A japán tervező korábban már készített az Adidasnak cipőt
Meghökkentő Adidas cipő focistáknak
3 hozzászólás
Munkatársunktól    2013.12.05

Egy japán tervező, Yamamoto közreműködésével az Adidas bemutatta a legújabb futballistáknak szánt cipőjét, ami a korábbi F50­es típus újratervezett változata. A japán tervező korábban már készített az Adidasnak cipőt, méghozzá az Y­3 típust, amivel Japánban sikereket ért el, azonban Európában nem hozta azt amit a tervező várt tőle.


Az új F50­es egy japán mitikus szimbólumot testesít meg, méghozzá egy úgynevezett kutyaoroszlánt, ami a gyorsaságot szimbolizálja. Ez a cipő elsősorban profi futballisták számára lesz csak elérhető, mivel a hírek szerint csak a tesztelések után kerülhet majd a darab a boltok polcaira. Az Adidas körülbelül 300 font eladási árat szeretne kihozni az új, igazán feltűnő sárga F50­esből, amit Yamamoto saját szavaival úgy illetett, hogy „ez maga a megtestesült vadállat”.


Az új Adidast több híres futballista is kipróbálta már a pályán, Jonny Steele a New York Red Bullsból, Gyasi Zardes a Los Angeles Galaxyból, és egy japán futballista is, Naohiro Ishikawa az FC Tokyoból. A legnagyobb név, aki pedig elsőként magára húzta ezt a sárga démont nem más, mint a Paris Saint German 50 milliót érő futballistája, Lucas Moura, aki mellesleg a brazil válogatottban is szeretné ezt a cipőt majd hordani a világbajnokságon.

Cimkék: cipő, divat, dizájn,
Szólj hozzá te is!

Ahhoz, hogy hozzászólhass a cikkhez, előbb be kell jelentkezned. Ha még nem regisztráltál, az alábbi adatok megadásával megteheted, a hozzászólásod pedig egyből megjelenik az oldalon.

Kép beillesztése: http://domain.hu/kepneve.jpg - egy hozzászólásban több kép is elhelyezhető!

Mennyi 7 és 2 összege?
Ez védelmi célokat szolgál, szimplán írd be a fenti összeadás összegét!
avatar
Marci20 | Fashion Guru
-
2013.12.11. 13:37
3
OMG.
avatar
piroslabda
-
2013.12.06. 12:05
2
Lehet hogy figyelemelterelésre jó lesz :)) Mindenki a cipőt nézi nem a lasztit :)
avatar
Chris
-
2013.12.05. 20:08
1
Na neeeee!
Kék Mishumo kardigán
A Mishumo egy feltörekvő márka, mely elsősorban a sportosan elegáns fiatalokat kívánja megcélozni. Kiváló anyagválasztás és a színek megfelelő variálása a márka fő ismertetőjele - na és persze a több helyen is elhelyezett logó.

Legfrissebb hozzászólások
26
Vapiano – Egy falat...
villo, 2017.06.18. 20:48
7
A pápai pilóták egyedi...
Robcsi001, 2017.05.12. 19:39
1
Mi történt Taylor Lautner...
DaveLee, 2017.01.10. 23:10
9
Kalifornia megelőzte...
szzol, 2016.12.22. 23:37
2
George R. R. Martin beszólt...
Corall, 2016.11.07. 23:51
29
Tini vagyok, hogyan...
barbarakovacs, 2016.10.06. 09:29
Idén sem lesz hiány új karórákból, erről a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissülő cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzéséből kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissülő cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
A nyolcvanas évek derekán a világ országai fokozatosan demokratizálódtak: Brunei elnyerte függetlenségét, és Uruguay-ban is demokráciát kiáltottak ki a diktatúra helyett.