A különleges úszóépület az öböl színes világában is egy egyedülálló létesítmény. Peter Marino vetette papírra a vízen ringó kristály palota terveit. A díjnyertes, elismert építész álmodta meg a Louis Vuitton luxusbirodalmát, a tervezés során a tenger inspirálta. A falak fém vázon nyugvó hatalmas üveglapokból állnak, ennek köszönhetően tökéletes kilátás nyílik a tengerre és az egész partra.
A külső és a belső tér kialakítása során ügyeltek arra, hogy az odalátogatók minden igényét kielégítsék, hiszen ez Dél-kelet Ázsia első LV villája. Mindenki elvárja a neves cégtől, hogy valami tökéleteset és kifogásolhatatlanul magas minőségűt nyújtson mind művészeti értékek, mind a vásárlási lehetőségek területén. A Marina Bay sétányáról közelíthetjük meg a Louis Vuitton első szigetét és tengeren nyugvó földi paradicsomát.
A földszinten található majd a teljes kollekció. A női és férfi trendkollekció, a bőrkészítmények, a különleges eljárással készített viaszos vászon táskák, a konfekció azaz ready-to-wear kollekció, valamint a cipők és egyéb kiegészítők. Innen egy félemeletre mehetünk tovább. Itt lesz az utazási osztály, telis-tele a Louis Vuitton utazóbőröndökkel, kézipoggyászokkal és az örök, halhatatlan klasszikusokkal, az utazóládákkal. A már több, mint másfél évszázadra visszamenő múltjához hűen a brand egyetlen üzletéből sem maradhat ki ez a különleges részleg. Ha valamely márka, nos a LV tudja, hogyan kell csomagolni és utazni.
A luxusyacht hangulatát idéző kültéri rész mellett, egy privát társalgót is kialakítanak, a tökéletes próbálgatásra, üzletek nyélbeütése és egyéb tevékenységek céljára. A szigeten egy alagút vezet egy új világba, ahol a kortárs művészek alkotásait tekinthetjük meg, ezzel egy galériát is magába foglal a különleges építmény. Az alagút végén nem a vég, hanem valami új vár ránk. Mint azt tudjuk, már több éve foglalkozik a cég különleges könyvek kiadásával. Azon szerencsések közé tartozom, akik az Andrássy úton egy ilyen szépséget végig is lapozgathattak. A több száz oldalas, a cég történetét bemutató könyv nézegetése közben megelevenedik előttünk a Louis Vuitton teljes történelme. Ez a csodabolt kimaradt a 150. évforduló alkalmával kiadott könyvből, de tökéletes helyet biztosít az utazási könyvek és egyéb kiadások megvásárlására.
Ha ez sem volna elég, a csigalépcsőn felfele haladva a legszebb részhez érünk, ahol a hatalmas teremben az ékszerek, a legfinomabb munkával elkészített exkluzív bőr táskák és az órák időtlen világába csöppenünk. Most pedig pár szám, ami ehhez az építményhez köthető. Ez lesz a 12. Louis Vuitton Mansion a Földön, az első Louis Vuitton Villa Dél-Kelet Ázsiában. Az 5. Louis Vuitton üzlet Szingapúrban. A 460. üzlet a világon, a 63 ország egyikében, ahol jelen van a márka képviseletével. Hogy honnan jutott el idáig a cég, azt a következő cikkünkből tudhatod meg LINK (a márkatörténeti cikkhez).
A Marina Bay Sands-ről egyébként tudni kell, hogy a világ egyik legközkedveltebb környéke a luxus shoppingolók körében. Shayne Heffernan felügyeli a környék összes befektetőjének a munkáját. Részben az ő kereskedelmi és gazdasági szakértelmének köszönhető, hogy virágzik az egész part. 25 éves kereskedelmi tapasztalattal a háta mögött nem hogy milliók, billiók forogtak a keze alatt. Ő is nagy lehetőséget lát a Louis Vuitton szigetében, csak úgy, mint Mr. David Sylvester.
Az ázsiai Las Vegas Sands vállalat kereskedelmi alelnöke azt nyilatkozta: „Ez az egyedülálló Louis Vuitton üzlet látványa önmagáért beszél, tökéletes hitelességgel igazolja, hogy hatalmas munkát végzünk a környék fejlesztésében. A befektetők most látják majd meg igazán a Marinaban rejlő lehetőségeket, ami hatalmas látogatottságot eredményez nem csak szingapúri, hanem világviszonylatban is. Mindez a luxusbrandek jelenlétének köszönhető. Továbbá a sztár séfek éttermei, a luxushotelek, a kaszinók, a kiállítótermek, a szórakozóhelyek és szórakoztató központok itt megtalálhatóak mind, egy helyen.”
A Marina Bay Sands területének mint egy 80%-a ily módon üzleti célra lett kihasználva. 2010 első negyed évében ennek a fele már be is telt. Megközelítőleg ez 800.000 négyzetméternyi luxust jelent szolgáltató ipari létesítmények formájában. A jövőben lehetőség nyílik a már ismert márkák mellett a feltörekvők számára is képviseltetni magukat a térségben. A világszínvonalú szórakozóhelyek látogatottsági aránya is egyre nő, de az egyéb szabadidős tevékenységeknek is helyet biztosítanak. Ha minden boltot végigjártunk, méregdrága olajokkal végigmasszíroztattuk elgyengült végtagjainkat, maradék energiánkkal hajókázhatunk egyet a fedett beltéri csónakázó csatornákon.
Szóval vásárlásra fel, és innentől vígan kiabálhatjuk: Louis Vuitton Sziget a láthatáron!