Trendmagazin

Letisztult, modern belső a Capsulában

Multibrand üzlet nyílik az Andrássy úton

2011.05.13 | Kirschner Dávid

Az idei év több nagyszabású változást tartogat Budapest divatképével kapcsolatban. Ezek közül az egyik talán leginkább várt, az Andrássy úton hamarosan megnyíló Capsula, mely egy luxus márkákat kínáló multibrand üzlet lesz.


Nem rég kerültek nyilvánosságra azok a látványtervek, melyek a hamarosan, az Andrássy út 9. szám alatt megnyíló luxus multibrand üzlet belső terét sejtetik. Az Emporio Armani mellett, a korábbi Armani Caffé helyén nyitja meg, a megközelítőleg 260 négyzetméteres üzletét Kedves Ferenc úr. A nyár végére remélhetőleg már megnyíló üzletben kizárólag felső kategóriás, főként olasz márkák kapnak majd helyet. Ezek közé tartoznak például az eddig itthon még nem forgalmazott Giorgio Armani, a Bluemarine, a Dolce & Gabbana (bár kérdéses, hogy mi lesz ezzel a vonallal, ha megnyílik a saját üzlet a D&G helyén), a Givenchy by Riccardo Tisci, az eddig kevés helyen, és ott sem teljesen kapható Yves Saint Laurent, az Emilio Pucci, sőt, a Tom Ford női vonala is. Ez utóbbi azért érdekes, mert a Tom Ford női vonal igen fiatal még.


A Capsula belsejét Göcsei Sándor és Korompay Enikő álmodja meg, ők korábban már több nemzetközi projektben is szerepet vállaltak. Bár a tervek még nem a végleges eredményt tükrözik, kiváló minőséget, és remek ízlést sejtetnek. Egy multibrand üzlet esetében nincsenek akkora kötöttségek, mint például egy franchise üzletnél, ahol az arculatot a márka belsőépítésze találja ki.


A letisztultság a modern kor szinonimája, ez jól kivehető a tervezeteken is, de kérdéses, hogy sikerül-e az üzletház lényegét megragadva, egyedivé is tenni a belső teret? Egy több márkát kínáló üzlet enteriőrjét nagyobb szabadsággal alakíthatják ki, ami ugyan sok buktatót tartogat magában, a képeket figyelve úgy tűnik, Göcsei és Korompay meglehetősen sikeresen veszik az akadályokat.