Trendmagazin

A Marks&Spencer Festy-vel fiatalodik!

Egy nemzetközi divatmárka arca lett a magyar blogger

2012.04.29 | Nagy Anna

A Trendmagazinon korábban már bemutatott Festy-t nagy megtiszteltetés érte, ugyanis egy Magyarországon még újdonságnak számító akcióval kedveskedik vásárlóinak a Marks&Spencer: hazánk egyik legkedveltebb divatbloggerét kérték fel a promóciós kampányhoz.


A megbízható minőségű, kiváló termékeket forgalmazó angol divatcég nyitni kíván a fiatalabb korosztályok felé, ezért az egyik legígéretesebb magyar bloggert, a Festy in style szerzőjét választotta reklámarcának.


A Marks&Spencer Aréna Plázában és az Allee Bevásárlóközpontban található üzleteinek kirakatában már megjelentek Festy életnagyságú fotói és az általa ajánlott outfit-ek. Emellett Festy az üzletekben és a blogján is öltözködési és stílustanácsokkal látja el a hozzá forduló vásárlókat.


„Alig akartam elhinni, amikor Londonból a Marks&Spencer központjából visszaírtak, hogy elfogadták a kampányt. Hihetetlen érzés volt! Úgy gondolom, hogy ezzel valami elkezdődött.” – mesélte Festy, aki ezzel a remek lehetőséggel is tenni szeretne a hazai divatkultúra fejlődéséért.