A szépségszalont egy Japán építész, Miyuki Okamura tervezte, akinek legfontosabb célja az volt, hogy a vendégek valódi királynőkké és hercegnőkké váljanak, így a szobákat és a teljes enteriőrt is ehhez a szellemiséghez igazították. Ezért Hello Kitty jól ismert arca a recepciós pulton, a székeken és még számos egyéb helyen előbukkan.
A központ még csak két hete nyitott meg, de már most is hatalmas az érdeklődés. Leginkább fiatalabb hölgyek keresik fel a szalont, ahol különféle bőrápolással, arcmasszázzsal, körömépítéssel és sminktanácsadással kapcsolatban vehetik igénybe a felkészült csapat szolgáltatásait. Ha pedig végeztek a kezeléssel, akkor a természetesen szintén Hello Kitty-re építő kávéház várja őket a szomszédban mindenféle koktélokkal és süteményekkel.
Ebből is látszik, hogy a Hello Kitty mint márka továbbra is meghatározó a piacon, ezért valószínűleg a jövőben újabb és újabb szokatlan helyeken találkozhatunk majd a bal fülében mindig masnit viselő fehér macska arcával.