Trendmagazin

Árat emelt a Louis Vuitton

Az előrejelzések szerint a divatmárka eladásai 2013-ban 6 százalékkal fognak nőni

2013.04.09 | Munkatársunktól

A Louis Vuitton a múlt hónapban jelentősen, 12 százalékkal emelte az árait a japán piacon (amit a Jen árfolyam esésével indokoltak), továbbá majdnem minden piacán növelte a nem bőrből készült kézitáskáinak árát.

A divatház összességében mintegy tíz százalékkal emelte az olyan táskáinak az árát Európában és az Egyesült Államokban, mint a Speedy és a NeverFull, és Ázsiában is 5-10% közötti áremelést hajtott végre. Az euró erősségének köszönhetően ez más pénznemekben még jelentősebb drágulást eredményezhet.


Az áremelés mögött az is állhat, hogy a Louis Vuitton egyre nagyobb hangsúlyt akar fordítani a bőr termékek irányába. Elemzők szerint a divatház döntése biztosan meg fog látszani az eladásokon, de a márka számára hosszú távon nézve helyes döntés volt. Az előrejelzések szerint a divatmárka eladásai 2013-ban 6 százalékkal fognak nőni, nem számolva az árfolyammozgásokkal, de a volumen 2-3 százalék között fog mozogni. A becslésben egy számjegyű áremelkedéssel számol a nem-bőr táskáknál, és változatlan árakkal a bőr táskáknál.