Trendmagazin

2012 – a legjobb divatfotók

Szavazz a 2012-es kampányfotókra!

2012.01.23 | Szabó Adrienn

Idén sem bízták a véletlenre a luxusmárkák vezetői a reklámfotózásokat. A legjobbakat pedig mint mindig, ezúttal is megtekinthetitek a Trendmagazinon.

Giorgio Armani


[szavazas=1342675]


Az olasz elegancia tengerparti sétára indult a Giorgio Armanival. A ruha finoman követi a test vonalát, a tökéletes sziluettet pedig a Nap fénye festette fel a fehér homok vásznára.

Armani Exchange


[szavazas=1342676]


Ha már Armani, akkor nem hagyhatjuk ki a felsorolásból az Armani Exchange fotóit sem. Hogy miért? – kicsiny hazánk egyik nagy büszkesége, a 18 éves, Palvin Barbara pózol a 2012-es tavaszi-nyári kampány sorozatán. A fekete-fehér képek a fotózás helyszínéhez hűen tökéletesen megidézik a kaliforniai életérzést, tökéletes ruhákban, tökéletes álompárok, egy tökéletes helyen.

Dior


[szavazas=1342677]


A Dior rátalált a szerelemre Portofinoban. Az Olasz Riviérán nincs ami ne lenne hibátlan, a Nap minden erejét összeszedheti, hogy érvényesüljön a páratlan darabok mellett. A szikrázó fényben tengeri szél játszik pajkosan a modellek tincseivel, akik szirénként várják, kit húzhatnak a Dior szerelmének mélyébe. Azt hiszem szükség lesz azokra a mentőmellényekre!

Fendi


[szavazas=1342678]


A Fendi különleges színeket használt a háttérhez, a púderes árnyalatok és az erősebb, dominánsabb magenta és kék egy szenvedélyes játékot ad a képnek. A különleges árnyjátékok és a modell arckifejezése csak tovább fokozza ezt az érzést.

Valentino


[szavazas=1342679]


A Valentino tikkadt szépségei a hőség elől pár régi rom árnyékába húzódtak. A gizes-gazos vad környezetet és a kemény kőfalakat megpuhítja a kollekció könnyed, légies, nőies világa.

Gucci


[szavazas=1342680]


A Gucci modellei már nem voltak ilyen szerencsések, a falon futó virágok szépségét gyengítik a kollekció, élénk, színes és rendkívül ízléses darabjai. Szerény véleményem szerint, ez az idei munkák közül ha a művészeti elemeket nézzük a képben, ez a márka mosolyogva bezsebelhet egy első helyet. A virág körül forog a világ; a ruhán mint minta, a modellen árnyjáték és a falon élő növény formájában is ez a téma jelenik meg.

Roberto Cavalli


[szavazas=1342681]


Charlie Angyalai egy kicsit újra értelmezve, ez jut eszembe először, nagy kedvencünk, a Roberto Cavalli reklám fotóiról. A luxusmárka kollekciója idén sajnos már hiányzik a magyar palettáról, mint azt már korábban megírtuk, az Andrássy úton sajnos bezárta kapuit a szalon. A divat egét azonban a szivárvány minden színében pompázó ruhák ismét beragyogják és ezek az angyalkák garantáltan bearanyozzák a Charlie-k mindennapjait.

Atos Lombardini


[szavazas=1342682]


A soron következő márkát több okból választottuk be a kis összefoglalónkba, részben, hogy megfűszerezzük pár nem olyan sűrűn emlegetett branddel a listát, másrészt azért is, mert szintén egy magyar szépség, Srej Zsófi az Atos Lombardini idei arca. Zsófi ebben a szezonban, több munkában is kivette a részét, így az Aiguille Noire kampánya is vele ékeskedhet. A hideg, kék, üveg hátteret felpezsdítik az üdítő színek és a modell nyárias sminkje.

Dolce & Gabbana


[szavazas=1342683]


Jön a kistesó és a nagytesó, azaz a Dolce & Gabbana és a D&G, a sok-sok ’és’ mellett a hangsúly a mondatban a rokoni viszonyokon volt. Idén a család kapta a főszerepet a Dolce & Gabbana kampányában. Papa, mama, gyerekek és fiatal szerelmesek alakítják az új stáblistát. A fotósorozat olyan jól sikerült, hogy szinte megszólal, hangja van, ami betölti a márkakedvelők szívét. Zene, tánc, móka, kacagás és egy igazi olasz pezsdítő nyár vár ránk a Dolce & Gabbanaval.

