Trendmagazin

Női nagykövetet jelentett be az Hublot

''Jacky megtestesíti mindazt, amit egy mai modern nőről képzelünk''

2013.03.15 | Váradi Zoltán

Az Hublot a 2013-as év egyik nagy feladatának tekinti, hogy minél erőteljesebben elérje a luxusórákat kedvelő női vásárlókat. Ennek érdekében a napokban bemutatták új nagykövetüket, akivel széleskörű reklámkampányba kezdenek.


Jacky Bracamontes van Hoorde Mexikóban született, Latin-Amerika egyik legismertebb televíziós szerkesztője. Szépségére hamar felfigyeltek, hiszen 2000-ben elnyerte a Miss Mexico címet, majd később színészkedett is, aminek nyomán 2003-ban Mexikóban az Év Új Sztárja címet is magáénak tudhatta. Jelenleg Latin-Amerikában és az Egyesült Államokban dolgozik a média különféle területein, nagyköveti szerepéhez pedig jól jön, hogy angolul, franciául és spanyolul is folyékonyan beszél.


Jacky Bracamontes a következőket nyilatkozta a felkérés után: "Lehetetlenség nem szerelembe esni az Hublot órák iránt. Az óráik gyönyörűek és mindamellett a cég segít, adakozik mindazok felé, akik erre rászorulnak. Rendkívül hálás és büszke vagyok, hogy csatlakozhatok az Hublot brandhez!"

"Jacky megtestesíti mindazt, amit egy mai modern nőről képzelünk: sikeresen építi karrierjét, példás feleség és nemsokára anyává válik, ezért tökéletesen megfelel számunkra, hogy az Hublot márkát képviselje arcával" - nyilatkozta az Hublot vezérigazgatója. Ricardo Guadalupe hozzátette, hogy az új kampányok tavasszal indulnak a Financial Times és az International Herald Tribune hasábjain.