A reklám a A Street of Dreams címet viseli
Scorsese a Dolce Gabbanának forgatott
Munkatársunktól    2014.01.06    0 hozzászólás

Martin Scorsese új reklámot készített az olasz luxusmárka részére két filmsztár, Matthew McConaughey és Scarlett Johansson szereplésével. A felvétel fekete-­fehér lett, hiszen az olasz mozi aranykorszakára hivatott emlékeztetni, témáját illetően pedig „egy lenyűgöző történet a szerelem, és az álmok erejéről”. Ez az első alkalom arra, hogy a férfi, és női illatokat egyidejűleg, egy reklámon belül mutatják be, egy Dolce & Gabbana kampány részeként. A „Street of Dreams” címet viselő reklámban a két sztár egy vintage nyitott tetejű Alfa Romeo­val autókázik New York elhagyatott utcáin.

Barna D&G nyakkendő
Ugyan a Dress for Less nem éppen a legmegfelelőbb hely, ha Dolce&Gabbana cuccokat keresünk, de azért néha még ott is felbukkan néhány érdekes darab.

Idén sem lesz hiány új karórákból, erről a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissülő cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzéséből kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissülő cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
Szerkesztőségünk úgy döntött, hogy egy egész rovatot szentel a 20. század egyik legemlékezetesebb évtizedének, a legendás nyolcvanas éveknek.