A három sorozat legszembetűnőbb modellje a Stirrup kollekció. A stirrup angolul kengyelt jelent, így már érthető, miért is ezt a nevet kapta a jellegzetes, eddig ismeretlen formavilágú darab. Ez a lovasfelszerelések elengedhetetlen eleme, ami kiválóan nyomatékosítja a Ralph Lauren lovaspoló iránti elkötelezettségét, és az általa közvetített életstílust. A kengyel alakú gyűjtemény tizennyolc karátos fehér-, és rozé arany, vagy platina tokkal kapható, ez utóbbit félig (összesen 54 darab), vagy akár teljesen (összesen 297 darab) gyémántok is boríthatják. A tokok nem csupán kengyel alakúak, hanem hasonló, bújtatásos módszerrel csatlakoznak a széles bőrszíjakhoz, mint amiként az igazi kengyel a szíjához. A tok anyagával megegyező anyagú csat is kengyel alakot formáz. A modell háromféle méretben rendelhető, a legkisebb verzió óra-, és perckijelzésű. A visszafogott, fehér számlapon feketével jelennek meg a nagy római számok. Mindegyik modellhez más és más gyártó készíti el a szerkezeteket – a legkisebb, közel 40 milliméter átmérős tokú darabok a Piaget szerkezeteit foglalják magukba. Az RL430 névre keresztelt, 131 komponensből álló kaliber tizennyolc köves automata szerkezet, és negyven órányi járástartalékkal bír. A tok 30 méterig vízhatlan. A hozzávetőleg 46 milliméteres átmérőjű tok még mindig nem a legnagyobb, de ezt már a 144 darabból összerakott, RL701-es jelzésű automata szerkezet hajtja meg, és szintén harminc méterig állja a vizet. A 22 köves Jaeger-LeCoultre szerkezet közel 70 órányi járástartalékot produkál, egyetlen meghajtás következtében. Itt érdemes megállni egy picit, ugyanis a neves manufaktúra kifejezetten a lovas póló sport miatt fejlesztette ki a forradalmi, forgótokos óráját. Ennek egyszerű oka, hogy játék közben a sportolók összekarcolták a karóráik üvegét. A Jaeger-LeCoultre napjainkban is gyárt kifejezetten lovas pólót kedvelőknek órát, ez az igen hosszú nevű „Reverso Squadra World Chronograph Polo Fields”. A kengyel sorozat eggyel nagyobb darabjai már a hatosnál egy apró másodperckijelzőt is kaptak, amin köralakban arab számok mutatják tízes beosztásban a szekundumokat. A gyémántokkal kirakott verzió 57, vagy akár összesen 348 darab gyémántot öltözik magára, ez utóbbi esetben ez majdnem 3 karátot jelent!
A sorozat legnagyobb darabja a kronográf modell, amit az RL750 nevű, szintén a Jaeger-LeCoultre által gyártott, 41 köves szerkezet hajt meg. A kettőszáz hatvanegy komponensből megalkotott kaliber 48 órányi járástartalékot nyújt egyetlen felhúzással. A hatosnál elhelyezett másodperckijelző az eltelt szekundumokat méri, a harminc perces gyűjtő a hármasnál van, a kilencnél pedig a tizenkét órás számláló található. A robusztus, megközelítőleg ötven milliméter átmérőjű tok ugyancsak harminc méterig vízhatlan. Ezt fehérarany verzióban akár 428 gyémánttal is feldíszítik a kedvünkért. A kronográf modellből létezik egy 67 darabos limitáció (a márka alapítási évére utal) platinából, amelynek a mutatói tengerkék acélból vannak. A stirrup kollekció minden darabja elérhető fekete, vagy sötét barna krokodilbőr szíjjal, illetve a világosabb barna marhabőr szíjjal. A Stirrup kollekció nem éppen olcsó, a kronográf modell például 17 000 euróba, a rozéarany verzió 23 000 euroba, azaz 6,3 millió forintba kerül.
A Slim Classique kollekció kulcsfogalma az exkluzivitás, de persze nem csak azért, mert a rendkívül vékony – mindössze 5,35 milliméteres – tokba a Piaget gyártja az ugyancsak vékony, 2,1 milliméter vastagságú szerkezeteket. A visszafogott eleganciát testesíti meg ez a letisztult, mégis minden részletében aprólékosan kidolgozott modell, mely valóban méltó a „klasszikus” jelzőre, ugyanis az ismert, „Côtes de Genève” óradíszítési stílus jellemzi. A múlt század időmérőit idézi meg a csupán óra-, és perckijelzős darab. A nagy római számok mutatják az órákat, míg a számlap külső széle számok nélküli, hatvanas beosztása jelzi a perceket. A számlap kialakítása külön megjegyzést érdemel, hiszen az igényes „guilloché”, körkörös mintázatú. Joggal nevezhető uniszexnek ez a modell, hiszen – csak úgy, mint például a Rado több modellje esetében – a Slim Classique-nál is a méret mutatja, hogy éppen női, avagy férfi modellel állunk-e szemben. A harminc méterig vízálló rozé-, vagy fehérarany tok lehet 38 milliméteres, illetve 42 milliméteres. Mindkét méretű modellben a Stirrup alapmodelléből ismert, 131 darabból álló RL 430-as kalibere ketyeg, szintén negyven órás járástartalékkal. A 38 milliméteres, fehérarany modell rendelhető a tok tárcsáját díszítő 60 csiszolt, vagy 76 darab baguette-stílusú gyémánttal kirakva, a nagyobbra már 192 normál, és 72 nagyobb, baguette-csiszolású gyémánt fér. A Slim Calssique 42 milliméteres modellje kapható a fehérarany és rozé tok mellett platina tokkal is. Az apró szíjtartó fülekhez fekete aligátor szíj csatlakozik. A modellek árai 16 000 eurótól egészen 36 euróig terjednek.
