A Bloomberg beszámolója szerint, a divatcég áruinak eladási mutatói nem kevesebb, mint 526%-os növekedést értek el, mely nagyrészt az új modellnek köszönhető, hiszen az áruforgalom körülbelül 30%-át a négy különböző Alexa teszi ki. A Mulberry márka értéke az összes luxusmárkánál nagyobb mértékben emelkedett világszerte, így ennek összegben kifejezett értéke eléri az 1 milliárd fontot, azaz megközelítőleg a 310 milliárd forintot (!). Az úgynevezett alapmodell – amely 243 ezer forintnak megfelelő összegért csinosíthatja a hölgyeket – hamar elfogyott az amerikai és ázsiai butikok polcairól, de a többi három változat sem porosodott sokáig a raktárakban.
A Mini Alexa például 162 ezer forintnak megfelelő összegért kapható, míg a nagyobb, struccbőrből készült változat 1,2 millió forint, melyeket szintén elkapkodták New York-ban, Dél-Koreában és Pekingben is. Kell ennél jobb kiegészítő?!