Trendmagazin

Design az Opelnek, öröm a Nőknek!

Divat és márkaszerviz, avagy hogyan kerül a csavarkulcs a kifutóra?

2012.10.16 | Bánhidi Dóra

Az Opel Magyarország legújabb online szervizszolgáltatását a megszokottól teljeseneltérő módon hirdeti. A nagy múltú, nemzetközi autógyártó egy feltörekvő magyar tervezővelkollaborál. Az együttműködés célja kettős: egyrészt segít a tervezőnek, hogy még szélesebbkörben ismertté váljon, másrészt jó a márkának is, hiszen valóban különlegességekkelkedveskedhet hűséges vásárlóinak.


A cég Kovács Ágnest, egy fiatal és tehetséges tervezőt kért fel, hogy az Opel legújabb designelemeiből ihletet merítve alkosson egy kizárólag a márka számára készült kollekciót. Ebbőla házasságból született az agneskovacs for myopelservice sorozat, amelynek nem titkoltan azInsignia volt a múzsája. A rendkívül színvonalas sajtótájékoztatón mi is ott jártunk, ahol egykicsit kifaggattam Ágit erről a nagy projektről.


Hogy indult ez a nem mindennapi közös munka?

Miután az Insomnia Reklámügynökség, akinek állandó ügyfele az Opel Magyarország,megkeresett ezzel a lehetőséggel, ellátogattam az egyik szalonba, hogy tanulmányozzam azautókat. Fotókat készítettem, formákat kerestem és később elkezdtem makettezni.


Ez ugye az a folyamat volt, amit a kisfilmben is láttunk, hogy papírból előremeghajtogatod a táskákat. Miért jó ez?

Általában minden táskámat igyekszem egy darab anyagból elkészíteni, mert így sokkalletisztultabbak a formák és szerintem értékesebbek is lesznek, hiszen nagyobb darab bőrkell hozzá. Így szinte összehajtogatom a táskákat, amihez nagyon jó, ha előtte papírbólmakettezek, mert közben kiderülnek a folyamat előnyei és buktatói.


Hogy kapcsoltad össze az Opelt és a táskáidat?

Megtetszett az Opel Insignia hátulján található ív, és ezt hoztam vissza a kollekció mindenegyes darabjánál, így lett egységes a kollekció.

Miből áll a kollekció?

Van három női táska, egy Macbook és iPhone tok, egy férfi nagy táska, valamint öv éskarkötő. Mindez feketében és barnában, összesen 64 darab termékem kerül kisorsolásra.


Azt megértem, hogy ezekért a szépségekért azok a nők, akiknek van Opel kocsijuk, alehető leghamarabb beregisztrálnak majd a myOpelService oldalára, de számodra miértvolt nagy lehetőség ez a kampány?

Úgy gondolom, hogy a diplomám előtt ez most egy nagyon jó reklám, és ez ritka. Remélem,mire kikerülök, így lesz majd egyfajta ismeretségem, amiből el tudok indulni…de amúgy isélveztem a csapatmunkát, a werkfilm forgatása is nagyon jó hangulatban zajlott.


A myOpelService.hu online szervizszolgáltatás több szempontból is megkönnyíti azOpel tulajdonosok életét: egy gyors online regisztrációt követően a rendszer jelzi például,hogy mikor kell olajcserére vagy szervizbe vinni az autót, valamint számos egyénreszabott ajánlathoz és akcióhoz is hozzá lehet jutni a regisztráció által. Ezek a lehetőségekmegkönnyítik az autósok életét, időt takaríthatnak meg, és rengeteg bosszúságtól ismegkímélhetik magukat, nem beszélve arról, hogy a rendszeres szerviz segít az autókélettartamának növelésében is.


Az agneskovacs kapszulakollekció minden darabja extra minőségű, vastag bőrből készült.Ami pedig még egyedibbé teszi őket az, hogy soha, sehol máshol nem találkozhatunk velük.A páratlan darabokhoz kizárólag a myOpelService.hu nyereményjáték keretein belül lehethozzájutni. Ha megtetszik valamelyik táska, vagy kiegészítő, nem kell mást tennünk, minta saját Opelünket regisztrálni, vagy valamelyik Opeles ismerősünket rávenni erre és márisnagy eséllyel indulhatunk valamelyik pompás darabért. Ezután már csak bizakodni kell,hogy a szerencse mellénk szegődik! A nyereményjátékra október 11. és december 2. közöttlehet regisztrálni. Innentől kezdve nyolc héten át, minden hétfőn egy teljes, nyolc daraboskollekciót sorsol ki az Opel a honlapon regisztráltak között.



A kollekciót élőben bárki megnézheti, felpróbálhatja a Black Box Concept Store-ban(Budapest, 1053 Irányi u. 18.).