Az új üzletben megtekinthetők az autógyártó legsikeresebb modelljei, kipróbálhatók a szedánok, terepjárók és a sportkupék is. A vezetőség nagy figyelmet fordít arra is, hogy a látogatók a számukra legmegfelelőbb autót válasszák ki maguknak, ebben segít a Product Genius részleg, ami nagyon emlékeztet az Apple-nél bevezetett Genius Bar-ra.
A BMW vezetője, Ian Robertson szerint az utóbbi években nagyban módosultak a fogyasztói igények, aminek hatására még professzionálisabb szolgáltatásokkal kell előrukkolniuk a prémium gyártóknak. A Reputation Institute piackutató cég új felmérése szerint a BMW az a brand, amit világszerte mindenhol elismernek és respektálnak a fogyasztók. A második helyen a Sony végzett, akinek ugyan jelenleg komoly pénzügyi nehézségekkel kell szembenéznie, de ettől függetlenül termékeit továbbra is kedvelik az emberek. A tavalyi kutatásban még a Google volt az első, a keresővállalat jelenleg a hatodik helyre csúszott vissza.
[kiemelt]
[cim]A BMW lett a legelismertebb vállalat a világon[/cim]
[tartalom]
A világ tíz legelismertebb vállalata:
1. BMW
2. Sony
3. Walt Disney Company
4. Daimler
5. Apple
6. Google
7. Microsoft
8. Volkswagen
9. Canon
10. LEGO [/tartalom]
[/kiemelt]