A divatház néhány jól csengő és több egyáltalán nem ismert márkával szerette volna meghódítani a magyar piacot. A Coin üzletében debütált az Armani Jeans, Versace, Valentino és Salvatore Ferragamo is, valamint sok más egyéb feltörekvő olasz brand. Az elképzelés akkor itthon újszerűnek hatott, hiszen egyetlen nagy üzleten belül sok kis elkülönített részen lehetett elérni a különféle márkák termékeit. A modell külföldön nagyon jól működik, sőt itthon az Andrássy-n hamarosan megnyitó Bacio di Stile is ezzel a koncepcióval kíván működni. A Coin esetében azonban nem jöttek be a befektetők várakozásai, a Heti Világgazdaság adatai szerint a hazai cég két év alatt mintegy 1 milliárd forintos veszteséget halmozott fel.
Lapunk megkérdezett egy divatszakmában jártas üzletembert is, aki szerint az ötlet jó volt, de az üzlet kialakítása és a hibás marketing miatt nem meglepő a Coin bezárása.
“Ha az ember kimegy Bécsbe, ott például a Steffl pontosan így működik és nagyon sikeres vállalkozásnak mondható, mivel ott elérték, hogy a tehetős vásárlók oda menjenek és egy üzletben több márka választékából vásároljanak. Ez pedig nagy bevételt eredményez” - mondta az általunk megkérdezett vállalkozó, aki szerint a Coin legnagyobb hibája az volt, hogy nem megfelelő termékeket hozott be, amit aztán nehezen lehetett értékesíteni.
Információink szerint a Coin divatház április végén zár be, addig a megmaradt készletet jelentős árengedménnyel értékesítik.