Jean-Claude Biver, a Hublot vezérigazgatója még a hónap elején találkozott a Ferrari elnökével, Luca Cordero di Montezemoloval, ekkor a tárgyalást megállapodás követte. Az Hublot és a Ferrari közös nyilatkozatban kötelezték el magukat egy új, mindkét fél számára hasznos és gyümölcsöző partnerkapcsolatra, ami kiterjed a két cég kommunikációs és üzleti kooperációjára is.
Ennek eredményeképpen az Hublot lesz a hivatalos időmérője a Ferrari cégnek, a Ferrari autóknak és a Ferrari rendezvényeknek is. Montezemolo a sajtó kérdésére elmondta, hogy mindkét cég érdekei közösek, a Ferrari jelenleg a kínai piacra összpontosít, ahol igen jól szerepelnek az autóik, míg az Hublot is erre a térségre figyel, hiszen jövőre a már meglévő három butikjuk mellett további tizenkettőt terveznek nyitni. „Miben vagyunk hasonlók? Exkluzivitás, előremutató technológiák, szenvedély és stílus!” - nyilatkozta a Ferrari elnöke.
„Ez az új együttműködés hatalmas lökést ad számunkra az úton” - mondta Jean-Claude Biver, aki szerint az Hublot újabb lépést tett annak érdekében, hogy a világ legjelentősebb, leginnovatívabb óramárkájává váljon.
Az új partnerkapcsolat első kézzel fogható terméke a mindösszesen 20 példányban elérhető Big Bang Chrono Tourbillon Ferrari óra, ami tourbillon szerkezettel, fekete bőrbevonatú kaucsukszíjjal és teljes egészében szénszálas kialakítással ad előzetest abból az új Big Bang Ferrari kollekcióból, amit a jövőre megrendezésre kerülő bázeli kiállításon mutat be az Hublot.