Trendmagazin

Terjeszkednek a magazinok Ázsiában

A luxusmárkáknak fontos, hogy elérjék a tehetős vásárlóikat

2013.04.22 | Munkatársunktól

A Heart Media Holding Ltd. szingapúr egyik legnagyobb kiadóvállalata, melynek igazgatója arról számolt be, hogy a meglévő szingapúri és malajziai piacaik mellett az elkövetkezendő 18 hónapban Kínában, Hongkongban, Thaiföldön és Indiában is terjeszkedni fognak.

 

Olivier Burlot azt nyilatkozta, hogy Délkelet-Ázsiában a média folyamatos növekedést mutat. Mint rámutatott, a prémium kategóriás magazinipar egyáltalán nem egy haldokló iparág, ezeknek a magazinoknak az olvasói azonosulni szeretnének egy bizonyos életstílussal, és a lapok jól tudják tükrözni a vágyaikat. A luxusmárkáknak fontos, hogy elérjék a tehetős vásárlóikat és tovább építsék a brandjüket, ehhez pedig még mindig a magazinok a leghatásosabb csatornák. A cégvezér a nyomtatott magazinok mellett a digitális szegmenst is fontosnak tartja, ezért kötött stratégiai partnerséget a WhiteWave Mediával, a digitális médiára szakosodott ügynökséggel.

Szakértők szerint Ázsiában a gazdasági fejlődés miatt egyre több luxuscikkekkel foglalkozó cég kezdi meg működését, akik megrendeléseikkel a médiatársaságok további növekedését is elősegítik majd.