A három sorozat „legolcsóbbja” a Sport kollekció. A stílust és teljesítményt egyszerre kifejező sorozatnak három verziója létezik. A Sporting Classic egy komplikációval bír, ez a hatosnál elhelyezett másodperc kijelző. A 44,8 milliméteres átmérőjű, masszív acél tok ötven méterig vízálló. A sportos vonalat erősíti a lünettán látható hat csavar, és a barna aligátor szíj. A koronán egy nagy RL-logó szintén kifejezi az elegáns helyett sportos irányt. Az RL 98295 névre keresztelt automata szerkezetet az IWC adja a sportórába, amit a zafírüveghátlapon keresztül meg is csodálhatunk (ez a szerkezet van a Portuguese-ben is). A tizennyolc köves szerkezet 156 darabból áll össze, és 45 órányi járástartalékot produkál. Az óra különlegessége a szerkezetbe épített Breguet balansz kerék, ami a pontosságért felel. Külön érdekesség, hogy ebből a modellből nemrégiben jelent meg egy újabb verzió. Ezt az új időmérőt a legendás, 1938-as évjáratú Bugatti Type 57SC Atlantic Coupe alapján alkották meg. Ralph Lauren az egyik, akinek lehet a világ legdrágábbik oldtimeréből. Összesen három példány készült belőle, melyből az egyik Laurené, egyet nem régen vásárolt meg egy kaliforniai múzeum, valahol 30 és 40 millió dollár (!) közötti összegért, a harmadik viszont sajnos megsemmisült. Az autó, a tulajdonos, és ez az egyedi inspiráció, melyből az új Sporting Classic készült, adja meg az óra különlegességét. A szintén acélból készült tök tárcsája szálcsiszolt, és hat csavar rögzíti. A szürke számlap összezsugorodott, és belesüllyedt egy diófa betétbe, melyet négy grafit színű csavarral rögzítettek. A nagy, mustárszínű arab számok segítségével pedig remekül leolvasható az idő.
A World Time modell 44,8 milliméteres rozé-, és fehérarany tokkal készül, és 50 méterig vízálló. A modell hátlapja szintén zafírkristállyal fedett, bár ezen keresztül már a Jaeger-LeCoultre művét, az RLR 0211700-as nevű alkotását láthatjuk működés közben. 305 különálló darabból rakták össze a szerkezetet, ami 40 órányi járástartalékot képes produkálni. A órák,percek, a centenáris másodperc kijelzés mellett a kettesnél egy kör alakú dátumkijelzőt, a tízesnél pedig egy félkör alakú, retrográd járástartalék kijelzőt találunk. A hatosnál találjuk az óra legkomplikáltabb funkcióját, ez pedig „dual-time”: egyszer találunk egy városokat felsoroló tárcsát, illetve egy második időzónát ezzel összefüggően, egy éjszaka-nappal indikátorral. A World Time modell rendelhető fehér és fekete számlappal is.
A hagyományos sportóra kinézetű Sporting Chronograph a sorozat harmadik modellje. A Stirrup Cronograph-ba is szerelt, Jaeger-LeCoultre által alkotott, RL 750-es szerkezete ketyeg ebben a modellben, amit az átlátszó hátlapon át figyelhetünk meg. A 41 köves, 261 darabból álló szerkezet, 48 órán át működik egyetlen felhúzással. Az óra-, és percmutatók mellett van egy center másodperc mutató, amely a kronográf funkció használatakor méri az eltelt másodperceket, a hármasnál található a 30 perces számláló, a kilencesnél pedig a 12 órás számláló. A hatosnál a kör alakú másodperc kijelzőt, és a dátumablakot látjuk. A számlapon római indexek mutatják az órákat, és ezek fogják körbe a hatvanas beosztású, nem számozott másodperc indexeket. A számlap külső peremén egy sport kronográfhoz illően egy 350-ig számozott tachográf skála található. A modell rendelhető fekete, vagy fehér számlappal, barna marhabőr, vagy acél szíjjal. A sport vonal modelljei 9 000 és 11 000 euró közötti áron kaphatóak – sajnos az összes Ralph Lauren órához hasonlóan – hazánkban egyáltalán nem. Aki ilyenre vágyik, és persze hajlandó a minimum kettő millió forintos vételárat kifizetni egy ilyen modellért, annak a kontinensen belül Ciprusra, Franciaországba, Olaszországba, Svájcba, Ukrajnába, vagy az Egyesült Királyságba kell repülőjegyet váltania.