prilis 2-n hajnalban j letet kezd Magyarorszg vezet ifjsgi csatornja
Megjul a VIVA Televzi
7 hozzszls
Munkatrsunktl    2012.03.30

Az általunk nem is olyan régen bemutatott VIVA TV stúdiója és fbb arculati elemei is megújulnak. A zenecsatorna letisztultabb megjelenéssel és új tartalmakkal jelentkezik. Ennek keretében a csatorna új logót és modernebb, minden msorra kiterjesztett egységes képi világot is kap. Új arcokkal és felfrissített koncepcióval jelentkezik az Interaktív és érkezik a Popland cím 70 részes latin-amerikai fiataloknak szóló sorozat is.


A VIVA ugyanakkor megmarad zenecsatornának, ezért a továbbiakban is fontosak lesznek a zenei tartalmak: az Út a csúcsra cím msorban egy-egy népszer eladó pályáját mutatják be, míg a VIVA karaoke-val ismert számok karaoke-verziójával melegíthetnek a nézk az esti bulira péntekenként. A csatorna fontosnak tartja, hogy zenei kínálatában azoknak a magyar trendeknek is helyet tudjon biztosítani, amelyek eddig nem, vagy csak nehezen kerülhettek képernyre. A VIVA eddigi msorvezeti közül Iszak Eszter továbbra is a csatorna meghatározó szereplje lesz, és a Chart Show mellett msorvezetként visszatér a megújult Interaktívba is.

„Több új msort indítunk a VIVA Televízión, amelyekrl azt gondoljuk, hogy nézink szívesen követik majd. Áprilisban debütál a Popland cím latin-amerikai sorozat és néhány hete látható a RandomMarci, amely egy saját gyártású tinireality. A közelmúltban reality-roadshow elemekkel felújított, eddig is sikeres Megálló mellett pedig ráadásként hamarosan megújult formában tér vissza az Interaktív is - mondta el Lakinger József, a Viacom marketing vezetje a tartalmi újításokkal kapcsolatban. - Mindezek mellett arra is szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a jelenlegi magyar popzenében sok olyan trend van, amelyek eddig nem feltétlenül tudtak képernyre kerülni. Törzsközönségünk igényeinek szem eltt tartásával szeretnénk ezeknek az áramlatoknak is helyet adni zenei kínálatunkban. - tette hozzá a szakember.

A tartalmi változások mellett a teljes arculat is megváltozik április 2-án reggel hat órától. A megújulás középpontjában a régi, lekerekített szél logó szögletesre cserélése lesz, ehhez igazodik majd a csatorna többi, arculati szempontból különálló tartalma is.



„A VIVA új arculata a geometrikus elemeket és formákat helyezi a középpontba, így követve a legújabb nemzetközi trendeket. A vibráló színeket letisztultabb formák és egy modern, a fiatalokhoz közelebb álló képi világ váltja fel - nyilatkozta Lakinger József hozzátéve: „A megújulás központi eleme a logó változása lesz. A korábbi, lekerekített szél, színes logót egy letisztultabb, szögletes formába öntjük, majd ebbl vezetjük le az arculat további elemeit is a klipek címének feliratától a msorok címéig, így egységesítve az eddig külön életet él VIVA tartalmakat.”

A VIVA új arculata április 2-án, hétfn reggel hatkor debütál az ifjúsági csatornán.

Kapcsold cikkek
A megújuló RandomMarci mellett a Megálló cím kívánságmsor is frissített formában tér vissza a VIVA-ra.
Hazánk piacvezet zenetévéjének budapesti stúdiójába látogattunk el. Megnéztük a díszleteket, a vezérlt és beszélgettünk a vezetkkel is. Exkluzív.
2,502,900 Huf / 8,100 Eur
3,476,250 Huf / 11,250 Eur
avatar
spearx
-
2012.04.01. 17:56
7
\"VAVA\" :)
avatar
Chris
-
2012.04.01. 15:04
6
Ne csinljtok mr, sokkal jobb az j.
avatar
Canga
-
2012.03.31. 18:44
5
Nem tetszik annyira :(
avatar
gery
-
2012.03.31. 14:17
4
ppec lett a logo
avatar
Bellagirl
-
2012.03.30. 18:16
3
Az j Interaktvban j dszlet lesz?
avatar
Bernie
-
2012.03.30. 17:25
2
Sokkal frfiasabb mint ami volt! Mr csak a msorokat kne megbuherlni :D
avatar
petra19
-
2012.03.30. 13:55
1
a rgi jobban tetszett, sznesebb volt :(
Dolce&Gabbana kk farmer
A sok koptatott, agyonszaggatott "trash style" nadrág mellett szerencsére találunk elegánsabb, visszafogott farmereket is a Dolce&Gabbana kollekciójában.

Idén sem lesz hiány új karórákból, errl a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissül cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzésébl kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissül cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
1987-ben Jasszer Arafat vezetésével megindult az els palesztin intifáda, a Föld elérte az ötmilliárdos népességet, a mozikat pedig meghódította Gordon Gekko.