A közvélemény-kutatásban 340 vásárló és 31 luxusbolt üzletvezetője vett részt, Kína több városából. A megkérdezettek több mint felének volt már, vagy tervezi luxustermék vásárlását. A növekvő igények kielégítésére gyorsan jelennek meg az országban a luxustermékek. A Louis Vuitton legtöbb vásárlója már most kínai; a Gucci 18%, a Bulgari 14%, a Hermes 11%-os vásárlókörrel rendelkezik – áll a jelentésben –, míg az olasz Prada csak nemrégiben vetette meg lábát.
Kína a hazai luxuscégek felvirágzását is várja, főleg azokban az iparágakban ahol jelentős előnyük és tapasztalatuk van: ilyen például a porcelán, jáde, vagy az értékes fa, melyet ékszerek és bútorok készítéséhez használhatnak fel.
A Hurun Rich List (a Forbes vagy Sunday Times gazdagsági listájának kínai megfelelője) szerint jelenleg 875 ezer kínai ember rendelkezik nagyobb vagyonal, mint 1 millió dollár; ebből majdnem 200 fő milliárdos.