Trendmagazin

A Coach-ra keresnek a legtöbben

A brand, ami maga mögé utasította a nagy divatcégeket

2012.07.07 | Nagy Anna

Meglepetést hozott a Luxury Society és a Digital Luxury Group legújabb közös felmérése, mely szerint az amerikai Coach divatmárkára keresnek a legtöbben az interneten, ha prémium táskákat szeretnének vásárolni maguknak.

Ez az első olyan kutatás, ami a vásárlói szokásokat – jelen esetben a táskák iránti keresletet – az internetes keresőprogramok alapján vizsgálja meg. A felmérést végzők nemcsak a legkeresettebb luxusmárkákat állították össze ebben a témakörben, de azt is megnézték, hogy 1000 internetező közül hányan kerestek rá a táskákra. Az eredmény szerint az Egyesült Királyságban érdeklődnek a legtöbben a divatos kiegészítő iránt, hiszen 1000 felhasználó mellé 422 ilyen irányú keresés társult, az Egyesült Államokban ez az arány 315, míg Franciaországban csupán 185 volt.

A Coach táskái 300-700 dollár között mozognak anyagtól és típustól függően

A lista első helyét meglepő módon a Coach vitte el, az amerikai brand táskái iránti kereslet világszerte folyamatosan növekszik. A második nem meglepő módon a Louis Vuitton lett, mely kétségtelenül a legismertebb minőségi táskákat készítő cég a legtöbb országban, míg a harmadik a Chanel lett, ami így a Guccit is maga mögé utasította.

A férfiak is számtalan féle modell közül választhatnak

A keresőkbe a legtöbbször beütött 10 luxustáskákat gyártó cég:

1. Coach
2. Louis Vuitton
3. Chanel
4. Gucci
5. Longchamp
6. Prada
7. Hermes
8. Mulberry
9. Marc Jacobs
10. Michael Kors