Nem rég kerültek nyilvánosságra azok a látványtervek, melyek a hamarosan, az Andrássy út 9. szám alatt megnyíló luxus multibrand üzlet belső terét sejtetik. Az Emporio Armani mellett, a korábbi Armani Caffé helyén nyitja meg, a megközelítőleg 260 négyzetméteres üzletét Kedves Ferenc úr. A nyár végére remélhetőleg már megnyíló üzletben kizárólag felső kategóriás, főként olasz márkák kapnak majd helyet. Ezek közé tartoznak például az eddig itthon még nem forgalmazott Giorgio Armani, a Bluemarine, a Dolce & Gabbana (bár kérdéses, hogy mi lesz ezzel a vonallal, ha megnyílik a saját üzlet a D&G helyén), a Givenchy by Riccardo Tisci, az eddig kevés helyen, és ott sem teljesen kapható Yves Saint Laurent, az Emilio Pucci, sőt, a Tom Ford női vonala is. Ez utóbbi azért érdekes, mert a Tom Ford női vonal igen fiatal még.
A Capsula belsejét Göcsei Sándor és Korompay Enikő álmodja meg, ők korábban már több nemzetközi projektben is szerepet vállaltak. Bár a tervek még nem a végleges eredményt tükrözik, kiváló minőséget, és remek ízlést sejtetnek. Egy multibrand üzlet esetében nincsenek akkora kötöttségek, mint például egy franchise üzletnél, ahol az arculatot a márka belsőépítésze találja ki.
A letisztultság a modern kor szinonimája, ez jól kivehető a tervezeteken is, de kérdéses, hogy sikerül-e az üzletház lényegét megragadva, egyedivé is tenni a belső teret? Egy több márkát kínáló üzlet enteriőrjét nagyobb szabadsággal alakíthatják ki, ami ugyan sok buktatót tartogat magában, a képeket figyelve úgy tűnik, Göcsei és Korompay meglehetősen sikeresen veszik az akadályokat.