Igen nagy átalakításon esett át az alap modellünk, a legnagyobb változás talán a motorháztetőnél történt, a géptető így rövidebb lett; a kerékjárati íveket pedig, enyhén kiszélesítették. A hűtőrácsot, a Vinceróra utaló V díszíti. A tekintélyt parancsoló, morcos kis nózi elől, jobb elugrani; főleg, ha az autó teljesítményét nézzük. A Linea d’Oro, arany vonalat jelent; ezek, a vékony díszcsíkok futnak végig az autó pofás kis formáját kiemelve. Az apróbb elemekkel tovább fokozzák a csillogást; a kilincsek, a visszapillantótükrök és a tanksapka is a drága fémmel lettek futtatva. Bonuszba, kapott 4 arany papucsot a járgány, nehogy a kerekek ékesség nélkül fussanak a csodakocsi alatt. A 20 colos könnyűfém felnik a járgány legértékesebb elemei.
A könnyű, de igen erős karosszériát szénszálas fekete műanyaggal borították, ami egy különleges optikai játékot és textúrát eredményez. Apropó optika, nem semmi, az a LED-optikás nappali fény sem, amivel a lökhárítót felszerelték. A vörös izzás hatását keltő fények még dögösebb külsőt adnak és tompítják a „bazári”, puccparádés hatást. A fények pedig nem értek itt véget, ne is szórakozzunk tovább a külsőségekkel, pattanjunk be egy képzeletbeli körre a Linea d’Oroba!
Akkor, ha már a ledezéssel zártam az előző sorokat, most azokkal kezdem itt, hiszen az utasteret ezek világítják be. A ragyogásról pedig, itt is az arany szín gondoskodik, de ez úttal réz, vagy rezezett szénszálas műanyag formájában. Azonban a luxus mértékét ez cseppet sem csökkenti az autóban, már ha ez még az autó kategóriába sorolható. A vezetés élményét, a hatalmas erőn túl a komfortérzet segíti, melyben főszerepet játszanak, a különlegesen kialakított, arany bőrülések. Ha ez nem volna elég, az egyedi, aranybetétes kormány megmozdításának feelingje úgy pár száz kilométer per óránál, majd pótol mindent. Már ha az izzó, lávataposólemezen bárki is bele mer taposni a ragyogó fényárban úszó gázpedálra.
Az áráról már inkább nem is beszélnék, de a szakértők szerint bármennyibe is kerül, akad megrendelő a piacon bőven. A fényűzés, a pompázás és az elegancia szülöttje így: I. Bugatti Veyron Linea Vinceró d’Oro. Akár egy herceg neve is lehetne, de ez bizony csak egy paripa, az utak királyának – azaz a tulajnak - a személye egyelőre, még ismeretlen. Addig kíváncsian várjuk, ki csap majd az 1107 paci közé.