Trendmagazin

Design az Opelnek, öröm a Nőknek!

Divat és márkaszerviz, avagy hogyan kerül a csavarkulcs a kifutóra?

2012.10.16 | Bánhidi Dóra

Az Opel Magyarország legújabb online szervizszolgáltatását a megszokottól teljesen eltérő módon hirdeti. A nagy múltú, nemzetközi autógyártó egy feltörekvő magyar tervezővel kollaborál. Az együttműködés célja kettős: egyrészt segít a tervezőnek, hogy még szélesebb körben ismertté váljon, másrészt jó a márkának is, hiszen valóban különlegességekkel kedveskedhet hűséges vásárlóinak.


A cég Kovács Ágnest, egy fiatal és tehetséges tervezőt kért fel, hogy az Opel legújabb design elemeiből ihletet merítve alkosson egy kizárólag a márka számára készült kollekciót. Ebből a házasságból született az agneskovacs for myopelservice sorozat, amelynek nem titkoltan az Insignia volt a múzsája. A rendkívül színvonalas sajtótájékoztatón mi is ott jártunk, ahol egy kicsit kifaggattam Ágit erről a nagy projektről.


Hogy indult ez a nem mindennapi közös munka?

Miután az Insomnia Reklámügynökség, akinek állandó ügyfele az Opel Magyarország, megkeresett ezzel a lehetőséggel, ellátogattam az egyik szalonba, hogy tanulmányozzam az autókat. Fotókat készítettem, formákat kerestem és később elkezdtem makettezni.


Ez ugye az a folyamat volt, amit a kisfilmben is láttunk, hogy papírból előre meghajtogatod a táskákat. Miért jó ez?

Általában minden táskámat igyekszem egy darab anyagból elkészíteni, mert így sokkal letisztultabbak a formák és szerintem értékesebbek is lesznek, hiszen nagyobb darab bőr kell hozzá. Így szinte összehajtogatom a táskákat, amihez nagyon jó, ha előtte papírból makettezek, mert közben kiderülnek a folyamat előnyei és buktatói.


Hogy kapcsoltad össze az Opelt és a táskáidat?

Megtetszett az Opel Insignia hátulján található ív, és ezt hoztam vissza a kollekció minden egyes darabjánál, így lett egységes a kollekció.

Miből áll a kollekció?

Van három női táska, egy Macbook és iPhone tok, egy férfi nagy táska, valamint öv és karkötő. Mindez feketében és barnában, összesen 64 darab termékem kerül kisorsolásra.


Azt megértem, hogy ezekért a szépségekért azok a nők, akiknek van Opel kocsijuk, a lehető leghamarabb beregisztrálnak majd a myOpelService oldalára, de számodra miért volt nagy lehetőség ez a kampány?

Úgy gondolom, hogy a diplomám előtt ez most egy nagyon jó reklám, és ez ritka. Remélem, mire kikerülök, így lesz majd egyfajta ismeretségem, amiből el tudok indulni…de amúgy is élveztem a csapatmunkát, a werkfilm forgatása is nagyon jó hangulatban zajlott.


A myOpelService.hu online szervizszolgáltatás több szempontból is megkönnyíti az Opel tulajdonosok életét: egy gyors online regisztrációt követően a rendszer jelzi például, hogy mikor kell olajcserére vagy szervizbe vinni az autót, valamint számos egyénre szabott ajánlathoz és akcióhoz is hozzá lehet jutni a regisztráció által. Ezek a lehetőségek megkönnyítik az autósok életét, időt takaríthatnak meg, és rengeteg bosszúságtól is megkímélhetik magukat, nem beszélve arról, hogy a rendszeres szerviz segít az autók élettartamának növelésében is.


Az agneskovacs kapszulakollekció minden darabja extra minőségű, vastag bőrből készült. Ami pedig még egyedibbé teszi őket az, hogy soha, sehol máshol nem találkozhatunk velük. A páratlan darabokhoz kizárólag a myOpelService.hu nyereményjáték keretein belül lehet hozzájutni. Ha megtetszik valamelyik táska, vagy kiegészítő, nem kell mást tennünk, mint a saját Opelünket regisztrálni, vagy valamelyik Opeles ismerősünket rávenni erre és máris nagy eséllyel indulhatunk valamelyik pompás darabért. Ezután már csak bizakodni kell, hogy a szerencse mellénk szegődik! A nyereményjátékra október 11. és december 2. között lehet regisztrálni. Innentől kezdve nyolc héten át, minden hétfőn egy teljes, nyolc darabos kollekciót sorsol ki az Opel a honlapon regisztráltak között.



A kollekciót élőben bárki megnézheti, felpróbálhatja a Black Box Concept Store-ban (Budapest, 1053 Irányi u. 18.).