Az LF-CC sorozatgyártását a következő két évben tervezi a cég, és a 2014-es IS széria is ezt a stílust fogja követni. Az agresszív tekintetű orrba a Lexusnál már jóideje használt négyhengeres, 2.5 literes hibridhajtása került, tehát a robbanómotor mellett van egy kisebb teljesítményű villanymotor is, ami bőven elegendő energiát kínál a városi, rövidtávú utakra.
Az autón könnyű felismerni a japán márka vonásait, ám szokatlanul nagy lett a hűtőrács, és a féket hűtő kopoltyú-szerű nyílások is. Sehol egy sík felület, mindenhol a görbületek és ívek uralkodnak. A visszapillantó tükrökön is megtalálható irányjelző ma már nem újdonság, finom részlet viszont a harmadik féklámpa az antenna hátulján.
Bár valószínűleg a külső is változni fog a tömeggyártásra érett verzióban, de még futurisztikusabbnak hat az érintésérzékeny kijelzőkkel teletűzdelt beltér. Lassan minden gomb szerepét átveszi egy egységesített, nagy képernyő, akárcsak a repülőgépeken. Még a kormányon is.