A kocsit a Corvette ZR1-ben is dübörgő 6,2 literes, 8 hengeres, 650 lóerős motor hajtja, természetesen a hátsó kerekeken keresztül, a minél kisebb tömeg eléréséhez pedig sok helyen használtak kevlárt és szénszálas elemeket.
Nem lehet tehát panasz a teljesítményre: 100-ra 3,2 másodperc alatt gyorsul, 200-hoz pedig még 5,7-re van szüksége. Ami még inkább kiemelkedő, az a 0-200-0 ideje: 14,3 másodperccel a Ferrari Enzoéval vetekszik.
Kinézete viszont inkább a Lamborghini modelljeire hajaz, leginkább talán a Reventónra. A határozott, ékszerű test és az éles vonalak nagyon modern megjelenést adnak a szinte repülőgépnek kinéző autónak. Belül minden kézzel varrott bőr vagy szénszál, alumínium elemekkel kiemelve.
Ugyan még csak a prototípust van kész, de lassan beindul a sorozatgyártás. A cég reméli, hogy több lengyel műhely besegít az alkatrészek átvállalásával, így nem csak ők, de még az országnak is jót tenne a teljesen hazai fejlesztés. Az indulóár 240 millió forint, és 50 darabot szeretnének eladni az első évben.