A Swatch Group 2012-ben 14%-os növekedést ért el, és 6,6 milliárd eurós bevételt, pontosan 1 milliárddal többet, mint egy évvel azelőtt. Swatch-nál arra számítanak, hogy a svájci órák eladásában egyre nagyobb a potenciál, és ezért idén további 5-10%-os emelkedésben bíznak. Éppen ezért különösen nagy hangsúlyt fektetnek az innovációra és a csúcsminőségű termékekre. A De Beers 16%-os növekedést jelentett be, vagyis 6,1 milliárddal többet, mint 2011-ben. A nehéz gazdasági körülmények negatív hatása a kereskedelemre - ahogy várható volt - 2012-ben is folytatódott. A gyémánt ékszerek iránti kereslet a kulcsfontosságú piacokon, az USA-ban, Kínában és Japánban növekedett, bár kisebb ütemben, mint 2011-ben. A nyers gyémánt értékesítés 2011 januárja és decembere között 15 %-kal csökkent, mintegy 1 milliárddal. A De Beers 2013-ban mérsékelt növekedést vár a gyémánt ékszerek utáni keresletben, főleg Kínában és Indiában számíthat növekedésre.
A PPR 20,8 %-os növekedésről számolt be, de ha beleszámoljuk az árfolyamváltozásokat és csoport strukturális változásait, valójában csak 10,6%-nak megfelelő volt az eredményük javulása. A kiemelkedő teljesítményt a márkáik luxustermékei adták. 2013-ban még kiemelkedőbbek lesznek az eredményeik a Balenciaga új kreatív igazgatójának köszönhetően, és mert ez lesz az első teljes éve a csoportban a Saint Laurent Paris-nak, amihez nagy reményeket fűznek, de növelik az Lifestyle divizió teljesítményét is, élén a Pumával.
Összegezve: minden jel arra mutat, hogy idén csak mérsékelt növekedéssel számolhatnak a luxusipar szereplői. Most van itt az ideje, hogy a konglomerátumok profitálni kezdjenek az elmúlt évek nagy felvásárlásaiból. A legjobb, amit tehetnek, hogy ésszerűsítik az üzleti tevékenységeiket és kihasználják az alapvető kompetenciáikban rejlő lehetőségeket, és reális elvárásokkal néznek az elkövetkezendő néhány év elé.