Trendmagazin

Kiskorúakra épít a Versace

Milánóban nyílt meg az első Young Versace üzlet

2011.12.21 | Nagy Anna

A Versace is belépett azon divatházak csoportjába, amelyek külön kollekciót adnak ki a kisgyermekek számára. Az olasz luxusmárka a Milánóban megnyitott üzletével egyértelműsíti, hogy ők igenis komoly piacot látnak a még szüleik zsebpénzét költő fiatalokra.


A Young Versace néven beindított új vonal első üzlete nem túl nagy, 49 négyzetméteres területen nyitotta meg kapuit. Az üzlet láthatóan a kisgyermekekre épít, ezért hatalmas cukorkák és rózsaszín színvilág uralja a picike üzletet, amiben picike fotelek és picike ruhák várják a szülőket, akik már kis korban márkás ruhával szeretnék megajándékozni csöppségeiket.


A Versace az új márkát a 0-12 éves korú gyermekeknek szánja, a 2012-es nyári kollekció már meg is vásárolható náluk, amiben hétköznapi zippzáras felsők, alkalmi blézerek és szoknyák is megtalálhatók. A YV egyes darabjai azonban elérhetőek lesznek a világ számos pontján működő hivatalos márkaüzletekben is.