Az Omega és a brit színész eddigi együttműködése a James Bond filmekben viselt Seamaster Professional-ok kapcsán volt ismeretes, viszont most egy speciális ügy érdekében megalkotott órát népszerűsít, miközben felhívja a figyelmet a vakság megelőzhetőségére. Az 1973 óta működő non-profit szervezet, az Orbis International a Flying Eye Hospital nevű programja keretében különösen nagy hangsúlyt fektet a vakság megelőzésére, az Omega pedig az „Hour Vision Blue” nevű speciális De Ville modellel kívánja megünnepelni a partnerséget. Az Omega minden dollárt, ami az egymillió dolláros értékesítésen felül van, az Orbis International-nak ajánl fel, vagyis, ha a klasszikus, bőrszíjas Hour Vision modell árát vesszük alapul (hozzávetőlegesen 6000-6500 dollár), akkor a 170. értékesített karóra már biztos felajánlás az Orbisnak. Az Orbis egyébként többek közt a fejlődő országokban biztosít szemészeti vizsgálatot, nyolcvannyolc országban indított képzési programot, és működése története során több millió embernek nyújtott orvosi ellátást. Maga Craig is fontosnak érzi, hogy az Orbis felbecsülhetetlen értékű munkájára felhívja a figyelmet, sőt az Omega képviseletében meg is látogatta az egyik Flying Eye kórházat.
A De Ville egyébként a valaha készült egyik legnépszerűbb Omega modell, a visszafogott eleganciája kitűnő minőséggel párosul. Az Omega az Hour Vision modellt színezte be kékre (ugyanis ez a színe az Orbis logójának is) pontosabban annak számlapját. A klasszikus, 41 milliméteres rozsdamentes acél tokban egy 8500-as kaliberű, duplatengelyes Co-Axial szerkezetet helyeztek, a tok egyébként 100 méterig vízhatlan. A kifinomult szerkezetet a zafírüveg hátlapon keresztül lehet megcsodálni. Az acélkék számlap fényesre csiszolt, az indexek és a mutatók pedig tizennyolc karátos fehér aranyból készültek, Super-LumiNova bevonattal. A De Ville Hour Vision modelleknél megszokott visszafogottság jegyében, a számlapon csupán egy dátumablak helyezkedik el 3 óránál, a karóra pedig fekete bőrszíjjal csatolható a csuklóra.