D&G


[szavazas=1342684]


Ne vonjuk meg az értékes karaktereket a kistesótól, hiszen már nem sokáig ékesíthetik a gyűjteményünket D&G darabok. Színes, vidám, üdítő, friss, pezsgő és életteli, mint mindig. A D&G ez úttal sem hazudtolta meg önmagát, fiatalos világával feldobja a nyarunkat. Azt hiszem felesleges felhívnom rá a figyelmet, hogy megcsillannak a selyemruhák mellett selymes bőrfelületek is...

Ermanno Scervino


[szavazas=1342685]


Ermanno Scervino is kényelmesen elfér a medencés jeleneteink közt, az ismertebb márkák mellett ők is a víz és a fény érdekes reflektív játékát használták fel alapnak.

Versace


[szavazas=1342686]


A Versace, a brazil szupermodellel, Gisele Bündchen-nel dolgozott együtt. Az üres medencéket megtöltötték dögös szépségekkel. A kongó, vízre szomjas falak pedig egyet visszhangoznak: a Versace-é az idei nyár!

Chanel


[szavazas=1342687]


A vizes témától nem rugaszkodott el a Chanel sem, nem úgy, mint a földtől. A modellek bebizonyították, hogy a tornaszereken is otthonosan mozognak méregdrága ruháikban. A fotózást a Párizsi Vogue vezetőszerkesztője vezényelte le és az ő ötletei alapján készítették el az idei kampányok közül a szó legszorosabb értelmében magasan kitűnő fotósorozatot.

Prada


[szavazas=1342688]


A Prada biztos lábakon érkezett padlógázzal a 66-oson. A kipofozott veterán járgányok mellett pózoló modellek láttán, azt hiszem, senki nem sajnálná a benzinkút látogatást a jelenlegi üzemanyag árak mellett sem. Az életteli képek megidézik a múlt kort, amikor cabrioba pattanva lobogtak a szélben a kendők és még erősebb pírt adott a nap a vörös ajkaknak.

Yves Saint Laurent


[szavazas=1342689]


Enyhe stílusváltás következik! Nem spilázták túl a dolgot a YSL kreatív munkatársai. A fotósorozaton a ruhák mellett a fő hangsúly az erős fekete hajjal határolt, hullafehérre vakolt modell arcán volt. Jellegzetes vonásai így, igen feltűnőek a képen. A háttérre nem fordítottak akkora gondot, mint a stylera, ami talán nem is olyan nagy probléma.

Louis Vuitton


[szavazas=1342690]


Nem akarok túl sokat írni a Louis Vuitton kampányáról, csak ennyit: „hát nem édes?”. Marc Jacobs nyilatkozatában minden benne van, különleges varázsa van a fotóknak, a vezetőtervező bízik abban, hogy a tavasz is ilyen friss és finom formában jön el 2012-ben.

Bally


[szavazas=1342691]


Érdekes, hogy idén nem kaptak akkora szerepet az állatkák a fotózásokon, viszont mégis találtunk egy kedves kis képet, a Ballytől. A 160 éves évfordulóját ünneplő svájci márka természetesen a legszebb svájci tájakon készítette el kampány munkáját. A modellek tündéri, kis gombóc bernáthegyi kölykök és kecskék társaságában mutatják be a kollekció legmeghatározóbb darabjait.

Givenchy


[szavazas=1342692]


Érzéki, határozott, sötét, ez a Givenchy sorozatának új szlogenje. A képeken a már fentebb említett Gisele Bündchen-é a főszerep. Itt is találkozhatunk négylábúval, egy koromfekete kutya személyében. A komor tengerparti séta valami sötét vámpírnyaralásra emlékeztet.

Most, hogy végigvettük a legnépszerűbb luxusmárkák 2012-es tavaszi-nyári reklámkampányait, nincs más hátra, mint hogy szavazzatok, melyik a szezon legjobb munkája!