A kutatók 503 kínain végezték el a felmérést, méghozzá olyan személyeken, akik átlépték a 40 éves kort, és rendelkeznek legalább 63 millió jüannal, azaz több mint 7.8 millió euróval.
A listán szereplő tíz cégből öt francia, másodikok az olaszok, az Egyesült Államok és Kína is csak 1-1 márkával tudott felkerülni. Különös, hogy olyan nevek, mint a Gucci vagy a Bulgari - amelyek szintén igen népszerűek Kelet-Ázsiában – nem tudtak felkerülni a toplistára.
A top tíz luxusmárka, amit a kínaiak szívesen ajándékoznak szeretteiknek:
1. Louis Vuitton (Divat, Franciaország) 14.9%
2. Cartier (Ékszerek/Órák, Franciaország) 10.3%
3. Hermes (Divat, Franciaország) 8%
4. Chanel (Divat/Parfüm, Franciaország) 6.2%
5. Moutai (Italok, Kína) 5.9%
6. Apple (Elektronikai eszközök, USA) 5.7%
7. Dior (Divat, Franciaország) 4.6%
8. Prada (Divat, Olaszország) 3.9%
9. Rolex (Órák, Svájc) 3.6%
10. Armani (Divat, Olaszország) 3.4%