A reklám a A Street of Dreams címet viseli
Scorsese a Dolce Gabbanának forgatott
Munkatársunktól    2014.01.06    0 hozzászólás

Martin Scorsese új reklámot készített az olasz luxusmárka részére két filmsztár, Matthew McConaughey és Scarlett Johansson szereplésével. A felvétel fekete-­fehér lett, hiszen az olasz mozi aranykorszakára hivatott emlékeztetni, témáját illetően pedig „egy lenyűgöző történet a szerelem, és az álmok erejéről”. Ez az első alkalom arra, hogy a férfi, és női illatokat egyidejűleg, egy reklámon belül mutatják be, egy Dolce & Gabbana kampány részeként. A „Street of Dreams” címet viselő reklámban a két sztár egy vintage nyitott tetejű Alfa Romeo­val autókázik New York elhagyatott utcáin.

Hugo Boss 'Waldon' mandzsettagomb
A kifinomult eleganciával rendelkező férfiak fontos kiegészítője a mandzsettás ing. A Hugo Boss új kollekciójában találunk egy 'Waldon' elnevezésű, fényezett palládiumból készült, csavart barázdákkal díszített mandzsettagombot, ami "semleges" színe miatt bármilyen típusú inghez és öltönyhöz passzolhat.

Idén sem lesz hiány új karórákból, erről a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissülő cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzéséből kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissülő cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
A nyolcvanas évek derekán több terror támadás is történt, de elindult a világsztárokat tömörítő USA for Africa project is.