149 dolláros kütyü
Hallgass zenét a Zungle legújabb napszemüvegével!
Munkatársunktól    2016.08.29    0 hozzászólás

A Los Angeles-i Zungle megálmodott egy igazán egyedĂĽlállĂł technolĂłgiai eszközt. A napszemĂĽveget Zungle Panther-nek neveztĂ©k el, ami lĂ©nyegĂ©ben Ăşgy nĂ©z ki, mint egy Ray Ban szemĂĽveg, hasonlĂł szĂ­nárnyalatokkal, azonban rendelkezik egy kettős audiĂł-berendezĂ©ssel. De ami tĂ©nyleg Ă©rdekes ezekben az eszközökben az, ahogy a gyártĂłk szerint „továbbĂ­tja a hangjeleket”.

A Zungle Panther nem fĂĽlhallgatĂłval működik, ehelyett egy kĂĽlönleges hangrendszere van, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy a zenĂ©t egyfajta vibrálással vezeti a fejĂĽnkbe. A zenehallgatáson felĂĽl a szemĂĽveg viselője akár hĂ­vásokat is tud fogadni, hiszen a Panthert bluetooth-on keresztĂĽl a telefonhoz lehet csatlakoztatni. Mivel a szemĂĽveg teljesen szabadon hagyja a fĂĽlĂĽnket, ezĂ©rt jĂł termĂ©k lehet a kerĂ©kpárosok Ă©s a gyalogosok számára, akik jelenleg elveszĂ­tik a hallhatĂł kapcsolatot a környezetĂĽkkel, amikor Ă©pp zenĂ©t hallgatnak.

A Zungle kiskereskedelmi ára várhatóan 149 dollár (kb. 42 ezer forint) lesz.

Kris Van Assche sneaker
Gyakori probléma a fiataloknál, hogy a mostanság divatos sportosan elegáns, feketét a fehérrel kombináló stílushoz nem találnak megfelelő cipőt. A Kris Van Assche megalkotta számukra a tökéletes modellt, mely fekete bőrből készült, a talpa pedig fehér színű.

IdĂ©n sem lesz hiány Ăşj karĂłrákbĂłl, erről a bázeli ĂłrakiállĂ­tás gondoskodik. Folyamatosan frissĂĽlő cikkĂĽnkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
IdĂ©n Ă©rkezett el 40. Ă©vfordulĂłjához a Patek Philippe legnĂ©pszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletĂ©re kĂ©t kĂĽlönleges verziĂłt jelentettek be.
RenĂ© Weber elemzĂ©sĂ©ből kiderĂĽl, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusĂłrák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállĂ­tás is számtalan Ăşjdonságot tartogat a luxusĂłrák rajongĂłinak. Folyamatosan frissĂĽlő cikkĂĽnkben a legĂ©rdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velĂĽnk!
Miután a hatvanas-hetvenes Ă©vekben ugrásszerűen nőtt a TV-kĂ©szĂĽlĂ©kek száma a háztartásokban világszerte, egyre nagyobb hatást gyakoroltak az emberek Ă©letĂ©re a kĂĽlönböző Tv-sorozatok.