Az NDP Group piackutatása szerint ugyan a slim fit ruházat mindig is a fiatal generációknak volt népszerű, ám újabban az idősebb, magukra odafigyelő úriembereknél is megjelent.
Amerika legnagyobb öltönyökkel foglalkozó cége, a Men’s Wearhouse is figyelemmel kíséri ezeket a trendeket. Doug Ewert vezérigazgató szerint egyre inkább nő az igény a testhez álló férfiruházat iránt, amibe az öltönyökön túl beletartoznak a sportzakók és ingek is.
A többek között Calvin Klein, DKNY és Michael Kors számára is gyártó Peerless Clothing vezetője, Ronny Wurtzburger szerint ez a trend a következő években folytatódni fog, és egyre több gyártó jelentet majd meg karcsúsított öltönyöket, rövid dzsekiket és testhez simuló nadrágokat, amik szerinte “nagyon menő megjelenést” adnak a viselőiknek.
A nagy divatházak egy része már évek óta folyamatosan igazodik a karcsúsított termékek iránti igényekhez, ez a trend 2012-ben tovább folytatódik: az egygombos, slim fit öltöny mellett nagy sláger lesz a mindenhol testhez simuló bőrzakó is.