az biztos! :D
Csíkos Diesel garbó
Bizonyára sokan meglepődtök, de a YOOX új kínálatának eddigi legütősebb garbóját a Diesel hozta!

Idén sem lesz hiány új karórákból, erről a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissülő cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzéséből kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissülő cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
Március 21-én került megrendezésre a Trafóban az Áthallások címet viselő konferencia és beszélgetés, melynek legfőbb célja az volt, hogy bemutassa a Kádár-rendszer utolsó évtizedének kultúráját vagy ellenkultúráját.