Ez az első olyan kutatás, ami a vásárlói szokásokat – jelen esetben a táskák iránti keresletet – az internetes keresőprogramok alapján vizsgálja meg. A felmérést végzők nemcsak a legkeresettebb luxusmárkákat állították össze ebben a témakörben, de azt is megnézték, hogy 1000 internetező közül hányan kerestek rá a táskákra. Az eredmény szerint az Egyesült Királyságban érdeklődnek a legtöbben a divatos kiegészítő iránt, hiszen 1000 felhasználó mellé 422 ilyen irányú keresés társult, az Egyesült Államokban ez az arány 315, míg Franciaországban csupán 185 volt.
A lista első helyét meglepő módon a Coach vitte el, az amerikai brand táskái iránti kereslet világszerte folyamatosan növekszik. A második nem meglepő módon a Louis Vuitton lett, mely kétségtelenül a legismertebb minőségi táskákat készítő cég a legtöbb országban, míg a harmadik a Chanel lett, ami így a Guccit is maga mögé utasította.
A keresőkbe a legtöbbször beütött 10 luxustáskákat gyártó cég:
1. Coach 2. Louis Vuitton 3. Chanel 4. Gucci 5. Longchamp 6. Prada 7. Hermes 8. Mulberry 9. Marc Jacobs 10. Michael Kors