Trendmagazin

A Neiman Marcus új szolgáltatást indított

A vendégnek mindössze annyi a feladata, hogy összeállítson egy listát azokról a dolgokról, amiket me

2013.04.17 | Munkatársunktól

Miami hivalkodó luxusszállodája, a The St. Regis Bal Harbour Resort and Residences a divatot és a dizájnt keresztezve a legújabb ajánlatában azoknak kedvez, akik nyaralásuk után több bőröndnyi holmival szeretnének hazatérni, ám mégsem akarják a vakációt üzletek látogatásával elpocsékolni.


A szálloda ezért szövetséget kötött a Neiman Marcus hálózattal, így a vendégnek mindössze annyi a feladata, hogy összeállítson egy listát azokról a dolgokról, amiket meg szeretne vásárolni (divatcikkeket, órát, ékszert, dísztárgyat, vagy akár egy új autót). Majd mire a vendég megérkezik, a Neiman Marcus személyi tanácsadói mindent összeválogatnak számára. Csak egy kérdőívet kell kitöltenie a kuncsaftnak, melyben feltünteti a kedvenc divatmárkáit, stílusát, méreteit, és máris megnyílik a lehetőség rá, hogy 100 márka kínálatából bármit megszerezhessen magának anélkül, hogy erre időt kellene fordítania.


A vevőnek három napja van rá, hogy eldöntse, miket szeretne megvásárolni azokból a luxuscikkekből, amit összeválogattak számára, melyeket kérésére akár futárszolgálattal elszállítanak az otthonába.