Az orosz AR Door nevű ügynökség kifejezetten akiterjesztett valóságon (augmented reality – innen a cég nevében az AR) alapuló kampányokatkreál a különféle cégeknek. A kiterjesztett valóság egy néhány éves fejlesztés. Egy egyszerűmegoldással operáló szoftveren alapszik, amelynek lényege, hogy egy kamera segítségével aszoftver felismer bizonyos objektumokat, jeleket, piktogramokat, amelyek megjelennek a kameraképernyőjén. Ezekre az előre beprogramozott tárgyakra aztán a szoftver egy bizonyos képet vetít,így a képernyőn már egy virtuális valóság is megjelenik a valósan rögzített tér mellett. Legutóbba TopShop nevű ruhacég moszkvai multibrand üzlete számára ötlöttek ki valami egyedülállómegoldást arra, hogy meggyorsítsák a vásárlást, ezáltal pedig megkönnyítsék a vásárlók dolgát.A program az előbb említett módon működik, viszont különlegessége, hogy mindenféle ruhátfelismer.
A kamerával és kijelzővel ellátott „próbafülke” előtt megálló vásárló lapozgatvakiválasztja a neki tetsző darabot, a képernyőn pedig már ő a kiválasztott ruhában jelenik meg,ráadásul foroghat is benne, a program képes elölről és hátulról, valamint oldalról is mutatni a ruhátpróbálót – anélkül, hogy ténylegesen fel kellett volna vennie az adott darabot. A lapozgatást aMicrosoft Kinect nevű szoftvere teszi tökéletesen könnyűvé: a vásárlók egyszerű gesztusokkal,a levegőben végzett kézmozdulatokkal képesek cserélni magukon a ruhát másodpercek alatt. Aprogramnak nincs szüksége speciális, testen elhelyezett érzékelőkre, a kamera felismerve az emberitestet azonnal 3D-ben vetíti ki rá a ruhát.