A világszerte népszerű brand története
Hugo Boss - német elegancia
17 hozzászólás
Szabó Zsolt    2010.07.02

A HUGO BOSS név a magasabb igényeket kielégítő, luxuskategóriájú divatot jelenti szerte a világon. Termékein keresztül egy sajátos életstílus, a siker és a kiválóság kerül kifejezésre. Minőségi férfiruházati termékei - elsősorban öltönyei - által vált méltán elismertté és világhírűvé, de ma már a divatruházat szinte minden területének sikeres szereplője. A világ vezető divatházainak egyike, eseményszámba menő bemutatóit számos híresség látogatja.


A mára fogalommá lett márka az alapító Hugo Boss nevét viseli, aki 1924-ben a németországi Metzingenben létesített ruházati cikkeket gyártó üzemet. Az alapító 1948-as halálát követően a gyár hamarosan öltönyök készítésére szakosodott. Az időzítés tökéletes volt, a vállalat rövid időn belül a férfiruha-gyártás egyik meghatározó szereplőjévé vált. A 60-as évekre már egy magasabb színvonalat képviselő, minőségi kategóriát jelent a férfiruházat piacán. Divatmárkaként a 70-es években került bevezetésre mint az üzleti élet klasszikus férfiruházata és már a kezdetektől páratlan népszerűséget ért el, amely azóta is töretlen. A dinamikus fejlődésnek köszönhetően mára a termékkínálat jelentősen kibővült és a BOSS a divatruházat /és az ehhez kapcsolódó divatcikkek/ széles spektrumát magába foglaló márkacsoporttá fejlődött.


Jelenleg öt független, de egymást kiegészítő irányvonal képviseli a HUGO BOSS arculatot:

- Az elegáns BOSS Black
- A lezser BOSS Orange
- A sportos BOSS Green
- Az avantgárd HUGO
- És a prémiumkategória BOSS Selection

Ez a széles skálájú választék minden alkalomra változatos, minőségi termékeket kínál.


A márkacsalád áttekintése

BOSS Black (1970) /férfi- és női ruházat, kiegészítők /

Az elegáns üzleti viselet teljes választékát nyújtja a mindennapokra és különleges eseményekre is. Utcai, hivatali és estélyi viseletek. Klasszikus vonalak mégis modern megjelenés. A legkényesebb ízlést is kielégítő és a személyiséget kifejező összeállítások.

BOOSS Orange (1999) /férfi- és női ruházat, gyermekruházat, kiegészítők /

Progresszív stílusú utcai és szabadidő ruházat. Újszerű, különleges anyagok, tekintetet vonzó, játékos színösszeállítások, különleges mintavilág, figyelemreméltó részletek. A mindennapokra kínál divatos, felszabadult érzést biztosító, rendkívül kényelmes viseletet.

BOSS Green (2003) /férfiruházat, kiegészítők/

Felsőkategóriás sportruházat főként a golfkedvelő közönség számára. Sport- és divatorientált kollekció a maximum teljesítményért és megjelenésért. Az igényes sportruházat és a sportos elegancia egyedülálló ötvözete, a testmozgás öröme elegáns, választékos formában.

HUGO (1993) /férfi- és női ruházat, kiegészítők/

Haladó irányzatot képviselő avantgárd utcai viselet, de különleges alkalmakra is egyéni megjelenést biztosít. Kreativitást és az egyéniséget hangsúlyozó vonalak, az öntudatos férfi és nő választása. Az új utakat kereső és a divatteremtő irányzatokat kedvelő, stílusérzékeny közönség magas elvárásait hivatott kielégíteni.

BOSS Selection (2003) /férfiruházat, kiegészítők/

A luxusmárka prémiumkategóriája. Kifinomult, extra eleganciát sugárzó felsőbbrendű minőség, exkluzív megjelenés. A legmagasabb elvárásokat is kielégítő, különleges anyagokból, (100%-os tiszta, élő gyapjú) a leggondosabb kivitelezéssel készült remekek kollekciója. A legmagasabb színvonalat elváró, az elitet képviselő vásárlók igényeihez szabott csúcstermékek.

A márkacsoport fő termékei: öltönyök, ingek, nyakkendők, frakkok, alsóneműk, cipők, karórák, napszemüvegek, illatszerek, kozmetikumok és újabban divat-gyermekruházat, ékszerek és mobiltelefonok is gazdagítják a kínálatot.

Ez a hatalmas széleskörű termékkollekció 2008-ban 1.686 milliárd euró bevételt eredményezett. Jelenleg a világ 80 országában /2004 óta itthon is/ több mint 1300 márkaszaküzlet található, melyből 330 a cég saját üzlete. A vállalat számos kulturális és sportesemény szponzora, a fejlődő országok és a környezetvédelem elkötelezett támogatója. Üzemei a világ számos pontján megtalálhatóak, de bárhol is készült egy termék, mindegyiken a Made by HUGO BOSS felirat található, ami azt jelzi, hogy a név az egész világon ugyanazt jelenti: az egyéni stílust, a kivételes eleganciát és a felsőfokú minőséget.

