Trendmagazin

BMW szalon 82 millió dollárból

Három év alatt épült fel a világ legnagyobb BMW showroomja

2012.02.18 | Váradi Zoltán

A bajor autógyártó Abu Dhabiban nyitotta meg eddigi legnagyobb autószalonját. Ahogy már korábban megírtuk, meglehetősen jól fut a BMW szekere, az autóik egyre jobban teljesítenek az eladási statisztikákban, így nem meglepő, hogy a német vállalat egy hatalmas új bemutatószalon megnyitásával indítja az új évet.


Az Abu Dhabi Motors, mely a régió legjelentősebb BMW importőre mintegy 82 millió dolláros költségvetésből, 3 év alatt építette fel az új BMW showroomot, aminek összterülete eléri a 35 ezer négyzetmétert.


A szalonban megtalálhatók a BMW modelljei mellett a Mini és a Royce-Rolls egyes járművei is. Az érdeklődők számára 80 új és használt gépjármű, 10 motorkerékpár, egy F1 szimulátor és egy privát moziterem is rendelkezésre áll. Emellett a központ a legmagasabb színvonalú szervizzel várja az autótulajdonosokat.


A BMW vezetői az új szalon kapcsán fokozottabb érdeklődésre számítanak a Közel-Keleten, ami a 2011-es 9%-os növekedés után minden bizonnyal idén még magasabb lesz.