Az Hublot 2009-ben világelsőként mutatta be a saját karórái számára készült egyedi azonosítórendszert. A WISeKey-jel közösen kifejlesztett egység az „Hublotista” nevű kártyából, és annak olvasójából áll, és igazán hatásosnak bizonyul: minden Hublot Big Bang, Classic Fusion és King Power órát egyedi azonosítóval láttak el; az aktiváló rendszer pedig a 27 Hublot butik mellett 380 üzletben érhető el. Kártya és olvasó minden egyes óra mellé jár, de az aktiválást csak a hivatalos üzletekben lehet elvégezni, a vásárlás alkalmával.
Miután a vásárló kiválasztotta a neki tetsző modellt, a hivatalos viszonteladó jelzi ezt a svájci főhadiszállásnak, természetesen digitális úton. Az eladó ezután a vásárló szeme láttára, első alkalommal csatlakoztatja az óra mellé járó Hublotista kártyát, és aktiválja számára a nemzetközi garanciát. Mindezek után a vásárló bármikor megtekintheti órája gyártási számát, útmutatókat olvashat, és regisztrálhat a privát klubba is – csak egy számítógép kell hozzá, internetkapcsolattal.
A privát klubba csakis aktivált órával rendelkező személyek juthatnak be, akár anonim módon is. Az adatainkat az Hublot ilyenkor nem jelzi ki, a további klubtagok számára pedig elég, ha csak egy avatart állítunk be. A klubban privát és nyitott fórumokban beszélgethetünk; tanácsokat adhatunk és fogadhatunk; exkluzív információkat és újdonságokat, sőt meghívókat kaphatunk egyenesen az Hublótól, újabb modellek bejelentésére, és egyéb rendezvényekre. És mindez csak az Hublot tulajdonosok nem túl nagy táborának jár!
Jean-Claude Biver így jellemzi az Hublotistát: „Az elektronikus rendszernek köszönhetően magas szintű védelmet tudunk nyújtani a modelljeink számára, és nagyon örülök, hogy ezzel sikerült visszaszorítanunk a replikákat is a piacon. Az üzleteinkben és otthon is elérhető programnak köszönhetően bármikor leellenőrizhetünk egy órát, és bármi probléma esetén rögtön léphetünk.
A protekciós rendszer kialakítása nyilvánvaló lépés volt, ám a privát közösségünk már egy sokkal nyitottabb, modern gondolkodást jelez. Beszélgethetünk, mesélhetünk óráinkról és azok gyártásáról, technológiáról és tradícióról, fogadhatjuk az ötleteket, kéréseket a jövő modelljeit tekintve… azt hiszem, ezzel a kapcsolatkialakítással örökre bátorságot és elkötelezettséget alakíthatunk ki a vásárlóinkban."