A hazai rádióhallgatók többsége - a kereskedelmi rádiók közül választva - NeoFM- et hallgatja, derült ki a Ipsos/GFK novemberi közönségméréséből. A Neo nem csak a teljes lakosság körében, de Budapesten és vidéken is egyaránt a leghallgatottabb hazai kereskedelmi rádióállomás. Ráadásul úgy, hogy novemberben az elmúlt két év legkiemelkedőbb hallgatottságát produkálta: kereskedelmi rádió ebben az időszakban még nem lépte át a másfél milliós határt.
„Beérni látszik az a munka, amit munkatársaimmal majd’ tíz hónapja kezdtünk.”- mondta Földes Ádám, a Neo vezérigazgatója, aki szerint a zenei kínálat közönségre hangolása, a hírstruktúra átalaktása pozitív visszhangra talált a rádióhallgatók körében, így az elmúlt félévben folyamatosan nőtt a Neo hallgatói bázisa. ”Míg május-júniusban 1 millió körüli hallgatója volt a rádiónak, ez az év végére mintegy 500 ezerrel növekedett a teljes lakosság (15+) körében. Ugyanígy a kereskedelmileg valóban kiemelt, tehát a nagyobb vásárlóerővel bíró 30-49-es, de tágabb értelemben a 25-59-es korosztályban is egyértelmű a Neo fölénye és folyamatosan növekvő a népszerűsége.”
„Mindez persze nem ad okot a lazításra” – tette hozzá az amerikai rádiózás kiemelkedő alakja, a Neo FM tancsadója, Andy Bloom. „A jövő évben számos újítással jelentkezik a rádió, olyanokkal, amit a konkurencia nem tud majd utánunk csinálni” – csigázta fel az érdeklődést a szakember, aki hírnevét egyebek mellett annak is köszönheti, hogy ő hívta életre az Egyesült Államokban a legendás Howard Stern Show-t.