Az új F50es egy japán mitikus szimbólumot testesít meg, méghozzá egy úgynevezett kutyaoroszlánt, ami a gyorsaságot szimbolizálja. Ez a cipő elsősorban profi futballisták számára lesz csak elérhető, mivel a hírek szerint csak a tesztelések után kerülhet majd a darab a boltok polcaira. Az Adidas körülbelül 300 font eladási árat szeretne kihozni az új, igazán feltűnő sárga F50esből, amit Yamamoto saját szavaival úgy illetett, hogy „ez maga a megtestesült vadállat”.
Az új Adidast több híres futballista is kipróbálta már a pályán, Jonny Steele a New York Red Bullsból, Gyasi Zardes a Los Angeles Galaxyból, és egy japán futballista is, Naohiro Ishikawa az FC Tokyoból. A legnagyobb név, aki pedig elsőként magára húzta ezt a sárga démont nem más, mint a Paris Saint German 50 milliót érő futballistája, Lucas Moura, aki mellesleg a brazil válogatottban is szeretné ezt a cipőt majd hordani a világbajnokságon.