A világ – talán nem hazudok, ha azt mondom- vezető luxusautó gyártó cége, a Bugatti aKönigliche porcelángyártó manufaktúrával együttműködve alkotta meg legújabb egyedijárgányát. A Bugatti Veyron Grand Sport L’Or Blanc a világ első porcelán elemekkelfelszerelt autója.A hetekben avatták fel Berlinben a 4 kerekű szépséget, mely magában hordozza a vadság és afinomság jegyeit egyaránt. Mind a külső, mind a belső design elemek fő alapanyaga a KMP-nek hála, a mesteri munkával elkészített porcelán. A kék fehér szín váltakozva jelenik mega karosszérián ezzel kiemelték a kocsi idomait és egy különleges optikai hatást értek el. Acsíkozás markánssá, kicsit morcossá, mondhatni vaddá teszi az autót.
A külső részt hét ponton díszítették porcelán elemekkel. Ilyenek a felnik közepén elhelyezettporcelán rátétek, az olajbetöltő fedél, a tanksapka, valamint a hatalmas EB, Bugatti emblémaaz autó csinos kis popsiján. A berlini Királyi Porcelánmanufaktúra mestereinek kézimunkájanem csak a külsőt ékesíti, hanem az utastérben is fellelhető pár kéznyom. A kék-fehérörvénylő csíkozás magával ragadta a belső teret is. A komfortos ülések mellett a ridegporcelán jelenik meg ezzel éles kontrasztot húzva az anyagok közt.
Belül 5 további helyen alkalmaztak precíz kézimunkával elkészített porcelán díszítőelemeket.A középkonzol egyes részei, és annak két oldala lett kiemelve, fő ékességként egy csiszoltgyémánt tálca koronázza meg ezt a panelt. A két ülés közt kényelmesen támaszkodhatunk ahófehér könyöklőn száguldás közben. A fehér szépség hátsó falán egy elefánt szimbolizálja azerőt, mely két hátsó lábán áll. Ez az egyedi tervezésű motívum fellelhető a többi porcelánnalmegmunkált részen is. A közös kapcsolathoz tulajdonképpen az elefánt adta az inspirációt. Ahatalmas állatban rejlő erőnek és a Bugatti halhatatlan eleganciájának szerelméből született avadonatúj és egyedülálló luxusautó.
De foglalkozzunk egy kicsit azzal, ami belül van, az autó szívével, lelkével. Hiszen ha egyférfit megkérdezünk egy autóról, nem a pofás külsejét kezdi elemezgetni, mint én, hanem azthogy mit tud. Így hát, jöjjön a lényeg. Műszakilag egy és ugyanazon szerkezetről beszélünk,mint az alapul szolgáló Veyroné. A 16 hengeres W-motort 4 turbófeltöltő lélegezteti, itt pihen– persze csak álló helyzetben – 1.001 paripa. Na de mi van, ha az ezeregy mesébe illő adatnem pihen, hanem repíti? - nos akkor elérhetjük a 400 km/h feletti végsebességet is. A vezetésélményét tovább fokozza a 150 ms alatt kapcsoló automata sebességváltó. Most jön az a rész,amikor belegondolunk, mit is jelentenek a következő adatok, és kiráz a hideg. Az autó 2.5másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-s sebességre. Azt hiszem, az élményt nem kell leírnom,ahogy finoman az ülésbe süppedünk és mellettünk minden csak suhan.Megvolt a külső, megvolt a belső, nézzük, mennyit kóstál egy ilyen egyedi darab! Összesen2.400.000 dollárért a miénk is lehet a csodajárgány. Segítek: 445.500.000 forint, ilyen árértmár igazi luxusjárgányról beszélünk!