Az LVMH annak idején három nagy brand (a Louis Vuitton, a Moët & Chandon és a Hennessy) összeolvadásából jött létre, ma pedig a teljesség igénye nélkül olyan egyéb világmárkákat tulajdonolnak, mint a divatban jól ismert Christian Dior, a Fendi, a Givenchy, a Donna Karan, az Emilio Pucci, vagy éppen a Marc Jacobs. Náluk van továbbá a Dom Perignon és a Belvedere is, de karórákban sem szűkölködnek, hiszen a Zenith mellett a Bulgari, a Tag Heuer és az Hublot is az övék.
Ebbe a sorba remekül illeszkedik az 1924-ben alapított egykori kis családi ruhagyártó Loro Piana, mely ma már világszerte ismert és respektált a tehetős úriemberek körében. Az olasz márka a lehető legminőségibb kasmír-, és gyapjúszövetekkel dolgozik, öltönyeik a Kitonnal, vagy a Luigi Borrellivel vetekednek, de gyártanak némileg mérsékeltebb, ám még mindig felső-kategóriás árcédulával bíró, sportosan elegáns ruhákat, kiegészítőket is. Jelenleg 132 üzlettel rendelkeznek világszerte, tavaly 700 millió eurós forgalmat produkáltak.