Trendmagazin

Advertising Campaign 2010 – válogatás

Gengszterek, dívák és finom hölgyek nyomában

2010.11.01 | Szabó Adrienn

Az idei év reklámkampányai mind híres-nevezetes alakokra épülnek, Al Capone, Bonnie és Clyde és a fiktív Corleone család. Sok a közös bennük, de legfőbb vonásuk, hogy a ’40-es, ’50-es évek életét megszínesítő személyekről beszélünk. Most a luxusmárkának hála, a bőrükbe bújhatunk. Persze egy díva hétköznapi vásárlási túrájára is bekukkanthatunk, ha nem riadunk vissza a nagyvárosok zajától. Most pedig, Kedves Olvasóink tökéletes ízlésére bízom, hogy mely brand világát találják a legcsábítóbbnak egy történelmi utazáshoz! A szavazás elindult!

Emporio Armani


[szavazas=1342610]

Felkavarja a várost a nagyvilági dívák és a szívtiprók casual világa. Felvillan egy felhőkarcoló ablakán egy tökéletes modell alakja és táncol vele a napfény. A suhanó világban a képek eltorzulnak, elmosódnak; de az igazi érték, az Emporio Armani szilárdan áll a városi nyüzsgésben.

Gucci


[szavazas=1342611]

A sivár, kietlen pusztaságba pár modell és Frida Giannini lehelt életet. Az arany térgeometriai elemeket modell sziluettek egészítették ki a forró naplementében, így utoljára visszakacsinthattunk a nyárra, szívünkbe zárva a Gucci világát.

Dolce & Gabbana


[szavazas=1342612]

Megszépíti a szürke, hétköznapi életet, a Dolce & Gabbana szabósága. Akinek kezet csókolnak és átélheti, mit érez egy keresztanya; az nem más, mint Madonna. Az izmos, jóképű gengsztereink sem hiányozhatnak a palettáról. Az ’50-es évek, szesztilalom sújtotta Amerikájába kalauzol el, a mesteri tervező páros; a bevándorló, olasz rosszfiúkat megszemélyesítő modellek tökéletesen idézik a kor hangulatát.

Chloé


[szavazas=1342613]

Raquel Zimmermann-t üldözőbe vette a Chloé paparazzija, aki titokzatos fekete autójából kapta le a csodaszép modellt, szélben lobogó hajjal, a világ egyik legszebb városában, Párizsban. Raquel, a mesteri, tervezői munkának köszönhetően nem bújhat el a kőfalak, a lépcsők és az árkádok rengetegébe. Az őszi szélben lobogó mézszőke haja, a barna különböző árnyalatai és az elegáns, nőies vonalak; egy kicsit visszahozzák a meleget az őszi napokban.

Valentino


[szavazas=1342614]

A finomságot vad köntösbe bújtatta a Valentino, idén igen merész advertising campaigne-t kínálnak az éhes közönségnek. A modellek úgy szólván, elég lenge öltözetben, vagy még azt is hanyagolva léptek a fotósok backgroundja elé. Azonban a hölgyek inkább a pompás darabokkal, mintsem női bájaikkal vették le a közönséget a lábáról.

Versace


[szavazas=1342615]

A képeknek nemes egyszerűséggel a hajnali bódulat, vagy fejfájás nevet adnám. Mert, hogy a modellek vadul lógó hajáradata, szúrós tekintete és komor arca tökéletesen emlékeztet arra a szörnyű élményre, amikor fejgörccsel ébred az ember, súlyos kialvatlanságot érezve. Na de a Versace mégsem ezt a pocsék hangulatot szándékozta felfesteni a kedves közönség elé. Annál inkább egy felejthetetlen hétvégi pincebuli emlékeit. A málló mixerbeton falakkal, az átható dohos szaggal egy jéghideg radiátorral; amit megtör pár dögös, parfümfelhő kísérte, forró hangulatú, táncos lábú fiatal. Fél perc alatt megtelik minden élettel, hála a Versace-nak.

Remélem, a rövid kampány összefoglaló után mindenki kedvet nyer visszautazni az időben és belekóstol a ’40-es, ’50-es évek divatjába.