A Fiat vezetői még idén év elején jelentették be, hogy az olasz luxusmárkával, a Guccival léptek partnerkapcsolatra, aminek eredményeképpen egy egyedi kisautóval fognak megjelenni. A modell már áprilisban megjelent a Geneva Salon rendezvényén, ám az előzetes várakozásoktól gyengébb eladási adatok miatt a Fiat egy új marketingstratégiával és JLo bevetésével próbál szélesebb rétegeket megszólítani.
A fekete és fehér színben elérhető autó egyedi megjelenését a Gucci kreatív igazgatója, Frida Giannini tervezte meg, az autón jól látható helyen, az ablaküvegek mentén fut végig a zöld-piros-zöld csíkokból álló Gucci minta, belül pedig a biztonsági öv készült ilyen módon.
Olivier Francois, a Fiat marketingese szerint JLo személye sok új vásárlót fog eredményezni. Ez rá is férne a cégre, hiszen az eredetileg remélt 50.000 helyett mindössze 21.380 darab Gucci-járgány kelt el Észak-Amerikában.
Az új reklámspot megtekinthető az alábbi videóban: