Trendmagazin

Adidas cipők a Hajszához

A Need for Speed: The Run november 15-én érkezik

2011.10.16 | Nagy Anna

A világ egyik legkomolyabb videojáték-ipar fejlesztő és kiadó vállalata és az Adidas összefogott. A sportszereiről méltán híres Adidas az Electronic Arts évek óta töretlenül népszerű autóversenyzős brandjének legújabb részéhez, a Need for Speed: The Run címet viselő videojátékhoz készít limitált cipőket.


A 100 darab cipőből 50 az Adidas Originals chichagói üzletében kelt el, míg a másik 50 San Franciscóban lesz megvásárolható október 22-én. "Amikor tudomást szereztünk a Need for Speed: The Run-ról, úgy éreztük, hogy ez a termék remekül igazodik a brandünkhöz és fogyasztóinkhoz, mivel a Need for Speed is ugyanarra törekszik mint mi, hogy vezető szereplője legyen a saját iparágának" - mondta Simon Atkins, az Adidas amerikai marketing vezetője.


Az EA marketing direktora, Kevin Maher pedig hozzátette, hogy a Need for Speed széria nem csupán videojáték, hanem a fiatal generáció kultúrájának a része, ami most ezzel az együttműködéssel még inkább erősödni fog. A Need for Speed: The Run - mely a széria 18. tagja - november 15-én érkezik Xbox360, Playstation 3, Wii, 3DS és PC platformokra egyaránt.



A készítők úgy jellemzik a játékot, mint egy illegális, nagy tétű versenyt az Egyesült Államokon át, ahol San Franciscótól egészen New York-ig versenyezhetünk az ellenfelekkel. Az eddigiektől eltérően a fejlesztők sokkal nagyobb gondot fordítottak a történetvezetésre, mely elmondásuk szerint hátborzongatóan izgalmas és akciódús lesz. "Ez lesz az év, amikor a Need for Speed a következő szintre lép" - nyilatkozta Jason DeLong, az EA vezető producere.