A luxuscikkek eladási adatainak növekedése a világ minden részében érzékelhető, de eltérő mértékű növekedés tapasztalható a különböző kontinenseken. Egy tanulmány szerint 12 százalékkal nőtt az értékesítés az amerikai piacon, Ázsiában 22 százalékos, az európai vásárlók körében pedig 6 százalékos növekedés tapasztalható a 2009-es év drasztikus visszaesése ellenére. A világ legnépesebb országában is nőtt a kereslet a különböző luxustermékekre és prémiumszolgáltatásokra. A kínai gazdaság hipersebességgel tör fel, idén a világ második legnagyobb nemzetgazdaságává nőtte ki magát, eddig Japáné volt a második hely, de továbbra is az Egyesült Államok az első. Így egyre több kínai vásárló képes bekapcsolódni a luxuspiacra. Kína felemelkedésének természetes velejárója, hogy egyre több és több állampolgára engedheti meg magának, hogy turistaként bejárja a világot. A kínai turisták száma folyamatosan emelkedik már több mint egy évtizede.
További tény, hogy a nagy márkák globális eladási statisztikái nagyobb mértékben nőttek, mint a kisebb márkáké. Ennek több oka is lehet, egy nagyobb hálózattal rendelkező, több lábon álló, bejáratott márka hatékonyabban volt képes átvészelni a recessziót és ezzel együtt a tavalyi évi forgalom csökkenését, illetve a vásárlók is inkább bíztak egy ismerősen csengő márkanévben. Egy érdekes statisztikai tény, hogy a férfi ruhák eladása világszerte gyorsabban növekszik, mint a női. Nos, erre még a legképzettebb gazdasági szakemberek sem képesek választ találni. Ne hagyják magukat a jövőben, Hölgyeim!