Megszerveztük. Azaz elintéztük, hogy a hazai rajongói közösségek a Trendmagazin segítségével üzenhessenek kedvencüknek. 
Kristen Stewart megjelenését igen erős kritikák szokták érni, lezser, könnyed, laza hétköznapi viseletei miatt. Születésnapja alkalmából egy rövid összeállítást olvashattok a legemlékezetesebb ruháiról.
A Trendmagazin tavaly már bemutatta az Andrássy úton található Zegna szalont. A cikk nagyon nagy visszhangot váltott ki, éppen ezért úgy láttuk, van értelme egy újabb interjúnak is ebben a témakörben. Kolozsvári Zsuzsával, az Ermenegildo Zegna üzletvezetőjével Hennel Ádám beszélgetett.
avatar
Zelda
-
2010.08.12. 14:07
17
Blouse sztem :D azokban tényleg jó a Boss Woman szekció ;)
avatar
flashy2
-
2010.08.12. 13:22
16
gondolom blúz :)
avatar
majlath
-
2010.08.12. 12:59
15
Mi az blous??? :D
avatar
alawa
-
2010.07.06. 15:04
14
az biztos hogy eléggé konzrvatív márka, de ha elegánsan kell megjelenni akkor nagyon jó választás. én vettem már tőlük selyem bloust és nem csalódtam :)
avatar
biropeti
-
2010.07.06. 10:43
13
Walther: Mivel németországból indul el minden Boss termék így ott kaphatók a legjobb áron ezek a ruhák. Az átváltással kb. jól számoltál..
avatar
Walther
-
2010.07.04. 23:39
12
Ja hogy milyen a kabát? Fekete bőrkabát (helyesebben dzseki, de annál picit hosszabb, vállánál kontrasztvarrással). Szeretem.. :)
avatar
Walther
-
2010.07.04. 23:36
11
biropeti: Nem itthon, hanem Berlinben, mikor \"nyaralni\" voltunk. :) Ott meglepő de nagyságrendekkel jobbak az árak! 599 Euro volt a kabát, ami sztem itthon lenne kb 220.000 Ft...

LosSantos: A berlini üzletben én láttam Selection darabokat, de az 1100 Euro-s cipő nem az én pénztárcámhoz van szabva! :)
avatar
LosSantos
-
2010.07.04. 18:48
10
Jól leírta a cikk a márkatörténetet, bevallom én a Selectiont még sehol sem láttam, létezik ez még??
avatar
Blackjack
-
2010.07.04. 15:14
9
Jó sok márkája van, és mégis egy üzletben árulja.
avatar
biropeti
-
2010.07.03. 18:14
8
Főleg az Orange család a jó, a mostani szezonban is elég jó ingjeik voltak.

Gabesz21: nem golfozom, de a Boss GOLF ruhái is jók, főleg a sportpulcsik.. :)

Walther: Milyen kabát pontosan? Itthon vetted?:)
avatar
Walther
-
2010.07.03. 14:32
7
Tipikus német márka, nem nagyon használja a színeket,bár a Péter is említette a két másik márkáját ami \"szabadidős\",azok már nyáriasabbak,de igazándiból a téli ruháik jók. Nekem egy HUGO by Boss bőrkabátom van,2009fall kollekcióból és nagyon szeretem.
avatar
Toma
-
2010.07.03. 11:31
6
huhh..az a szürkés öltöny..nagyon teccik o.o
a parfümöketszeretem legjobban tőlük:)
avatar
gabesz21
-
2010.07.03. 10:36
5
biropeti: miért, golfozol?:)
avatar
Adrihanna
-
2010.07.02. 23:45
4
igen hidegek de nagyon jó lett , szép munka hiába (ugyan nem volt még szerencsém Zsolthoz) de névrokon csak jót írhat :)
avatar
annacska
-
2010.07.02. 22:12
3
Mennyire látszik hogy klasszikus német márka. A ruhák meg a modellek is mennyivel ,hidegebbek,!

avatar
Matthaus
-
2010.07.02. 21:06
2
Ingjeiket én is szeretem, és az itthoni boltjukkal is meg vagyok elégedve, bár ott szerintem Selection nincs.
avatar
biropeti
-
2010.07.02. 20:51
1
Nekem személy szerint a Boss az egyik kedvenc márkám, de nem az öltönyei miatt, hanem a Green és Orange márkacsaládot szeretem nagyon.
Dolce&Gabbana 'Metal Aviator' napszemüveg
A Dolce&Gabbana képes újdonságot vinni még az oly sokszor látott "aviator" stílusba is. Ez az alapvetően sportos napszemüveg két változatban is elérhető: fekete-szürke és ezüst-szürke színben is.

Idén sem lesz hiány új karórákból, erről a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissülő cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzéséből kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissülő cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
A nyolcvanas évek derekán több terror támadás is történt, de elindult a világsztárokat tömörítő USA for Africa project is.